elektro mechanika.. GOLF NA UMARCIU!! :( POMOCY!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
elektro mechanika.. GOLF NA UMARCIU!! :( POMOCY!
mojego MK 4 boli cos takiego..
1. Przy odpalaniu z rana auto odpale wskakuje na ok 2.5 do 3 tys obrotow i gasnie,
2. Przy odpaleniu go za drugim razem auto chodzi ponizej tysiaca i gasnie,
3. odpalam go za 3x auto tak chodzi jak by chodzil na jeden celinder malo co nie wyskoczy z ramy.
4. jak ruszam to musze mu dac z 2,5 tys obrotow bo nie rusze i w tym momecie auto mi sie dlawi tak jak by dostawal za duza dawke czasami lubi na benzynie kichnac.
5. jak juz rusze po tych dlawieniach kichaniach to jade, jak dojade do skrzyzowania obroty skacza od 0,5 do 2 tys,
6. jezeli auto zlapie jakies temperatury ok 30 stopni to przelancza sie na gaz i to dalej to samo sie z obrotami dzieje..
zwiedzilem juz 6 mechanikow i 4 gazownikow, i kazdy kazal mi wymienic pare czesci np.:
- czujnik temperatury,
- świece,
- kable zapłonowe,
- przepływomierz,
- sonda
po podłączeniu pod komputer ( VAG ) wyskakuja takie błędy jak:
- czujnik temperatury,
- sonda lambda,
- za male napiecie na komputer
CZY JEST KTOS KTO MOZE MI KOGOS POLECIC CO SIE ZNA NA TYM A MOZE SAM BY TO ZROBIL BARDZO PROSZE O POMOC JESTEM Z GŁOGOWA Z DOLNEGO ŚLĄSKA.. POZDRAWIAM!! 8613058 MOJE gg
1. Przy odpalaniu z rana auto odpale wskakuje na ok 2.5 do 3 tys obrotow i gasnie,
2. Przy odpaleniu go za drugim razem auto chodzi ponizej tysiaca i gasnie,
3. odpalam go za 3x auto tak chodzi jak by chodzil na jeden celinder malo co nie wyskoczy z ramy.
4. jak ruszam to musze mu dac z 2,5 tys obrotow bo nie rusze i w tym momecie auto mi sie dlawi tak jak by dostawal za duza dawke czasami lubi na benzynie kichnac.
5. jak juz rusze po tych dlawieniach kichaniach to jade, jak dojade do skrzyzowania obroty skacza od 0,5 do 2 tys,
6. jezeli auto zlapie jakies temperatury ok 30 stopni to przelancza sie na gaz i to dalej to samo sie z obrotami dzieje..
zwiedzilem juz 6 mechanikow i 4 gazownikow, i kazdy kazal mi wymienic pare czesci np.:
- czujnik temperatury,
- świece,
- kable zapłonowe,
- przepływomierz,
- sonda
po podłączeniu pod komputer ( VAG ) wyskakuja takie błędy jak:
- czujnik temperatury,
- sonda lambda,
- za male napiecie na komputer
CZY JEST KTOS KTO MOZE MI KOGOS POLECIC CO SIE ZNA NA TYM A MOZE SAM BY TO ZROBIL BARDZO PROSZE O POMOC JESTEM Z GŁOGOWA Z DOLNEGO ŚLĄSKA.. POZDRAWIAM!! 8613058 MOJE gg
Ostatnio zmieniony sob paź 17, 2009 13:44 przez robifij, łącznie zmieniany 2 razy.
zła kolejnośc,ja bym zaczął od czujnika temperatury,błąd sondy mógł się pojawic z jego powodu i oczywiście szczelnośc dolotu na początek,po wszystkim adaptacja przepustnicy.robifij pisze:wymiana juz sondy, kabli, swiecy,
Ostatnio zmieniony ndz paź 18, 2009 10:49 przez edzio, łącznie zmieniany 1 raz.
520 przepływomierz/masomierz powiet. G70/G19 przerwa lub zwarcie do masy błąd sporadyczny
537 - Lambda (Oxygen Sensor) rozporządzenia: górna granica
523 - czujnik temp
nie.. mechanik mi robil adaptacje
Golf IV 1998r. 1600cm SR plastikowy kolektor, 8 zaworów
537 - Lambda (Oxygen Sensor) rozporządzenia: górna granica
523 - czujnik temp
nie.. mechanik mi robil adaptacje
Golf IV 1998r. 1600cm SR plastikowy kolektor, 8 zaworów
Ostatnio zmieniony wt paź 20, 2009 11:28 przez robifij, łącznie zmieniany 1 raz.
obejrzyj rurę od dolotu bo musi łapać gdzieś lewe powietrze (00537ja tak miałem + uwalona przepustnica)
od sprawdzenia zacznij, lekka nieszczelność i świrują obroty
od sprawdzenia zacznij, lekka nieszczelność i świrują obroty
Ostatnio zmieniony wt paź 20, 2009 11:34 przez feniks, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 55 gości