zimno na polu brak TURBA
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
zimno na polu brak TURBA
mam taki wlasnie dziwny problem. Zaczal on sie tamtej zimy, jak bylo na polu zimno to nie chcialo zalaczac sie turbo musialem przejechcac sie troche po czym zgasic silnik i po ponownym zaplonie turbo juz chodziło... w czym problem panowie?
Ps. Aha w cieplejszych miesiacach nie ma z tym zadnego problemu
Ps2. silnik 1,9TDI 90 koni
Ps. Aha w cieplejszych miesiacach nie ma z tym zadnego problemu
Ps2. silnik 1,9TDI 90 koni
Ostatnio zmieniony ndz lis 01, 2009 12:09 przez KrOOpekkk, łącznie zmieniany 2 razy.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz lis 01, 2009 23:38
- Lokalizacja: Koszalin
mam taki wlasnie dziwny problem. Zaczal on sie tamtej zimy, jak bylo na polu zimno to nie chcialo zalaczac sie turbo musialem przejechcac sie troche po czym zgasic silnik i po ponownym zaplonie turbo juz chodziło... w czym problem panowie?
Ps. Aha w cieplejszych miesiacach nie ma z tym zadnego problemu
Ps2. silnik 1,9TDI 90 koni
Witam!! ja mam podobny problem... sprawdzilem przeplywomierz (nawet nowy podpialem) i wszystko z nim w porzadku, w VAG wykazuje problem z przekroczonym cisnieniem doladowania... czy to bedzie problem bezposrednio z Turbinka czy z ktorym z zaworków albo czujnikow... dodam tylko ze dzieje sie tak zazwyczaj z rana i jak jade samochodem przy niskich obrotach (tzn. tak do 2000 obrotow) to nic sie nie dzieje i po przejechaniu jakis 5 km a wiec zlapaniu troche wyzszej temperatury wszystko dziala pieknie... co to moze byc ??
Dzieki za wszelkie rady i pomoc
Ps. Aha w cieplejszych miesiacach nie ma z tym zadnego problemu
Ps2. silnik 1,9TDI 90 koni
Witam!! ja mam podobny problem... sprawdzilem przeplywomierz (nawet nowy podpialem) i wszystko z nim w porzadku, w VAG wykazuje problem z przekroczonym cisnieniem doladowania... czy to bedzie problem bezposrednio z Turbinka czy z ktorym z zaworków albo czujnikow... dodam tylko ze dzieje sie tak zazwyczaj z rana i jak jade samochodem przy niskich obrotach (tzn. tak do 2000 obrotow) to nic sie nie dzieje i po przejechaniu jakis 5 km a wiec zlapaniu troche wyzszej temperatury wszystko dziala pieknie... co to moze byc ??
Dzieki za wszelkie rady i pomoc
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz lis 01, 2009 23:38
- Lokalizacja: Koszalin
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz lis 01, 2009 23:38
- Lokalizacja: Koszalin
myślałem o ALH też 90KM ale masz racjęGRIZLI pisze:,,Kierowniczki" w 90konnym TDI w Mk3? Raczej to nie jest to.
sporo osób nie tylko na tym forum się skarżyło że olej im sięzagotował i albo turbo odleciało albo co gorsza całkiem silnik załatwiłoGRIZLI pisze:
Jakieś przykłady z sieci, opisy...czy to tylko takie brednie zasłyszane od kolegów ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości