Pompa wtryskowa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ranczer56
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr gru 03, 2008 22:32
Lokalizacja: Zach.Pomorskie Ch-no
Kontakt:

Pompa wtryskowa

Post autor: ranczer56 » sob paź 31, 2009 19:45

Mam problem z pompą wtryskową jest mokra w dolnej części pod rurkami wysokiego ciśnienia.Zapytanie czy jest możliwość nieszczelności na króćcu redukcyjnm zaznaczam że nie była rozszczelniana czyli rozkręcana .Czy w korpusie pompy pod tymi króćcami są uszczelki i jakie .Wyżej jest wszystko suche tylko podejrzany jest dolny kciec od strony silnika a tam jest mala widoczność .Koledzy wiem że radzicie szczerze proszę o informację i wskazówki.Pozdrawiam .



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob paź 31, 2009 20:06

Odkręć rurkę od tego króćca i spróbuj go dokręcić.Tam nie ma uszczelki,tylko stożek.
Uważaj z dokręcaniem,bo można ukręcić.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

stefan1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz paź 25, 2009 22:36
Lokalizacja: Sląskie

Re: Pompa wtryskowa

Post autor: stefan1982 » sob paź 31, 2009 20:56

ranczer56 pisze:Mam problem z pompą wtryskową jest mokra w dolnej części pod rurkami wysokiego ciśnienia.Zapytanie czy jest możliwość nieszczelności na króćcu redukcyjnm zaznaczam że nie była rozszczelniana czyli rozkręcana .Czy w korpusie pompy pod tymi króćcami są uszczelki i jakie .Wyżej jest wszystko suche tylko podejrzany jest dolny kciec od strony silnika a tam jest mala widoczność .Koledzy wiem że radzicie szczerze proszę o informację i wskazówki.Pozdrawiam .
Możesz mieć nieszczelny oring pomiędzy głowiczką a obudową pompy



ranczer56
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr gru 03, 2008 22:32
Lokalizacja: Zach.Pomorskie Ch-no
Kontakt:

Post autor: ranczer56 » sob paź 31, 2009 21:11

A właśnie w jaki sposób jest uszczelniona głowiczka z korpusem i czy mogą być z tym problemy nie rozbierałem pompy jeszcze a to moż być to- a króciec w głowiczce to nie ma żadnej uszczelki tylko stożek czy dobrze zrozumiałem.Rurka wysokiego jest na stożku ale tu jest szczelne pozostaje -króciec do głowiczki lub głowiczka do korpusu pompy.



stefan1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz paź 25, 2009 22:36
Lokalizacja: Sląskie

Post autor: stefan1982 » sob paź 31, 2009 21:16

Na głowiczce jest założony oring i to wchodzi do obudowy pompy.
Musisz sprawdzić dokładnie skąd cieknie ci to paliwo. :bajer:



ranczer56
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr gru 03, 2008 22:32
Lokalizacja: Zach.Pomorskie Ch-no
Kontakt:

Post autor: ranczer56 » sob paź 31, 2009 21:26

To jest cały problem tam nie widać po wlożeniu ręki palce są wilgotne ale jak powycieram pod spodem pompy dopuki nie uruchomię silnika wszystko okej po rozruchu po pewnym czasiepalce będą wilgotne(mokre) tak jakbyz tego króćca przy głowiczce od silnika a tam nic nie widać będę musiał spojrzeć lesterkiem.



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » sob paź 31, 2009 21:31

Michaś_1977 pisze:Tam nie ma uszczelki,tylko stożek.
nie prawda :chytry:



stefan1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz paź 25, 2009 22:36
Lokalizacja: Sląskie

Post autor: stefan1982 » sob paź 31, 2009 21:33

Daj lusterko i popatrz czy od krućca po głowiczce do dołu jest mokro jeśli jest sucho to napewno oring



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob paź 31, 2009 21:44

vision, nie będę się upierał,bo nie mam teraz tego przed oczyma,ale wydawało mi się,że jest stożek.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob paź 31, 2009 22:39

Prawdopodobnie chodzi o podkładkę miedzianą pod nurniki, przy przewodach nie ma uszczelki, jest stożek, chyba że gdzieś w nakrętce siedzi, tego nie sprawdzałem.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob paź 31, 2009 23:45

głowica tłokorozdzielacza jest wewnątrz korpusu pompy uszczelniona oringiem a tu jest fotoporada wymiany tego oringu :
http://translate.googleusercontent.com/ ... O0uuLbT2lw


Obrazek

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » ndz lis 01, 2009 12:51

Sztomel pisze:a tu jest fotoporada wymiany tego oringu :
VP a VE jest różnica znaczna , a próbowałeś tak sam zrobić?



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz lis 01, 2009 13:33

Właśnie, nie wydaje mi się, że obędzie się bez zdejmowania góry pompy i odkręcenia dźwigni dozownika, pozatym samo wsunięcie tłoczka w głowicę to nie jest taka prosta sprawa, no i te sprężynki :grrr:
Ostatnio zmieniony ndz lis 01, 2009 13:35 przez t0mal, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » ndz lis 01, 2009 14:18

t0mal pisze:Właśnie, nie wydaje mi się, że obędzie się bez zdejmowania góry pompy i odkręcenia dźwigni dozownika, pozatym samo wsunięcie tłoczka w głowicę to nie jest taka prosta sprawa, no i te sprężynki :grrr:
właśnie pewne drobne szczegóły pominięto , potem zdziwienie że wo gule nie chodzi , w TDI 2 , TD 4 sprężynki
Ostatnio zmieniony ndz lis 01, 2009 14:25 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 74 gości