10mm od afn i co teraz regulcja
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
10mm od afn i co teraz regulcja
witam. zaaplikowałem z pompy od tdi afn środek samochód odpali. ale ciegno jest dość mocno cofnięte( nie reaguje lda ) i po lekkim przygazowaniu sam wchodzi na obroty.
Tu moje pytanko czy trzeba dokonywać zmian typu cięgno gazu (inny gov ).
na postoju po przygazowaniu "ładnie dymi" podczas jazdy raczej nic.
turbo na razie k14:P
jak to wyregulować?
Tu moje pytanko czy trzeba dokonywać zmian typu cięgno gazu (inny gov ).
na postoju po przygazowaniu "ładnie dymi" podczas jazdy raczej nic.
turbo na razie k14:P
jak to wyregulować?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14302
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14302
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
tak gazu, u mnie musze opoźnic bo cięgno trzymało wysokie obroty.Michaś_1977 pisze: O które cięgno Ci się rozchodzi?Gazu?
pasek sprawdze jutro ale ustawiałem na klinie blokującym.
cały gov pochodzi z pompy 9mm czyli mam załatwic inny gov ewentualnie dać inną sprężyne?( bardziej miękką?
Ostatnio zmieniony pt paź 30, 2009 23:54 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.
Czy przy składaniu pompy ruszałeś oś regulatora odśrodkowego? Czy rozrząd masz dobrze złożony? Bo ciągle powtarza się ten sam problem - kąt wtrysku.
[ Dodano: 30 Paź 2009 22:48 ]
reszta pompy jest od 1.6?
[ Dodano: 30 Paź 2009 22:51 ]
W przypadku pompy 11mm od transita takiej jak u mnie to jestem na 90% pewny, że trzeba zmienić dźwignię gazu sterującą pierścieniem na tłoczku, objawy są takie, że jak chcę dać porządną dawkę, to nie da rady zejść z obrotami na biegu jałowym, a normalnie schodzi z obrotów.
[ Dodano: 30 Paź 2009 22:48 ]
reszta pompy jest od 1.6?
[ Dodano: 30 Paź 2009 22:51 ]
W przypadku pompy 11mm od transita takiej jak u mnie to jestem na 90% pewny, że trzeba zmienić dźwignię gazu sterującą pierścieniem na tłoczku, objawy są takie, że jak chcę dać porządną dawkę, to nie da rady zejść z obrotami na biegu jałowym, a normalnie schodzi z obrotów.
rozrząd sprawdze jutro.
tlokorozdzielacz i resta od afn
dół pompy od jr góra również, gov z jedna podkładką( czy mam ją wyjąć?)
oś regulatora nie ruszałem, pin ustawiony na minimum ale i tak potrafi zakopcić na postoju.
tlokorozdzielacz i resta od afn
dół pompy od jr góra również, gov z jedna podkładką( czy mam ją wyjąć?)
oś regulatora nie ruszałem, pin ustawiony na minimum ale i tak potrafi zakopcić na postoju.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
znaczy sie na tłokorozdzielaczu i fali tdi powinienem sie mieścić przy lklinie blokującym w zakresie podobnym do ustawienia na ori td.
tzn paska nie usze przekładać o zabek na kole?
tzn paska nie usze przekładać o zabek na kole?
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
gova nie ruszaj, bo może okazać się, że biedzie jeszcze gorzej, u siebie będe jezszcze próbował obniżyć ciśnienie wewnętrzne w pompie, 2 razy delikatnie przebiłem zaworek w drugą stronę i zmany są na plus, manometr już dawno leży w koszu
[ Dodano: 30 Paź 2009 22:59 ]
[ Dodano: 30 Paź 2009 22:59 ]
U mnie ustawiłem dokładnie tak jak była ustawiona pompa 9mm, fale miałem wyższą o 0.6mm chyba, wszystko zależy od dawki, ale napewno nie w takim stopniu, żeby pompę dawać całkiem na silnik.JABcok20 pisze:znaczy sie na tłokorozdzielaczu i fali tdi powinienem sie mieścić przy lklinie blokującym w zakresie podobnym do ustawienia na ori td.
tzn paska nie usze przekładać o zabek na kole?
fale była baaardzo wysoka( i nie jest to milimetr ani nawet dwa w porównaniu do fali od sb)
zegarem nie sprawdze bo jest inny gwint ew. jak dorobie przejściówke to sprawdze).
[ Dodano: Sob Paź 31, 2009 00:46 ]
zegarem nie sprawdze bo jest inny gwint ew. jak dorobie przejściówke to sprawdze).
[ Dodano: Sob Paź 31, 2009 00:46 ]
chyba taki e objawy sa u mnie, za dnia powalcze z tym i zobacze co da się zrobić...t0mal pisze:W przypadku pompy 11mm od transita takiej jak u mnie to jestem na 90% pewny, że trzeba zmienić dźwignię gazu sterującą pierścieniem na tłoczku, objawy są takie, że jak chcę dać porządną dawkę, to nie da rady zejść z obrotami na biegu jałowym, a normalnie schodzi z obrotów.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
JABcok20, daj foto pompy i powiedz czy posiada osobną regulację obrotów biegu jałowego.JABcok20 pisze:michas gova mam 1,5mm podkladke tylko jedna. gov 3 sprezynowy
czy ciegno masz zalozone jak orginalnie bylo?
jak ma dodatkową dźwignię to z GOV'a usuń najkrutszą sprężynkę to którą zakłada się na dozownik
[ Dodano: 31 Paź 2009 00:57 ]
t0mal,
u mnie na poprzedniej pompie mogłem zejśc do 500RPM a dwakę było widać na filmiku a potem jeszcze została zwiększona
czy w pompie od tdi sa nurniki, te zaworki w pompie. bo u mnie wczoraj jak odpowietrzalem pompe przewodem powrotnym w jednym z nurnikow zasysal powietrze? zatkalem go palcem i dopiero moglem odpowietrzyc ?
pomyslelem sobie ze nurnik moze jakos zawisl. musze je dzisiaj sprawdzic bo byly niepodokrecane(moze jak ktos zdejmowal pompe poodkrecal)
pomyslelem sobie ze nurnik moze jakos zawisl. musze je dzisiaj sprawdzic bo byly niepodokrecane(moze jak ktos zdejmowal pompe poodkrecal)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości