Pompa wtryskowa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 96
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 22:32
- Lokalizacja: Zach.Pomorskie Ch-no
- Kontakt:
Pompa wtryskowa
Mam problem z pompą wtryskową jest mokra w dolnej części pod rurkami wysokiego ciśnienia.Zapytanie czy jest możliwość nieszczelności na króćcu redukcyjnm zaznaczam że nie była rozszczelniana czyli rozkręcana .Czy w korpusie pompy pod tymi króćcami są uszczelki i jakie .Wyżej jest wszystko suche tylko podejrzany jest dolny kciec od strony silnika a tam jest mala widoczność .Koledzy wiem że radzicie szczerze proszę o informację i wskazówki.Pozdrawiam .
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: ndz paź 25, 2009 22:36
- Lokalizacja: Sląskie
Re: Pompa wtryskowa
Możesz mieć nieszczelny oring pomiędzy głowiczką a obudową pompyranczer56 pisze:Mam problem z pompą wtryskową jest mokra w dolnej części pod rurkami wysokiego ciśnienia.Zapytanie czy jest możliwość nieszczelności na króćcu redukcyjnm zaznaczam że nie była rozszczelniana czyli rozkręcana .Czy w korpusie pompy pod tymi króćcami są uszczelki i jakie .Wyżej jest wszystko suche tylko podejrzany jest dolny kciec od strony silnika a tam jest mala widoczność .Koledzy wiem że radzicie szczerze proszę o informację i wskazówki.Pozdrawiam .
-
- Mały gagatek
- Posty: 96
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 22:32
- Lokalizacja: Zach.Pomorskie Ch-no
- Kontakt:
A właśnie w jaki sposób jest uszczelniona głowiczka z korpusem i czy mogą być z tym problemy nie rozbierałem pompy jeszcze a to moż być to- a króciec w głowiczce to nie ma żadnej uszczelki tylko stożek czy dobrze zrozumiałem.Rurka wysokiego jest na stożku ale tu jest szczelne pozostaje -króciec do głowiczki lub głowiczka do korpusu pompy.
-
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: ndz paź 25, 2009 22:36
- Lokalizacja: Sląskie
-
- Mały gagatek
- Posty: 96
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 22:32
- Lokalizacja: Zach.Pomorskie Ch-no
- Kontakt:
To jest cały problem tam nie widać po wlożeniu ręki palce są wilgotne ale jak powycieram pod spodem pompy dopuki nie uruchomię silnika wszystko okej po rozruchu po pewnym czasiepalce będą wilgotne(mokre) tak jakbyz tego króćca przy głowiczce od silnika a tam nic nie widać będę musiał spojrzeć lesterkiem.
-
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: ndz paź 25, 2009 22:36
- Lokalizacja: Sląskie
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
głowica tłokorozdzielacza jest wewnątrz korpusu pompy uszczelniona oringiem a tu jest fotoporada wymiany tego oringu :
http://translate.googleusercontent.com/ ... O0uuLbT2lw
http://translate.googleusercontent.com/ ... O0uuLbT2lw
Właśnie, nie wydaje mi się, że obędzie się bez zdejmowania góry pompy i odkręcenia dźwigni dozownika, pozatym samo wsunięcie tłoczka w głowicę to nie jest taka prosta sprawa, no i te sprężynki
Ostatnio zmieniony ndz lis 01, 2009 13:35 przez t0mal, łącznie zmieniany 2 razy.
właśnie pewne drobne szczegóły pominięto , potem zdziwienie że wo gule nie chodzi , w TDI 2 , TD 4 sprężynkit0mal pisze:Właśnie, nie wydaje mi się, że obędzie się bez zdejmowania góry pompy i odkręcenia dźwigni dozownika, pozatym samo wsunięcie tłoczka w głowicę to nie jest taka prosta sprawa, no i te sprężynki
Ostatnio zmieniony ndz lis 01, 2009 14:25 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 53 gości