[mk3]Swiatła mojania słaboswieca na biegu jałowym?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk3]Swiatła mojania słaboswieca na biegu jałowym?
Ostatnio zauważyłem ze swiatła mijania słabo swieca na biegu jałwoym deksa rodzielcza tez jak dodam gazu na 1000 obr wszystko ok. Mam silniczek aaz i obroty jałowego 950 wiec sa ok jak same swiatła sa właczone i silnik to jeszcze ok ale jak włacze dmuchawe lub radio to znacznie przygasają-co zrobic? Dodam ze ładowanie ok 14V
Ostatnio zmieniony ndz lut 19, 2006 13:32 przez Igor1, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 91
- Rejestracja: sob sty 14, 2006 17:29
- Lokalizacja: Dębica
-
- Ma gadane
- Posty: 157
- Rejestracja: pt gru 30, 2005 14:15
- Lokalizacja: Gdynia
Jak mam "ledwo co prądu" w akumulatorze, to też przygasa. Czy u Ciebie podładowanie pomaga? A może po prostu akumulator już zgłasza się do wymiany?
Alternator na niskich obrotach nie osiąga pełnej mocy. Jak ktoś ma amperomierz, to może napisze ile przy jakich obrotach wychodzi z alternatora (sam jestem ciekawy )
Alternator na niskich obrotach nie osiąga pełnej mocy. Jak ktoś ma amperomierz, to może napisze ile przy jakich obrotach wychodzi z alternatora (sam jestem ciekawy )
Gość napjsał, że ładowanie ma 14V, czyli mieści się w normie, a więc regulator działa. Być może aku jest niedoładowany-zima, częste rozruchy zimnego silnika są "prądożercze", i prądu nieco brakuje. Jeśli po dodaniu gazu (niewiele) wszystko jest ok, to nie sądzę aby coś było nie tak. Jeżdziłem wieloma samochodami i takie zjawisko występowałoprzy całkowicie sprawnej instalacji.misiek10111 pisze:oczywiście ze to nie jest normalne, napewno siadł Ci regulator napięcia który znajduje się na alternatorze, zamontowany jest na szczotkotrzymaczu
dwie trzecie mocy alternatora jest wytwarzane już przy prędkości obrotowej wirnika alternatora 2000obr/min. czyli przy prędkości obrotowej wału korbowego silnika nieco większej od prędkości biegu jałowego(przełozenie między alternatorem a silnikiem 2:1), przy prędkości obrotowej silnika regulowane napięcie powinno mieć wartość 13,3 - 14,6 V najlepiej będzie jak sobie zmierzysz prąd ładowania, potrzebny będzie woltomierz który należy podłączyć między zacisk + alternatora a masę, rozpędż silnik do 2000 obr/min i zmież wartość napięcia powinna mieć tak jak pisałem wyżejpajakgdynia pisze:Alternator na niskich obrotach nie osiąga pełnej mocy. Jak ktoś ma amperomierz, to może napisze ile przy jakich obrotach wychodzi z alternatora (sam jestem ciekawy )
...
W AAZ przelozenie jest rowne 3:1misiek10111 pisze:(przełozenie między alternatorem a silnikiem 2:1),
http://forum.vwgolf.pl/download.php?id=12067
[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 313 gości