VW Golf V 2.0tdi problem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mycha1236
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn paź 12, 2009 20:52
Lokalizacja: Gołdap

VW Golf V 2.0tdi problem

Post autor: mycha1236 » sob paź 31, 2009 20:45

Witam niedwno kupilem Golfa V 2.0 tdi 2004r 140km. duzo naczytalem sie o wystepujacym w tym silniku zjawisku a mianowicie pekajacej glowicy. I tu mam do was pytanie czy w kazdym egzemplarzu peka glowica , co jaki czas pekaja ?, i czy sa jakies sposoby zapobiegania temu . Czy jest mozliwosc wstawienia nowszej glowicy w ktorej nie wystepuje te zjawisko (pekanie) do takiego silnika zeby jezdzic pewnie bez problemow?



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: VW Golf V 2.0tdi problem

Post autor: PinkFloyd » sob paź 31, 2009 21:04

mycha1236 pisze:Witam niedwno kupilem Golfa V 2.0 tdi 2004r 140km. duzo naczytalem sie o wystepujacym w tym silniku zjawisku a mianowicie pekajacej glowicy. I tu mam do was pytanie czy w kazdym egzemplarzu peka glowica , co jaki czas pekaja ?, i czy sa jakies sposoby zapobiegania temu . Czy jest mozliwosc wstawienia nowszej glowicy w ktorej nie wystepuje te zjawisko (pekanie) do takiego silnika zeby jezdzic pewnie bez problemow?
Nie tylko pękają , trapi to 2,0TDI do 2006r potem zmieniono dostawcę głowic, słaba trwałośc pompowtryskiwaczy a nagminne jest uszkodzenie pompy oleju co powoduje zatarcie silnika- po 2006r zmieniono jej napęd na koła zębate.



mycha1236
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn paź 12, 2009 20:52
Lokalizacja: Gołdap

Post autor: mycha1236 » sob paź 31, 2009 21:28

ehh to zle wiesci jak dla mnie . ale dzieki za odp. A czy mozliwe jest zalozenie nowej glowicy tzn. tej nie pekajacej wyprodukowanej po 2006r. do silnika BKD z 2004 r ?
Ostatnio zmieniony ndz lis 01, 2009 16:47 przez mycha1236, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10586
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pn lis 02, 2009 11:25

mycha1236 pisze:ehh to zle wiesci jak dla mnie . ale dzieki za odp. A czy mozliwe jest zalozenie nowej glowicy tzn. tej nie pekajacej wyprodukowanej po 2006r. do silnika BKD z 2004 r ?
zapytaj w ASO :bigok: tylko nie pytaj o cenę nowej bo zawału dostaniesz :grrr:



pioter117
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 17:21
Lokalizacja: Ostrowiec św.

Post autor: pioter117 » pn lis 02, 2009 15:26

Witam.
Nie jest tak dokładnie,w silnikach o symbolu BKD montowanych poprzecznie nie ma montowanego tłumika drgań,a oznacza to że napęd pompy nie jest napędzany poprzez imbus który się wyciera,pompa jest montowana tradycyjna taka jak w 1,9 TDI sprawdzone
min.ja posiadam taki silnik, przejechane mam 100000tyś.km. żadnych problemów.
Pozdrawiam.



mycha1236
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn paź 12, 2009 20:52
Lokalizacja: Gołdap

Post autor: mycha1236 » pn lis 02, 2009 16:51

mettenos pisze:
mycha1236 pisze:ehh to zle wiesci jak dla mnie . ale dzieki za odp. A czy mozliwe jest zalozenie nowej glowicy tzn. tej nie pekajacej wyprodukowanej po 2006r. do silnika BKD z 2004 r ?
zapytaj w ASO :bigok: tylko nie pytaj o cenę nowej bo zawału dostaniesz :grrr:
nie koniecznie chodzi mi o nowa zawsze mozna dostac uzywana tylko chodzi mi o to czy bedzie pasowala ?



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn lis 02, 2009 16:53

pioter117 pisze:napęd pompy nie jest napędzany poprzez imbus który się wyciera,pompa jest montowana tradycyjna taka jak w 1,9 TDI sprawdzone
min.ja posiadam taki silnik, przejechane mam 100000tyś.km. żadnych problemów.
bo tu chodzi nie o silnik BKD tylko BLB.


Obrazek

mycha1236
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn paź 12, 2009 20:52
Lokalizacja: Gołdap

Post autor: mycha1236 » pn lis 02, 2009 20:21

ja rowniez czytalem ze w silnikach BKD sa pompy z silnikow 19. tdi ktore chodza bez awaryjnie , tylko na poczatku produkcji maja te slabej jakosci glowice...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 115 gości