MK3 1,9 TD NIE RÓWNO PRACUJE PO ODPALENIU

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arwam

Post autor: arwam » ndz lis 01, 2009 16:26

WajP 110 ps, Ciebie nie dotyczy bo Ty masz TDI
chodzi o urządzenie rozruchowe które zwiększa przyspieszenie kąta wtrysku w silnikach D i TD ale nie TDI



WajP 110 ps
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt mar 13, 2009 19:45
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: WajP 110 ps » ndz lis 01, 2009 16:56

arwam pisze:WajP 110 ps, Ciebie nie dotyczy bo Ty masz TDI
chodzi o urządzenie rozruchowe które zwiększa przyspieszenie kąta wtrysku w silnikach D i TD ale nie TDI

ok rozumiem.



joshi73
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw paź 08, 2009 18:29
Lokalizacja: Bielsko Biała

Post autor: joshi73 » pt lis 06, 2009 20:48

arwam pisze:do sprawdzenia świece kąt wtrysku i same wtryskiwacze. to najczęstsze przyczyny przebierania silnika po rozruchu na zimno.
jak to nie pomoże to wtedy sprawdzić ciśnienie sprężania. i jeśli na którymś cylindrze wychodzi małe to wtedy jeszcze zrobić próbę olejową.
O co chodzi z Tą próba olejową.?????



arwam

Post autor: arwam » pt lis 06, 2009 22:49

joshi73,

w ten sopsób sprawdzisz czy za małe ciśnienie są odpowiedziialne pierścienie czy głowica



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pt lis 06, 2009 22:52

joshi73 pisze:O co chodzi z Tą próba olejową.?????
O to że gdy po pomiarze cisnienia sprężania wychodzi dość niskie ,lejesz strzykawką 5 cm oleju do cylindra i mierzysz ponownie .Jak ciśnienie wzrośnie wyrażnie , świadczy to ewidentnie o zużytych pierścieniach .


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 152 gości