pomocy!!! problemy z ładowaniem akumulatora

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awo_marek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr wrz 16, 2009 00:58
Lokalizacja: kielce

pomocy!!! problemy z ładowaniem akumulatora

Post autor: Awo_marek » sob paź 31, 2009 19:32

witam!!!
mam taki problem wczoraj zauważyłem że nagle obrotomierz mi świrował przy spokojnej jeździe i w miarę dynamicznej stał ciągle w miejscu ok 10 000obr po przejechaniu kilku kilometrów spadły obroty do 5000 zatrzymałem się pod domem gdy chciałem znowu odpalić samochód się już nie odezwał akumulator był padnięty choć wcześniej kontrolka od ładowania nie świeciła. Akumulator ładowałem całą noc niedawno go podłączyłem wszystkie kontrolki świeciły jasno ale po przekręceniu kluczykiem znowu wszystko ściemniało a samochód nawet się nie odezwał...
znowu go podłączyłem wskazówka ładowania była mniej więcej w połowie i po 10 min zeszła do zera czyżbym miał już kompletnie padnięty akumulator???
a jeżeli padaczka akumulator to jaki byście polecali???
Ostatnio zmieniony sob paź 31, 2009 20:24 przez Awo_marek, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » sob paź 31, 2009 20:04

Awo_marek pisze:obrotomierz mi świrował przy spokojnej jeździe i w miarę dynamicznej stał ciągle w miejscu ok 10 000obr po przejechaniu kilku kilometrów spadły obroty do 5000
Mówisz o golfie czy jakiejś hondzie?



Awo_marek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr wrz 16, 2009 00:58
Lokalizacja: kielce

Post autor: Awo_marek » sob paź 31, 2009 20:13

no oczywiście że o golfie!!!
po 1 jest to forum vw a po 2 mk II to chyba golf... :foch:



tomch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 13:08
Lokalizacja: Brzegi/Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: tomch » sob paź 31, 2009 20:43

Mówisz o golfie czy jakiejś hondzie?
W porównaniu do Hondy chodzi bodajże o te obroty - pewnie chodziło ci o 500 - jedno zero za dużo i zrobiłeś silnik wysokoobrotowy :grin:


www.elektrotom.eu

Awo_marek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr wrz 16, 2009 00:58
Lokalizacja: kielce

Post autor: Awo_marek » sob paź 31, 2009 20:52

tomch,
chodziło mi o dziesięć tysięcy i o pięć tysięcy ale to narazie najmniejszy problem!!!



Awatar użytkownika
Respekt!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 767
Rejestracja: sob wrz 20, 2008 15:36
Lokalizacja: Wrocław/Trzebnica
Kontakt:

Post autor: Respekt! » sob paź 31, 2009 20:56

Może gdzieś jest jakieś zwarcie, które powoduje po przekręceniu kluczyka rozładowanie aku. Najlepiej zmotaj sobie drugi akumulator, podłącz i zobacz co się stanie. Czy będzie to samo czy nie.


..:: GOLF V BLACK PEARL ::.. - viewtopic.php?f=90&t=475628" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » sob paź 31, 2009 21:00

Awo_marek pisze:chodziło mi o dziesięć tysięcy i o pięć tysięcy ale to narazie najmniejszy problem!!!
No to masz najbardziej wykręconego Diesla na świecie :bajer:
A co do problemu,to po prostu pasek ci sie poluzował...



Awo_marek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr wrz 16, 2009 00:58
Lokalizacja: kielce

Post autor: Awo_marek » sob paź 31, 2009 21:02

a obrotomierz gdzie jest jego napęd to jest jakaś linka czy przewód...???
Ostatnio zmieniony sob paź 31, 2009 21:04 przez Awo_marek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob paź 31, 2009 21:08

Jeżeli wskazówka na wskaźniku prostownika zeszłe do zera,to znaczy,że aku naładowany.
Podejrzewam,że musi być jakieś zwarcie w rozruszniku.Jest uszkodzony skoro nawet nie próbował kręcić,a na dodatek powoduje zwarcie,przez co altek był mocno obciążony i obrotek ześwirował.
Tak na marginesie-z tymi obrotami to faktycznie przesadziłeś.Na tarczy obrotka jest napisane-razy 100-więc to co wskazuje wskazówka mnożysz przez 100 :bigok:
Obrotek jest zasilany czerwonym kablem z altka.Wyjście W


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awo_marek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr wrz 16, 2009 00:58
Lokalizacja: kielce

Post autor: Awo_marek » sob paź 31, 2009 21:12

Michaś_1977,
no wiem wiem z tymi obrotami moja wpadka ale podejrzewam 2 rzeczy że pasek jest jednak za luźny i akumulator chyba padaczka bo przecież całą noc się ładował i lipa a jak go teraz ładowałem to wskazówka zeszła prawie do zera po 10 min



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob paź 31, 2009 21:25

Jeżeli dojdzie do wymiany aku,to szczerze polecam Centra FUTURA,ale najpierw sprawdź go na innym.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awo_marek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr wrz 16, 2009 00:58
Lokalizacja: kielce

Post autor: Awo_marek » sob paź 31, 2009 21:38

Michaś_1977,
a ile musi mieć Ah bo ten co teraz co mam jest trochę słaby bo ma 50 Ah i jakiejś nieznanej przynajmniej przeze mnie firmy "sznajder batterien"



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob paź 31, 2009 21:46

Ja mam 65Ah


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awo_marek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr wrz 16, 2009 00:58
Lokalizacja: kielce

Post autor: Awo_marek » sob paź 31, 2009 22:20

no zobaczę jeszcze ten. podładuję go no i jutro przykręcę ale pewnie nie uniknę zakup
Ostatnio zmieniony sob paź 31, 2009 22:20 przez Awo_marek, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 130 gości