w pompie mam tylko boost pina obróconego o około 90 stopni, mam spiłowaną podkładkę o połowę i zwiększoną dawkę paliwa trochę. Wcześniej moja pompa wtryskowa jeździła w passacie B3 i czy było coś tam zrobione tego nie wiem. Żadnych tymingów ani gov modów nie mam zrobionych. Moje odcinki wyglądają tak, że mam 12km do pokonania do pracy, czasem pokręcę się po Poznaniu, czasem skoczę do Inter Carsu ( 3km w jedną stronę ) auto w tygodniu stoi w ciepłym garażu, na weekendy zjeżdża tu gdzie mieszkam czyli Golęczewo i to wszystko jeśli chodzi o moje jeżdżenie .vision pisze:co masz zmienione w tej pompie 9mm
Ile Palą Wasze 1,6 TD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
marcinas1983, jeśli jeździsz spokojnie i tyle pali, odłącz lda i zobacz czy lubi zakopcić.
może masz pina za bardzo wkręcone
może masz pina za bardzo wkręcone
Ostatnio zmieniony ndz lis 01, 2009 20:47 przez JABcok20, łącznie zmieniany 3 razy.
może zbyt duża dawka względem doładowania wykręć słoneczko pod LDA , i może ciśnienie wewnętrzne pompy kuleje , szkoda że nie z hamowałeś auta przed podkręceniem by to dało pewien obraz stanu pompymarcinas1983 pisze:w pompie mam tylko boost pina obróconego o około 90 stopni, mam spiłowaną podkładkę o połowę i zwiększoną dawkę paliwa trochę. Wcześniej moja pompa wtryskowa jeździła w passacie B3 i czy było coś tam zrobione tego nie wiem. Żadnych tymingów ani gov modów nie mam zrobionych. Moje odcinki wyglądają tak, że mam 12km do pokonania do pracy, czasem pokręcę się po Poznaniu, czasem skoczę do Inter Carsu ( 3km w jedną stronę ) auto w tygodniu stoi w ciepłym garażu, na weekendy zjeżdża tu gdzie mieszkam czyli Golęczewo i to wszystko jeśli chodzi o moje jeżdżenie .
A mój czołg (mk2 `91 silnik SB) ostatnio w trybie mieszanym spalił 4,9 a na trasie 4,6 (dane z kilku ostatnich tygodni, opony zimowe). Nie jeżdzę karjoznawczo ani też nie cisnę jakoś specjalnie ale zamulony to on na pewno nie jest:P jeszcze kilka miesięcy temu palił dużo więcej...kilka rzeczy, które wpłynęły na obniżenie zużycia-regularna kontrola ciśnienia w oponach, rozruszanie WG a także przeczyszczenie układu wtryskowego-polecam środek shella za 12,99 o takich rzeczach jak regularna zmiana oleju i filtrów nie wspominam. Doda jeszcze, że autko ma w tej chwili 451 tyś km na liczniku z czego ja zrobiłem już ponad 130 tyś bez remontu
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Ogólnie z tą pompą nic już nie będę robił... po pierwsze lekko poci się i ON wlewa się pod boost pina a po drugie mam już u Trochima swoją drugą... i czekam na nią aż ją do mnie podeśle . Moja k14 dmucha 1.4 bara bo tego wcześniej nie dodałem .
Ostatnio zmieniony ndz lis 01, 2009 21:44 przez marcinas1983, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
JABcok20, jest to możliwe.Poza tym ja jak pisałem na pierwszej stronie,to opisałem spalanie najmniejsze jakie udało mi się uzyskać.Natomiast jeżdżąc bez cackania się z pedałem gazu,spalanie nie schodziło poniżej 6,5l/100km.JABcok20 pisze:Lukas-182,
Popieram jak najbardziej . no chyba że ktoś leje do pełna zrobi pełne np.200km i znowu do pełna. ale i tak licznik może przekłamywać i wychodzą spalania śmieszne i niewairygodne jak 4,5 litra w modzonym
Teraz na pompie 10mm wskazówka od poziomu paliwa leci w dół w zastraszającym tempie,ale za to efekt jest taki,że co niektórzy użytkownicy dróg robią oczy jak 5 zł stare
89Bartezz,
zrób termostat bo szkoda silnika i szybko Ci się pieniążki wyłożone na zakup termostatu zwrócą.
Lukas-182, to uwierz bo to zależy od silnika i tego jak jeździsz. jak nie wierzysz to przyjedź do mnie i się karniemy biały golfikem 100km od dystrybutora i z powrotem.
potem ponownie dolejemy do pełna i jak jak wydzie spalanie poniżej 4l/100km to wtedy zwracasz równowartość paliwa zalanego czyli około 60l bo tyle już trzy krotnie udało mi się zalać z kilkukrotnym odpowietrzaniem.
jazda w trasie z prędkością 90-130km/h.
Co Ty na to?
mój rekord niskiego spalania właśnie przy takiej jeździe to 3,8l/100km przy pełnym baku na początku ponad 800km trasy i po powrocie ponowne dotankowanie.
nie wieżysz to przyjeżdżaj.
wydech jest fabryczny ale pozbawiony przegród tak że jak byś odciął rurki przy puszkach to widać drugi koniec.
[ Dodano: 02 Lis 2009 00:04 ]
zrób termostat bo szkoda silnika i szybko Ci się pieniążki wyłożone na zakup termostatu zwrócą.
Lukas-182, to uwierz bo to zależy od silnika i tego jak jeździsz. jak nie wierzysz to przyjedź do mnie i się karniemy biały golfikem 100km od dystrybutora i z powrotem.
potem ponownie dolejemy do pełna i jak jak wydzie spalanie poniżej 4l/100km to wtedy zwracasz równowartość paliwa zalanego czyli około 60l bo tyle już trzy krotnie udało mi się zalać z kilkukrotnym odpowietrzaniem.
jazda w trasie z prędkością 90-130km/h.
Co Ty na to?
mój rekord niskiego spalania właśnie przy takiej jeździe to 3,8l/100km przy pełnym baku na początku ponad 800km trasy i po powrocie ponowne dotankowanie.
nie wieżysz to przyjeżdżaj.
wydech jest fabryczny ale pozbawiony przegród tak że jak byś odciął rurki przy puszkach to widać drugi koniec.
[ Dodano: 02 Lis 2009 00:04 ]
vision, ja w AAZ'cie robiłem zasłonę dymną i spalanie przy spokojnej jeździe nie przekraczało 5-5,5l w mieście a rekord małego spalania w AAZ'cie to 4,3l/100kmvision pisze:może zbyt duża dawka względem doładowania wykręć słoneczko pod LDA , i może ciśnienie wewnętrzne pompy kuleje
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
arwam, kurcze arwam, to ja mam lżejsze autko niż golf, wydech 2 cale z wybebeszonym końcowym tłumikiem, silnik po kapitalce trzy lata temu i jak w trasie mi spali mniej niż 5,5l i to jadąc ok 80-120km/h to jest cud... Kurcze, może jednak przez ten kąt wtrysku i już wysłużone wtryskiwacze mam takie spalanie... No nic, mój silnik to ulep więc spoko, grunt, że jeździ
Lukas-182,
jaką masz skrzynię i wydech powinien być minimum 2,25' bo tyle fabrycznie ma 1.6TD
warto też spróbować się przeżucić na inne paliwo bo może masz kiepskie paliwo i wtedy też będzie przepalał.
ja tankuję do wszystkich aut tylko BP ULTIMATE bo mi się to najbardziej opłaca i co dopłacę przy dystrybutorze to na drodze mi się zwraca
jaką masz skrzynię i wydech powinien być minimum 2,25' bo tyle fabrycznie ma 1.6TD
warto też spróbować się przeżucić na inne paliwo bo może masz kiepskie paliwo i wtedy też będzie przepalał.
ja tankuję do wszystkich aut tylko BP ULTIMATE bo mi się to najbardziej opłaca i co dopłacę przy dystrybutorze to na drodze mi się zwraca
Wtryski ważna sprawa, jak leją, lub słabo pylą można zapomnieć o małym spalaniu, dawka nie ma specjalnego wpływu na spalanie, jeśli noga kierownika nie dusi ciągle pedału w podłogę nie powinno być różnicy w spalaniu.
[ Dodano: 02 Lis 2009 10:25 ]
u mnie bywało i tak, że jak zalałem syfu od ruskich z Lukoila to paliwo za 50 zł znikało po 130-150 km i to przy spokojnej jeździe - ten mazut się nie rozpyla tak dobrze jak ON z BP
[ Dodano: 02 Lis 2009 10:25 ]
u mnie bywało i tak, że jak zalałem syfu od ruskich z Lukoila to paliwo za 50 zł znikało po 130-150 km i to przy spokojnej jeździe - ten mazut się nie rozpyla tak dobrze jak ON z BP
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 174 gości