10mm od afn i co teraz regulcja

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

10mm od afn i co teraz regulcja

Post autor: JABcok20 » pt paź 30, 2009 20:58

witam. zaaplikowałem z pompy od tdi afn środek samochód odpali. ale ciegno jest dość mocno cofnięte( nie reaguje lda ) i po lekkim przygazowaniu sam wchodzi na obroty.

Tu moje pytanko czy trzeba dokonywać zmian typu cięgno gazu (inny gov ).
na postoju po przygazowaniu "ładnie dymi" podczas jazdy raczej nic.
turbo na razie k14:P
jak to wyregulować?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt paź 30, 2009 21:59

JABcok20 pisze:po lekkim przygazowaniu sam wchodzi na obroty.
Zbyt duża dawka lub za mocny gov.Na początek ujmij dawkę i porównaj.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » pt paź 30, 2009 22:17

michas gova mam 1,5mm podkladke tylko jedna. gov 3 sprezynowy
czy ciegno masz zalozone jak orginalnie bylo?

[ Dodano: Pią Paź 30, 2009 21:19 ]
kat wtrysku zeby ustawic na sluch musze dac maks do silnika



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt paź 30, 2009 22:23

JABcok20, ale jeśli gov pochodzi z pompy 9mm,to efekt jest jaki jest.
JABcok20 pisze:czy ciegno masz zalozone jak orginalnie bylo?
O które cięgno Ci się rozchodzi?Gazu?
JABcok20 pisze:kat wtrysku zeby ustawic na sluch musze dac maks do silnika
Może masz opóźnienie jednego ząbka na pasku...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » pt paź 30, 2009 23:46

Michaś_1977 pisze: O które cięgno Ci się rozchodzi?Gazu?
tak gazu, u mnie musze opoźnic bo cięgno trzymało wysokie obroty.
pasek sprawdze jutro ale ustawiałem na klinie blokującym.

cały gov pochodzi z pompy 9mm czyli mam załatwic inny gov ewentualnie dać inną sprężyne?( bardziej miękką?
Ostatnio zmieniony pt paź 30, 2009 23:54 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt paź 30, 2009 23:47

Czy przy składaniu pompy ruszałeś oś regulatora odśrodkowego? Czy rozrząd masz dobrze złożony? Bo ciągle powtarza się ten sam problem - kąt wtrysku.

[ Dodano: 30 Paź 2009 22:48 ]
reszta pompy jest od 1.6?

[ Dodano: 30 Paź 2009 22:51 ]
W przypadku pompy 11mm od transita takiej jak u mnie to jestem na 90% pewny, że trzeba zmienić dźwignię gazu sterującą pierścieniem na tłoczku, objawy są takie, że jak chcę dać porządną dawkę, to nie da rady zejść z obrotami na biegu jałowym, a normalnie schodzi z obrotów.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » pt paź 30, 2009 23:53

rozrząd sprawdze jutro.
tlokorozdzielacz i resta od afn

dół pompy od jr góra również, gov z jedna podkładką( czy mam ją wyjąć?)
oś regulatora nie ruszałem, pin ustawiony na minimum ale i tak potrafi zakopcić na postoju.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt paź 30, 2009 23:53

na sporej dawce i ciśnieniu ok 1.7 bara obroty biegu jałowego mam w okolicy 2000.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » pt paź 30, 2009 23:55

znaczy sie na tłokorozdzielaczu i fali tdi powinienem sie mieścić przy lklinie blokującym w zakresie podobnym do ustawienia na ori td.
tzn paska nie usze przekładać o zabek na kole?


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt paź 30, 2009 23:56

gova nie ruszaj, bo może okazać się, że biedzie jeszcze gorzej, u siebie będe jezszcze próbował obniżyć ciśnienie wewnętrzne w pompie, 2 razy delikatnie przebiłem zaworek w drugą stronę i zmany są na plus, manometr już dawno leży w koszu

[ Dodano: 30 Paź 2009 22:59 ]
JABcok20 pisze:znaczy sie na tłokorozdzielaczu i fali tdi powinienem sie mieścić przy lklinie blokującym w zakresie podobnym do ustawienia na ori td.
tzn paska nie usze przekładać o zabek na kole?
U mnie ustawiłem dokładnie tak jak była ustawiona pompa 9mm, fale miałem wyższą o 0.6mm chyba, wszystko zależy od dawki, ale napewno nie w takim stopniu, żeby pompę dawać całkiem na silnik.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob paź 31, 2009 01:44

fale była baaardzo wysoka( i nie jest to milimetr ani nawet dwa w porównaniu do fali od sb)
zegarem nie sprawdze bo jest inny gwint ew. jak dorobie przejściówke to sprawdze).

[ Dodano: Sob Paź 31, 2009 00:46 ]
t0mal pisze:W przypadku pompy 11mm od transita takiej jak u mnie to jestem na 90% pewny, że trzeba zmienić dźwignię gazu sterującą pierścieniem na tłoczku, objawy są takie, że jak chcę dać porządną dawkę, to nie da rady zejść z obrotami na biegu jałowym, a normalnie schodzi z obrotów.
chyba taki e objawy sa u mnie, za dnia powalcze z tym i zobacze co da się zrobić...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

arwam

Post autor: arwam » sob paź 31, 2009 01:56

JABcok20 pisze:michas gova mam 1,5mm podkladke tylko jedna. gov 3 sprezynowy
czy ciegno masz zalozone jak orginalnie bylo?
JABcok20, daj foto pompy i powiedz czy posiada osobną regulację obrotów biegu jałowego.
jak ma dodatkową dźwignię to z GOV'a usuń najkrutszą sprężynkę to którą zakłada się na dozownik

[ Dodano: 31 Paź 2009 00:57 ]
t0mal,

u mnie na poprzedniej pompie mogłem zejśc do 500RPM a dwakę było widać na filmiku a potem jeszcze została zwiększona



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob paź 31, 2009 09:30

czy w pompie od tdi sa nurniki, te zaworki w pompie. bo u mnie wczoraj jak odpowietrzalem pompe przewodem powrotnym w jednym z nurnikow zasysal powietrze? zatkalem go palcem i dopiero moglem odpowietrzyc ?
pomyslelem sobie ze nurnik moze jakos zawisl. musze je dzisiaj sprawdzic bo byly niepodokrecane(moze jak ktos zdejmowal pompe poodkrecal)



arwam

Post autor: arwam » sob paź 31, 2009 13:18

JABcok20,

możesz nie mieć nurników.
i mógł zawisnąć wtryskiwacz wtedy jest właśnie taki objaw.


daj foto pompy



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości