Zimny Chirurg pisze:Witam
Panowie moze trzeba sie zastanowic dlaczego sie tak dzieje i zlikwidowac przyczyne a nie tylko usterke. Ktos napisał za pada "tryb". Myśle ze chodziło Ci o zembatke biegu wstecznego czyli aidler. Jak wiadomo aidler zazembia z sie z tuleją"rewersem" na wałku OP bieku 1i 2 i z wałkiem IP jednocześnie i są tam jakieś stuki. Pózniej mówicie ze blokuja sie koła. A to moze tylko plokować dyfer. A co ma dyfer czyli mechanizm różnicowy do wstecznego. Jak wsteczny pózniej wypada czyli pada tuleja synchronizująca "revers" na biegu 1i2 na wałku OP a więc całkiem w innym miejscu jak by sie potocznie wydawało. A więc naprawić taką skrzynie to trzeba miec powazne pojęcie i lepiej zeby tam nikt kto nie ma zielonego pojęcia nie zaglądał.
A nity to macie na mysli połączenia mechanizmu zóznicowaego z kołem koronowym czyli talerzowym? Bo nie wiem czy o tym samym myslimy.
A wiec jak cos sobie juz stuka to rozebrać i oglądać bo prawdopodobnie któraś z tych częsci powiedziała papa.
Pozdro
ZC
dokładnie o te koła zebate chodzi najczesciej wysypuje sie jeden zab lub cześc zeba i robi dalsze zamieszanie w skrzyni gdzie obroty mam ok 6000/min co sie dzieje dalej chyba nie musze opisywać
Jazz_Blue pisze:Kolego tiktaczek1 mam takie pytanie jak naprawiasz komuś skrzynie i są w niej nity, chociaż to nie jest powodem naprawy to sugerujesz założenie zestawu naprawczego czy jak są w bardzo dobrym stanie to się ich nie wymienia?
Odbiegajac od tematu swidra pozwole sobie odpowiedziec na pytanie
Moze inaczej nie od dzis wiadomo , ze skrzynie biegów do golfa MK4 1,4 1,6 i 1,9 maja pewną wade fabryczna koncern VW niebardzo sie do tego przynaje ale wiedząć o tym wypuszcza na rynek zestawy naprawcze. natomiast zywotnośc takiego zestawu tez jest bardzo mała i wynosi do 80 000km Wiec zadam ci pytanie czy chcesz wydac ok 800zł za swiadomość ze nity ci sie ie rozleca przez 80tys km skoro masz je sprawne??
Ostatnio zmieniony ndz lis 01, 2009 18:58 przez
tiktaczek1, łącznie zmieniany 1 raz.