Witam, tematu podobnego szukałem ale nie znalazłem, mam takie pytanie...
Padło mi turbo, silnik zassał olej, po wymianie turbiny trzeba było wyciąć Kata ponieważ był cały w oleju... ( kat został wycięty bo auto nie miało w ogóle mocy.. ), autem przejechałem od wymiany ok 1000KM, i... jak dodawałem gazu to zamiast czarnej chmurki zostawała za mną niebieska chmura, jednak myślałem że wypala się do końca olej z rury wydechowej. ( wydaje mi się też że auto ma mniejszego powera niż przed wybuchem turbo, i zawsze jak sie zatrzymałem po jeździe śmierdziało olejem od auta ), jednak dzisiaj sprawdziłem poziom oleju na bagnecie i co się okazało że jest niecała połowa.. ( a jak była zmieniana turbina to olej był wlany nowy i oczywiście do fula ), i moje pytanie co może mu teraz dolegać ?, dodam tylko tyle że przed wymianem Turbiny nie brał nic oleju... aha i wcześniej jeździłem na Castrolu a teraz przeszedłem na Motul... Pozdrawiam i proszę o pomoc.
Po wymianie Turbiny bierze olej...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Po wymianie Turbiny bierze olej...
moje dwa maleństwa :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2136155#2136155 - MK IV TDI 183PS/400NM 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=330672 - MK II 1.3NZ -> 2.0 16V ABF /WSZA/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2136155#2136155 - MK IV TDI 183PS/400NM 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=330672 - MK II 1.3NZ -> 2.0 16V ABF /WSZA/
-
- Mały gagatek
- Posty: 80
- Rejestracja: wt kwie 22, 2008 23:11
- Lokalizacja: warszawa
- Marcin TDI
- -Diesel Power-
- Posty: 887
- Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
- Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
- Kontakt:
1. moze zle turbo zregenerowali
[ Dodano: 01 Lis 2009 21:44 ]
[ Dodano: 01 Lis 2009 21:44 ]
albo uszkodzila sie glowica przy okazji jak silnik wskoczyl na bardzo wysokie obrotypudel_łdz pisze:Padło mi turbo, silnik zassał olej
MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;
ZregenerowanetedeI 66kw pisze:A turbina nówka, czy regenerowana?
[ Dodano: 02 Lis 2009 07:44 ]
Dziękować za podpowiedźalbo uszkodzila sie glowica przy okazji jak silnik wskoczyl na bardzo wysokie obroty
moje dwa maleństwa :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2136155#2136155 - MK IV TDI 183PS/400NM 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=330672 - MK II 1.3NZ -> 2.0 16V ABF /WSZA/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2136155#2136155 - MK IV TDI 183PS/400NM 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=330672 - MK II 1.3NZ -> 2.0 16V ABF /WSZA/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 151 gości