pomocy!!! problemy z ładowaniem akumulatora
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
pomocy!!! problemy z ładowaniem akumulatora
witam!!!
mam taki problem wczoraj zauważyłem że nagle obrotomierz mi świrował przy spokojnej jeździe i w miarę dynamicznej stał ciągle w miejscu ok 10 000obr po przejechaniu kilku kilometrów spadły obroty do 5000 zatrzymałem się pod domem gdy chciałem znowu odpalić samochód się już nie odezwał akumulator był padnięty choć wcześniej kontrolka od ładowania nie świeciła. Akumulator ładowałem całą noc niedawno go podłączyłem wszystkie kontrolki świeciły jasno ale po przekręceniu kluczykiem znowu wszystko ściemniało a samochód nawet się nie odezwał...
znowu go podłączyłem wskazówka ładowania była mniej więcej w połowie i po 10 min zeszła do zera czyżbym miał już kompletnie padnięty akumulator???
a jeżeli padaczka akumulator to jaki byście polecali???
mam taki problem wczoraj zauważyłem że nagle obrotomierz mi świrował przy spokojnej jeździe i w miarę dynamicznej stał ciągle w miejscu ok 10 000obr po przejechaniu kilku kilometrów spadły obroty do 5000 zatrzymałem się pod domem gdy chciałem znowu odpalić samochód się już nie odezwał akumulator był padnięty choć wcześniej kontrolka od ładowania nie świeciła. Akumulator ładowałem całą noc niedawno go podłączyłem wszystkie kontrolki świeciły jasno ale po przekręceniu kluczykiem znowu wszystko ściemniało a samochód nawet się nie odezwał...
znowu go podłączyłem wskazówka ładowania była mniej więcej w połowie i po 10 min zeszła do zera czyżbym miał już kompletnie padnięty akumulator???
a jeżeli padaczka akumulator to jaki byście polecali???
Ostatnio zmieniony sob paź 31, 2009 20:24 przez Awo_marek, łącznie zmieniany 2 razy.
- Respekt!
- Gadatliwa bestia
- Posty: 767
- Rejestracja: sob wrz 20, 2008 15:36
- Lokalizacja: Wrocław/Trzebnica
- Kontakt:
Może gdzieś jest jakieś zwarcie, które powoduje po przekręceniu kluczyka rozładowanie aku. Najlepiej zmotaj sobie drugi akumulator, podłącz i zobacz co się stanie. Czy będzie to samo czy nie.
..:: GOLF V BLACK PEARL ::.. - viewtopic.php?f=90&t=475628" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Jeżeli wskazówka na wskaźniku prostownika zeszłe do zera,to znaczy,że aku naładowany.
Podejrzewam,że musi być jakieś zwarcie w rozruszniku.Jest uszkodzony skoro nawet nie próbował kręcić,a na dodatek powoduje zwarcie,przez co altek był mocno obciążony i obrotek ześwirował.
Tak na marginesie-z tymi obrotami to faktycznie przesadziłeś.Na tarczy obrotka jest napisane-razy 100-więc to co wskazuje wskazówka mnożysz przez 100
Obrotek jest zasilany czerwonym kablem z altka.Wyjście W
Podejrzewam,że musi być jakieś zwarcie w rozruszniku.Jest uszkodzony skoro nawet nie próbował kręcić,a na dodatek powoduje zwarcie,przez co altek był mocno obciążony i obrotek ześwirował.
Tak na marginesie-z tymi obrotami to faktycznie przesadziłeś.Na tarczy obrotka jest napisane-razy 100-więc to co wskazuje wskazówka mnożysz przez 100
Obrotek jest zasilany czerwonym kablem z altka.Wyjście W
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości