Znika woda + spadają obroty
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- energy15_LDZ
- Gadatliwa bestia
- Posty: 628
- Rejestracja: wt maja 12, 2009 08:50
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Znika woda + spadają obroty
Witam użytkowników Mam taki o to problem, a nawet dwa...
Autko to Golf II 1.3 NZ + LPG
1. Muszę ciągle dolewać wody do układu chłodzącego. Co naleje pod max to szybko znika i muszę znów dolewać... Dodam, że pod autem nie ma żadnej plamy, ani nie widać wycieku...
2. Gdy jadę na benzynie co każde światła obroty spadają do około 800 potem na 600, a chwile potem auto gaśnie... ;/
1. Filmik pokazujący odpalanie auta (Chodzi tylko na benzynie)
http://www.youtube.com/watch?v=E5-yP8ZlrYY
2. Ten zaś pokazuje już gdy przejechał około 1 km i zatrzymałem się na poboczu tak jak przed światłami na benzynie... W 1:10 załączyłem gaz i było okey
http://www.youtube.com/watch?v=dIE23Su0ECU
Autko to Golf II 1.3 NZ + LPG
1. Muszę ciągle dolewać wody do układu chłodzącego. Co naleje pod max to szybko znika i muszę znów dolewać... Dodam, że pod autem nie ma żadnej plamy, ani nie widać wycieku...
2. Gdy jadę na benzynie co każde światła obroty spadają do około 800 potem na 600, a chwile potem auto gaśnie... ;/
1. Filmik pokazujący odpalanie auta (Chodzi tylko na benzynie)
http://www.youtube.com/watch?v=E5-yP8ZlrYY
2. Ten zaś pokazuje już gdy przejechał około 1 km i zatrzymałem się na poboczu tak jak przed światłami na benzynie... W 1:10 załączyłem gaz i było okey
http://www.youtube.com/watch?v=dIE23Su0ECU
- kurczepieczone
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: sob paź 10, 2009 09:57
- Lokalizacja: Kraków
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
a nie kopci Ci z rury na biało ? tak bardzo biało ??:) podejrzwałbym uszczelke pod głowicą , zobacz czy Ci oleju nie przybywa, ale to tez nie zaden wyznacznik, czasem płyn leci w cylinder od razu.energy15_LDZ pisze:. Muszę ciągle dolewać wody do układu chłodzącego. Co naleje pod max to szybko znika i muszę znów dolewać... Dodam, że pod autem nie ma żadnej plamy, ani nie widać wycieku...
a co do obrotów, to skoro to si pojawia tylko na benzynie , to nalezałoby szukac winy w tym zasilaniu, ty masz wilopunktowy wtrysk, moze jakis sie zapiekł ? czujniki sprawne ? podcisnienia ok? no ciezko cos szuakc nie widząc auta i nie za bardzo znając silnik, moze ktos Ci podpowie , kto ma NZta, w kazdym badz razie sprawdz ta uszczelke pod głowicą jezeli Ci płyn nie ucieka, nie masz nieszczelnosci itd
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- energy15_LDZ
- Gadatliwa bestia
- Posty: 628
- Rejestracja: wt maja 12, 2009 08:50
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Wydaje mi się, że wycieków nie ma... Gdy auto zostawiam pod blokiem to pod nim suchutko...kurczepieczone pisze:A czy sprawdzałeś czy nie ma ewentualnych wycieków na włączonym silniku czy wyłączonym?
[ Dodano: 01 Lis 2009 10:10 ]
Nooo kopci na biało Ale to nie jest wina gazu... ?guti pisze:a nie kopci Ci z rury na biało ? tak bardzo biało ??:) podejrzwałbym uszczelke pod głowicą , zobacz czy Ci oleju nie przybywa, ale to tez nie zaden wyznacznik, czasem płyn leci w cylinder od razu.
a co do obrotów, to skoro to si pojawia tylko na benzynie , to nalezałoby szukac winy w tym zasilaniu, ty masz wilopunktowy wtrysk, moze jakis sie zapiekł ? czujniki sprawne ? podcisnienia ok? no ciezko cos szuakc nie widząc auta i nie za bardzo znając silnik, moze ktos Ci podpowie , kto ma NZta, w kazdym badz razie sprawdz ta uszczelke pod głowicą jezeli Ci płyn nie ucieka, nie masz nieszczelnosci itd
Tak to jest wielopunktowy... Przy włączonym silniku sprawdzałem i rury twarde więc ciśnienie jest
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
po częsci tak, ale jak juz naprawde na biało kopci , tak ze swiata nie widac to mozsz podejrzewac uszczelkeenergy15_LDZ pisze:Nooo kopci na biało Ale to nie jest wina gazu... ?
a mozesz jeszcze przyłozyc ręke do rury , to co Ci sie skropli powąchaj , mozesz tez dotknąc jezykiem jak poczujesz słodkie, to juz wiesz o co chodzi
co do wezy to one maja byc pod cisnieniem, ale da sie je ręka ugiąc , natomiast jak one robia sie bardzo twarde to tez oznaka uszczelki wywalonej.
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- energy15_LDZ
- Gadatliwa bestia
- Posty: 628
- Rejestracja: wt maja 12, 2009 08:50
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
hmmm a przez uszczelkę może uciekać mi woda... ??po częsci tak, ale jak juz naprawde na biało kopci , tak ze swiata nie widac to mozsz podejrzewac uszczelke
a mozesz jeszcze przyłozyc ręke do rury , to co Ci sie skropli powąchaj , mozesz tez dotknąc jezykiem jak poczujesz słodkie, to juz wiesz o co chodzi
co do wezy to one maja byc pod cisnieniem, ale da sie je ręka ugiąc , natomiast jak one robia sie bardzo twarde to tez oznaka uszczelki wywalonej.
- energy15_LDZ
- Gadatliwa bestia
- Posty: 628
- Rejestracja: wt maja 12, 2009 08:50
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
sory, ale jest niedziela , ja w niedziele nie mam rentgena...energy15_LDZ pisze:Z widocznych to ta pod pokrywą zaworów jest do wymiany
jdz do mechanika, bo widze ty nie znasz sie kompletnie na mechanice, skoro ty mi pokazujesz uszczelke pod deklem jako winna ucieczki płynu. Cokolwiek by Ci tutaj ludzie napisali to i tak sam tego nie zrobisz...
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 232 gości