Też mam tłoko-rozdzielacz od TDI i nurniki są.arwam pisze:JABcok20,
możesz nie mieć nurników.
i mógł zawisnąć wtryskiwacz wtedy jest właśnie taki objaw.
10mm od afn i co teraz regulcja
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Michał_1977
- _
- Posty: 14302
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
pompka wstępnie ustawiona na średnie przykapcanie na postoju po przygazowaniu.
samochód bardzo zrywny w dolnych obrotach
reszte musze sprswdzic bo lda mam ustawione na jakies 25% obrotu pina i brakuje paliwa na 5 przy wyższych obrotach( max 160 było 175) no i nie dymi.
po lekkim prygazowaniu słychać zawory.
gdy odpalam zimnego kopci jakiś mocno na biało( zbyt wczesny kąt) gdy sie zagrzeje jest ok
ustawienie kąta wtrysku mam w tej chwili troszke bliżej silnika niż na 9mm.
[ Dodano: Sob Paź 31, 2009 16:05 ]
jak to wygląda u ciebie. na jaką głębokość masz wbite zaworek , czy klepanie ustaje?
[ Dodano: Sob Paź 31, 2009 16:08 ]
po rozebraniu widać że byla grzebana( prawdopodobnie gościu wymienil w niej tłokorozdzielacz z głowiczką a nastawnika nie sprawdze)
można założyc do niej nurniki od 1.6td i po co one są? Żeby tłokorozdzielacz szybciej nabijał ciśnienie i ograniczało dawke w jakiś sposób?
[ Dodano: Sob Paź 31, 2009 16:25 ]
samochód bardzo zrywny w dolnych obrotach
reszte musze sprswdzic bo lda mam ustawione na jakies 25% obrotu pina i brakuje paliwa na 5 przy wyższych obrotach( max 160 było 175) no i nie dymi.
po lekkim prygazowaniu słychać zawory.
gdy odpalam zimnego kopci jakiś mocno na biało( zbyt wczesny kąt) gdy sie zagrzeje jest ok
ustawienie kąta wtrysku mam w tej chwili troszke bliżej silnika niż na 9mm.
[ Dodano: Sob Paź 31, 2009 16:05 ]
napisz coś więcej. mam fale bardzo wysoka więc napewno kąt wtrysku w miera wzrostu obrotów się zwiększa. prawidłowy kąt łapie pewnie na wolnych czyt. niskich obrotach a na przy spokojnej jeździe słychać klekotanie już od ok 2500 ale nie jest bardzo głośne.t0mal pisze:u siebie będe jezszcze próbował obniżyć ciśnienie wewnętrzne w pompie, 2 razy delikatnie przebiłem zaworek w drugą stronę i zmany są na plus
jak to wygląda u ciebie. na jaką głębokość masz wbite zaworek , czy klepanie ustaje?
[ Dodano: Sob Paź 31, 2009 16:08 ]
pompke kupiłem z alledrogo od jakiegoś ściemniacza pewnie.arwam pisze:u mnie w tłokorozdiekaczuy od TDI ALH w automacie nie było nurników
po rozebraniu widać że byla grzebana( prawdopodobnie gościu wymienil w niej tłokorozdzielacz z głowiczką a nastawnika nie sprawdze)
można założyc do niej nurniki od 1.6td i po co one są? Żeby tłokorozdzielacz szybciej nabijał ciśnienie i ograniczało dawke w jakiś sposób?
[ Dodano: Sob Paź 31, 2009 16:25 ]
mam dodatkowa regulacje obrotów. ale teraz jak ustawilem cięgno na ori jak było chyba nie ma sensu wyciągać ta sprężynke. chyba bede musiał odwrócić gova bo nagle sam wchodzi na obroty...arwam pisze:daj foto pompy i powiedz czy posiada osobną regulację obrotów biegu jałowego.
jak ma dodatkową dźwignię to z GOV'a usuń najkrutszą sprężynkę to którą zakłada się na dozownik
Ostatnio zmieniony sob paź 31, 2009 17:10 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.
arwam, ty miałeś pompę od 1.6 czy od AAZ? Słyszałem, że w 1.9 jest inna dźwignia dozownika w pompie.
U siebie przełożyłem zaworek od regulacji ciśnienia z pompy od 1Y, trzpień jest wbity dość płytko, jakieś 0.7mm - nieco spadły obroty na jałowym i pojawiło się dodatkowe paliwo, przy najbliższej okazjii spróbuję przebić ten od 1V i go założę, przy okazji jakie są objawy zbyt niskiego ciśnienia w pompie?
U siebie przełożyłem zaworek od regulacji ciśnienia z pompy od 1Y, trzpień jest wbity dość płytko, jakieś 0.7mm - nieco spadły obroty na jałowym i pojawiło się dodatkowe paliwo, przy najbliższej okazjii spróbuję przebić ten od 1V i go założę, przy okazji jakie są objawy zbyt niskiego ciśnienia w pompie?
t0mal,
w jaki sposób wybijacie trzpień. wyjmujecie to zabezpieczenie z dolu( ten pierścień czy po prostu wbijasz razem ze sprężyna aby wybił druga górną cześć wyżej?
to co samochód robi z asfaltem na 1 to ciężko opisać( i nie kopci za bardzo zwłaszcza że mam k14 a co dopiero będzie na vnt20
)
w jaki sposób wybijacie trzpień. wyjmujecie to zabezpieczenie z dolu( ten pierścień czy po prostu wbijasz razem ze sprężyna aby wybił druga górną cześć wyżej?
to co samochód robi z asfaltem na 1 to ciężko opisać( i nie kopci za bardzo zwłaszcza że mam k14 a co dopiero będzie na vnt20

Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- Michał_1977
- _
- Posty: 14302
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Po to.żeby ciśnienie nie cofało się do pompy.Jak nie masz nurników,to wtryski mogą (ale nie muszą) się częściej wieszać i wtedy występuje takie klepanie jak piszesz.JABcok20 pisze:można założyc do niej nurniki od 1.6td i po co one są?
[ Dodano: 31 Paź 2009 18:03 ]
Myślę,że można założyć od 1,6 bo przekrój nurnika jest taki sam.
jak troche ostygnie kopci od razu na biało?
może być to spowodowane zużytym tłokorozdzielaczem?
zapomniałbym... chociaż wolałbym o tym zapomniec
silnik czasami szarpnie i zdażyło sie to na 2 biegu( 3 razy)
coś jakby spadł wąż od turbo ( tak pomyślałem) ale to nie to bo od razu chodzi normalnie.
może to jest związane z brakiem nurników? nie wiem wtrysk sie zawiesza czy cus...
[ Dodano: Sob Paź 31, 2009 18:29 ]
ARWAM o to foto pompy.
przy okazji zrobilem małą sesje:P
[ Dodano: Sob Paź 31, 2009 18:32 ]
te czrwone nakladki na kielichy sa czerwone bo tylko takie znalazłem na szrocie
może być to spowodowane zużytym tłokorozdzielaczem?
zapomniałbym... chociaż wolałbym o tym zapomniec

coś jakby spadł wąż od turbo ( tak pomyślałem) ale to nie to bo od razu chodzi normalnie.
może to jest związane z brakiem nurników? nie wiem wtrysk sie zawiesza czy cus...
[ Dodano: Sob Paź 31, 2009 18:29 ]
ARWAM o to foto pompy.

przy okazji zrobilem małą sesje:P


[ Dodano: Sob Paź 31, 2009 18:32 ]
te czrwone nakladki na kielichy sa czerwone bo tylko takie znalazłem na szrocie

Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- Michał_1977
- _
- Posty: 14302
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
spróbuje jak Tomal zmniejszyc ciśnienie w pompie i wtedy lekko przyśpiesze do silnika.
Po odpaleniu kopci głównie na wolnych obrotach
Po odpaleniu kopci głównie na wolnych obrotach
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- Michał_1977
- _
- Posty: 14302
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
hm. mi kopci po odpaleniu jak jest zimny przez jakiś czas. czyli jak jest zimny i grzeje świecePisząc poprzedniego posta miałem na myśli odpalanie przy niskich temperaturach na zewnątrz,tylko zapomniałem dodać
Tobie poza momentem odpalenia nie kopci na bialo.
Hm tylkoze u mnie co chwile coś zmieniam to dawka to kąt wtrysku więc cały czas coś sie zmienia... (tłokorozdzielacz założyłem wczoraj)
Ostatnio zmieniony sob paź 31, 2009 19:46 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14302
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości