2000r, bordowy metalik, 1.9 TDi
Golfik został zakupiony w październiku 2009r w Holandii, wracałem nim na kołach.
Wyposażenie:
* klimatyzacja manualna
* 4x poduszka powietrzna
* wspomaganie kierownicy
* centralny zamek
* ABS
* zestaw bluetooth Nokia CRW-7
Film z 2012 autorstwa Short Story:
https://vimeo.com/53511716" onclick="window.open(this.href);return false;

Film z 2014 autorstwa Conka:
https://vimeo.com/53511716" onclick="window.open(this.href);return false;

Po zakupie:

Aktualnie:
Silnik:
* AGR 90PS/210Nm
* Intercooler od Megane II
* wtryski Bosch 216
* program (by Toffic)
* wyszło 128PS/288Nm (wykres poniżej)
Następnie SWAP na ASZ 130PS/310Nm
* turbo GARRETT GTB1756VK,
aktualnie zmienione na GTB2256VK
* większe wtryski FIRAD 1043
* kolektor typu BARAN
* wydech 3" na całości
* Intercooler Golf ARL
* dwumasa + sprzęgło Sharan BTB
* wyszło 220PS/454Nm
Modyfikacje zewnętrzne:
* zderzak przedni R32 / zaślepione miejsca po znaczku
* wygładzona maska
* progi 25jahre
* tylny zderzak custom R32 z zaślepioną listwą
* hokej V6 tył
* owiewka THULE + poprzeczki
* grill bez znaczka FK
* reflektory xenonowe BOSCH
* prawe duże lusterko
* lampy tylne SONAR / clear
* hokej przedni Leon Cupra
* zaślepione zamki w klamkach
* listwy i klamki pomalowane w kolor nadwozia
* ramiona wycieraczek poliftowe
* usunięta tylna wycieraczka
* i inne kosmetyczne, mało widoczne..
Modyfikacje felgi/opony:
* Porsche 18" 4x 8,5" ET52 / Nankang NS I 215/40/18 [sprzedane]
dystanse 5x130 na 5x100, przód 15mm / tył 17mm [sprzedane]
* zima: Parabole 17" 4x 7,5" ET32 z Audi TT / Nexen Winguard 215/45/17
* Artec Turbo P 18" 8,5" i 10" ET65 / Nankang NS II 215/35/18 i 225/35/18
nowe ranty w 2014, końcowo 10" i 10,5" / Nankang 225/35/18
dystanse RH 5x112 na 5x100, przód 40mm / tył 20mm
* w 2013 polerka wibracyjna felg w DIAMOND CARS
Modyfikacje zawieszenia:
* gwint KW var.1 INNOX
* poliuretanowe tuleje wahacza / żółte
* rozpórki z Audi S3, dolna i górna
* camber plates na przód i tył
* klipsy/odboje na tylną oś
Modyfikacje hamulców:
PRZÓD:
* 4-tłoczek Brembo Q7 z tylnej osi
* tarcze Zimmermann Sport 330mm Alfa Romeo Brera
* klocki TRW Porsche Boxster
TYŁ:
* 1-tłoczek TRW
* tarcze Zimmermann Sport 312mm Audi S3
* klocki TRW VW Phaeton
* przewody HEL w stalowym oplocie przód / tył
Modyfikacje wewnętrzne:
* deska z Bory / gładka poduszka
* licznik Sport Edition z Bory FULL FIS w wersji USA
* prawa manetka z obsługą MFA + instalacja
* lewa manetka z obsługą tempomatu + wiązka
* podstopnica / nakładki na pedały z Audi TT
* przełącznik świateł (alu) z Polo 6R
* gałka zmiany biegów z Golfa GTi 25th
* kierownica MK6 GTi / spłaszczona + czerwone nitki
* podświetlane kratki Golf R32/Bora
* dywaniki welurowe GTi / czerwona obwódka
* mieszek ręcznego obszyty czerwoną nitką + skóra perforowana
* zegary AUTO-GAUGE w słupek
* czarna podsufitka
* fotele kubełkowe RECARO / czerwone GTI
* lampka diodowa w sufit / Passat W8
* nakładki progowe Golf 25th GTi
* montaż 4 elektrycznych szyb i lusterek
* przycisk ręcznego szczotkowany
* komplet dekorów .:R32 na konsole + rączki drzwi
Modyfikacje CAR AUDIO:
* duża navi RNS-510 z Touarega 2010
* 4 głośniki HERTZ 16,5 w drzwi
Najbliższe plany:
* oryginalna, własna wizja Golfa .:R w kombi
-----Sezon 2009-----
Zakup
(Fotki zaraz po zakupie / powrocie z Holandii)




-----Sezon 2010-----
Pierwszy zakup
(białe Porsche 8,5x18" ET52 5x130)





Opony / grill
Do felg doszły oponki Continental 225/40 + grill bez znaczka



Zmiana lamp
Reflektory DEPO + xenon 6000k


Niemieckie węższe tablice
(tylko na zloty)

Układ hamulcowy
Wymiana klocków na TRW + nawiercane/nacinane tarcze z przodu


Gwint + oponki
zainwestowałem w dobre niemieckie KW var.1 + nowe oponki Nankang 215/40 z którymi powinien być lekki naciąg






Hak / lampy tył
Usunięty hak + nowe lampy dymione SONAR



Sesja
..w technologii HDR












Dekielki do felg
Nadszedł czas na oryginalne czarne dekielki Porsche


-----Sezon 2011-----
Zawieszenie
na początek poliuretanowe tuleje wahacza

Bi-xenon
Nowe reflektory, które zostały poddane modyfikacji








Powrót do oryginału
Wrócił grill ze znaczkiem lecz z czarnymi żeberkami

Podłokietnik
Podłokietnik z materiałem VW


Sesja
Kolejna mini sesja..




Wnętrze
Na początek licznik z 1/2 FIS + manetka z obsługą




Car Audio
radioodtwarzacz JVC z DVD/DivX, wyświetlacz 7" w prawej osłonce słonecznej, 4 głośniczki HERTZ DSK 165 w drzwi



Dekory a'la R32
Z racji tego, iż skompletowanie oryginalnych dekorów z R32 "schodzi"
zakupiłem folię "aluminium szczotkowane" i chwilowo tak zostanie dopóki nie kupie ori.




Pierwsze modyfikacje silnika
Doszedł program do silnika (by Toffic) na około 115PS lecz po kilku dniach znów zabrakło mocy..
Więc kupiłem Intercooler od Megane II i trzeba będzie troszkę porzeźbić żeby weszło pod zderzak





Licznik 1/2 FIS
Wreszcie - nareszcie po długich poszukiwaniach udało się znaleźć licznik z Bory SE
Co prawda z mp/h ale za to pełny FIS..



Czarny mat
Wolna sobota: kupiłem folię i obkleiłem słupki na czarno..




GTi
Zagościł znaczek GTI na grill


Wymiana kloszy
Kupiłem nowe klosze gdyż poprzednie nie były w rewelacyjnym stanie




GTI 25th Anniversary
Nowe fanty: emblematy GTi na wzór 25th, rozpórka z Audi S3



Kolejne doposażenia..
Tempomat + wiązka oraz nakładki na pedały / podstopnica z Audi TT


Nowości z nowych VW
Przełącznik świateł z Polo 6R



Pakiet 25th
...na montaż poczeka chyba do wiosny



Wtryski
216 Bosch od Cowboy'a

FMIC
końcowe modyfikacje silnika przed zimą



Hamowania
Wizyta w Tarnowie - CZAKRAM



Moduł komfortu
inteligentne kierunki, doświetlanie zakrętów za pomocą halogenów, coming/leaving home...



Jesień nadeszła...
mała sesja w lesie oraz żwirowni..








Były modyfikacje silnika, było nadwozie i wnętrze, teraz coś dla kierowcy

Gadżety z serii GTi..
(czapeczka, smycz + kosteczki na lusterko)




Felgi na zimę
Parabole z Audi TT - 17" (4x7.5") ET32

USA style
Dymione obrysy + nowa listwa zderzaka do wygładzenia..


Gałka 25th + Polo 6R
Gałka zmiany biegów z Golf GTi 25th oraz panel klimy z Polo 2010




Licznik US / pełny FIS
Montaż licznika..


MK6 GTi / R32
Kierownica z Golfa VI GTi + podświetlane kratki Bora/R32









Zmiana wsadu licznika..
Podświetlanie wskazówki po zapłonie oraz napis WELCOME


Dywaniki GTi
Dywaniki welurowe na wzór GTi, gruby welur 12mm


Elektryka
Komplet boczków pod elektrykę + dekory R32


Artec Turbo P
Artec Turbo P 18" 8,5" i 9,5" ET65 / Nankang NS II 215/35/18 i 225/35/18




Pakiet ZIMA
Nowe oponki Nexen Winguard Sport 215/45 R17 + Parabole + gwint w górę,
do tego zaślepki WOB w błotniki i nowe wycieraczki VALEO..







Mikołajkowe prezenty
"Niemiecki" mikołaj się postarał: lampka Passat W8, nakładki progowe GTi 25th, zaślepki spryskiwacza, kratki w zderzak i kilka małych pierdółek (tuleje, śruby, osłonki) do małej zabudowy pod maską - będzie czysto i mało dostępnie...

-----Sezon 2012-----
ARTEC Turbo P 8,5" i 9,5"
+ oponki Nankang NS II 215/35/18 i 225/35/18









i naciąg


SWAPownia
Kupiłem Borę (przód założony od Golf IV) z silnikiem ASZ


Się zaczęło..
Na początek wybebeszony środek i komora silnika..








GTI/S3 + SWAP ciąg dalszy
Nowy ORI hokej GTi oraz osłony silnika S3, przy okazji Bora też się "rozbiera"






Serwis
Silnik z Bory zniknął i ląduję w Golfie, do tego kilkanaście zmian/wymian/modyfikacji serwisowych: dwumas + sprzęgło z Sharan BTB, rozrząd SKF'a, filtry, płyny itp...




Turbo Garrett
Nowa szuszarka - Garrett GTB1756VK



Składamy dalej..
Sprzęgło + dwumas z Sharana, kompletny rozrząd i kolektor Polo SDI







ASZ zagadał

Motor na swoim miejscu, odpalił bez problemu - będzie pełen przelot na 3"








Składamy środek
Gładka deska z Bory, duża navi itp..








Czarny sufit / Recaro
Czarna podsufitka + kubły RECARO








Opony Nankang + przymiarka
Nowe oponki Nankang NS II 215/35 i 225/35




Mieszek ręcznego + Auto GAUGE
Mieszek ręcznego obszyty pikowaną skórą do kompletu kiery i gałki 25th,
do tego zegary Auto-Gauge: voltomierz, turbo, temp. oleju




Demontaż listew
Listwy, klamki i lusterka trafiają do malowania..


ICek i inne gadżety
Chłodnice wody, klimy na swoim miejscu + nowa gruszka do Turbo ori spryski pod xenon




Kolektor, turbo etc..
Montaż kolektora i turbo + miejsce pod przelot 3"






Listwy gotowe
Listwy i klamki pomalowane, lusterka w czerń fortepianową, dziurki na spryski wycięte, listwa US założona, tłumik gotowy, pozostaje zrobić puszki..







Pierwsza odsłona
Autko powoli zaczyna jeździć ale trzeba dograć kilka rzeczy...




Wykres
Planowałem 200+ i się udało!

Wycieraczki AERO + emblematy GTi
Wywaliłem w końcu te krzaki zza maski i zamontowałem nakładki GTi na progi:


Test PlastDip
Pomalowałem błotnik na próbę na 2-3 dni ale kolor zostaje - nie będzie całego autka w macie.




ORI xenon
Zakupiłem docelowe reflektory - oryginalne xenony w czarnym macie




Osłony S3 + czyszczenie komory
Założyłem osłony z Audi S3 oraz doprowadziłem komorę do przyzwoitej czystości

SESJA jesienna
Kilka fotek na koniec pracowitego sezonu




-----Sezon 2013-----
Owiewka THULE
Kultowa owiewka Thule 871 XT

Dekory .:R32
Komplet dekorów na drzwi + konsolę środkową / szczotkowane aluminium

Camber
Negatyw na tylną oś - zakres regulacji -1,5 / 1,5

Grill bez znaczka
Grill FK, teraz szpachlowanie maski i zderzaka

Zderzak .:R32
Kompletny zderzak z wersji R32, teraz szukamy reszty pakietu

Kompletacja dekorów
Bledna napojów + przycisk ręcznego


Dokładki zderzaków
Przód: Leon Cupra, tyl: V6 kombi


Xenon
Wrócił srebrny xenon



Polerka wibracyjna
Artec został poddany polerce wibracyjnej przez Michała (DIAMOND CAR)



Worthersse Tour 2013
Kilka zdjęć z pierwszego wypadu do Austrii









RNS 510
Navi z nowego Touarega, RNS 510 z dyskiem, kartą itp.


Końcówka wydechu
Dwie polerowane końcówki wydechu 60mm, wlepa strefagti.pl PERFORMANCE




Artykuł
http://www.strefagti.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Kierownica .:R32
Kiera GTI sprzedana, wpadła z eRki multifunkcja

-----Sezon 2014-----
Camber, Czerwone pasy
Negatyw na przód, oraz pasy z mk3 20 jahre

Nowe ranty
Plan na 2014: przód 3,25", tył 3,75" czyli 10" i 10,5"
