1) problemy z pracą na zimnym silniku:
a) na benzynie uruchamia się, ale po kilku sekundach gaśnie, po wychyleniu przepustnicy przerywa i z trudem wchodzi na obroty, jednakże po osiągnięciu ok. 3 tys. praca dalej jest płynna, jadąc ma się wrażenie poruszania się skokami, czas ciągnięcia jest dłuższy a przerwy krótsze,
b) na gazie: po przełączeniu na gaz na wolnych nie gaśnie, ale ma dziurę ok. 2tys., przestaje ciągnąć , przerywa, ale jak wejdzie na ok. 3 tys. zaczyna wkręcać się normalnie, czyli podobnie jak na benzynie, gdy dławi się ok. 2 tys. słychać odgłos szybkiego włączania i rozłączania przekaźnika w centralce gazy wewnątrz samochodu
2) gdy silnik prawie nagrzany (wskazówka za białym polem, ok. 60 st.): skal problemu ulega złagodzeniu
3) gdy silnik osiąga normalna temperaturę pracy (wskazówka pionowo, ok. 90 st.): wszystkie powyższe objawy znikają zarówno na benzynie jak i na gazie, uruchamia się bez problemu, normalnie wkręca się na obroty
Sprawdzone:
- czujnik temperatury (niebieski) na zimnym ma 2,65 kΩ, na częściowo nagrzanym (ok. 60 st.) 600 Ω, wydaje się działać prawidłowo, uznaję za sprawny
- przepływomierz pracuje płynnie w całym zakresie wychylenia, na rozgrzanym żadnych objawów nie ma, więc uznaję też za sprawny
- na analizatorze spalin parametry w normie na benzynie i gazie
Proszę o radę co można jeszcze sprawdzić.
Pozdrawiam Mikołaj
Golf 1.3i NZ szarpie i gaśnie na wolnych obrotach
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Golf 1.3i NZ szarpie i gaśnie na wolnych obrotach
Ostatnio zmieniony sob paź 31, 2009 18:22 przez Mikołaj74, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 246 gości