Historia mojego VW Golfa II 16v (nowa 1 strona :) )

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » sob paź 31, 2009 22:11

wsadz orginalny koncowy z 16V i wyjmij z niego srodek i zrób po swojemu. najlepsze rozwiązanie i dzwiek
końcowy mam z 16v jak sądzę... ale środkowy mieć muszę... tylko nie wiem czy to ma aż takie znaczenie, że mam ten nie z 16v ale z 8v
Xabingo pisze:irsone, chce mieć cichy samochód...
i tak jest ładne buczenie jak dodaję gaz ale na trasie chcę jeździć komfortowo : )


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » sob paź 31, 2009 22:21

tirsone, a czemu nie dasz całego układu wydechowego z MK2 16V 139KM lub MK2 G60 160KM???


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » sob paź 31, 2009 22:48

tirsone, a czemu nie dasz całego układu wydechowego z MK2 16V 139KM lub MK2 G60 160KM???
nie czuję takiej potrzeby ponieważ wszystko jest ok poza tym srodkowym tłumikiem... Choć może to że przy końcu wydechu rury mają średnicę 50 mm nie jest w ogóle problemem.


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
mecik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 772
Rejestracja: śr maja 13, 2009 09:55
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: mecik » ndz lis 01, 2009 23:44

Piekny Golfik :) Widac ze duzo czasu i pracy w niego wsadziles :)
Udanych przyszłych modów :bigok: :bigok:


Były kiedyś sobie:
Audi 80B4 2.0ABT
Golf MKII 1.6PN CL==>GT
Golf MKII 1.8RP GL
Golf MKII 1.3MH CL

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » śr lis 04, 2009 00:57

Co do wydechu to sam już nie wiem co zrobić... Chyba zostawię na razie taki tłumik jak jest.

Ostatnio kupiłem lifty do maski. Więc musiałem je od razu zamontować :helm:

Wszystko jest cacy poza dość "kruchym" mocowaniem do błotnika. Zapewne po którymś tam otworzeniu maski zacznie się wyrabiać gwint w błotniku. Ale wtedy najwyżej skręcę to z dwóch stron. A wygląda to tak:

ObrazekObrazekObrazek

Pozdrawiam.


Aha dalej szukam kół na zimę... 15" ...4x100.. jak ktoś ma jakiścynk to będę wdzieczny.


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » śr lis 04, 2009 01:30

a ja sobie lifty zrobiłem sam z siłowników od tylnej klapy:p


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr lis 04, 2009 10:35

Marszall pisze:a ja sobie lifty zrobiłem sam z siłowników od tylnej klapy:p
ja też, 4 lata już działają i mają jedną zaletę: nie wyginają maski jak te tirsone :bajer:
Ale się tak nie świecą więc szpanu nie ma :helm:



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » śr lis 04, 2009 10:45

toffic pisze:ja też, 4 lata już działają i mają jedną zaletę: nie wyginają maski jak te tirsone :bajer:
czy ja czegoś nie wiem? :chytry:


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
AIRWOLF
Powered by MOTORSPORT
Powered by MOTORSPORT
Posty: 1162
Rejestracja: pt mar 16, 2007 16:06
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: AIRWOLF » śr lis 04, 2009 11:23

tirsone pisze:
toffic pisze:ja też, 4 lata już działają i mają jedną zaletę: nie wyginają maski jak te tirsone :bajer:
czy ja czegoś nie wiem? :chytry:
pewnie popatrzył na to foto
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 625a6.html
ale na moje oko to z powodu przypasowywania na razie frontu ? tam lekko atrapa mogła pójść w górę bo lifty nie odkształcają maski
Ostatnio zmieniony śr lis 04, 2009 11:23 przez AIRWOLF, łącznie zmieniany 1 raz.


Zapraszam do przeglądnięcia moich porad [FAQ]
[url=http://www.tinyurl.pl?XRMGNEsk]FAQ 1[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?9WxKOJFR]FAQ 2[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?KOaIXdpf]FAQ 3[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?GZo0KIY1]FAQ 4[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?Kd8lbMEh]FAQ 5[/url],

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » śr lis 04, 2009 12:45

pawel23sruba pisze:pewnie popatrzył na to foto
http://www.fotosik.pl/pok...bdd81625a6.html
ale na moje oko to z powodu przypasowywania na razie frontu ? tam lekko atrapa mogła pójść w górę bo lifty nie odkształcają maski
heh fotosik mi poblokował foty chyba..ale zapewne chodzi corrado front... którego już dawno nie ma.. teraz jest front od jetty. I pomimo,że faktycznie przy zamkniętej masce widać że lift siedzi ciasno między maską a błotnikiem to nie jest ona przez to wygięta, a poza tym jeszcze niczego nie regulowałem więc nie wykluczone, że będzie lepiej.


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » sob lis 07, 2009 22:00

OK Panie i Panowie


Dziś zafundowałem sobie dzień prawdy....
Kupiłem miernik ciśnienia sprężania na cylindrach i postanowiłem sprawdzić stan tego parametru w moim abfie.
Wróciłem z traski, miernik w łapę i jedziemy ; )

1 cylinder 11,9 bar
2 --------- 12,5 bar
3 --------- 12 bar
4 --------- 11,8 bar

Nie wiem w sumie czy się cieszyć czy płakać bo nie mogę nigdzie wyczaić jakie są fabryczne zalecenia w abf-ie. Ale chyba nie ma tragedii.


To tyle. Pzdr


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
mariachi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: mariachi » ndz lis 08, 2009 00:10

Myśle że jak jest w okolicy 12 to jest dobrze,
Kuzyn miał w zdrowym mk2 16V 129ps po 13 ,



Awatar użytkownika
mariachi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: mariachi » ndz lis 08, 2009 00:12

no i ważne że jest po równo ,



Awatar użytkownika
Ostry!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:03
Lokalizacja: OP/OK
Kontakt:

Post autor: Ostry! » ndz lis 08, 2009 00:22

tirsone pisze:Nie wiem w sumie czy się cieszyć czy płakać bo nie mogę nigdzie wyczaić jakie są fabryczne zalecenia w abf-ie. Ale chyba nie ma tragedii.
Stan normalny: 11-13barów a minimum to 7,5bara więc jest dobrze i nie masz się co martwić sprężaniem ;)


German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 85 gości