Problem z AFN

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Usiekvr6
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: wt wrz 02, 2008 19:12
Lokalizacja: tychy
Auto: Golf VII GTD
Silnik: TDI
Kontakt:

Problem z AFN

Post autor: Usiekvr6 » czw paź 29, 2009 23:25

Panowie mam problem z turbina która sie wyłancza przy 2700obr/min.i auto przestaje ciagnać,v-max 150km. Co sie za tym kryje awaria turba czy tez jakiś zaworek czy przepływka...?



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » czw paź 29, 2009 23:37

notlauf wpisz w szukajke lub google
przeładowanie turbiny spowodowane zablokowaniem kierownic turba lub uszkodzony zawór sterujacy turbo ,uszk.przewody podcisnieniowe/niedoładowanie turbiny przez nieszczelny ukł.dolotowy
vag-podstawa....błedy i logowanie i będzie wiadomo


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
GeGi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 956
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 20:44
Lokalizacja: Poznań

Post autor: GeGi » czw paź 29, 2009 23:37

Usiekvr6, albo jedno albo drugie albo wszystko, zeby sie upewnic musisz zrobic logi dynamiczne grup 003, 008 i 011 i wrzuc je na forum...a pozatym wpisz w wyszukiwarce "notlauf" i bedziesz mial wszystko na temat ;) pozdro


Obrazek
http://www.TuningShirts.pl - sklep z koszulkami tuningowymi !

Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » czw paź 29, 2009 23:39

to nie techniczny...
łapiesz notlaufa prawdopodobnie...
zapieczone kierownice albo nieszczelny przewód podciśnieniowy albo zawór N75...
więc zacznij od sprawdzenia czy sztangą da się ruszyć i czy wężyk trzyma ciśnienie.


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

Awatar użytkownika
Usiekvr6
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: wt wrz 02, 2008 19:12
Lokalizacja: tychy
Auto: Golf VII GTD
Silnik: TDI
Kontakt:

Post autor: Usiekvr6 » czw paź 29, 2009 23:58

Dzieki Panowie,zaczynam wiec szukac krok po kroku powodu tego zamulenia,pozdrawiam



kasztan_TDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 302
Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:04

Post autor: kasztan_TDI » pt paź 30, 2009 18:28

Usiekvr6, u mnie turbo padało ;) tak samo sie robiło.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt paź 30, 2009 18:51

przenosze do działu diesel ..

Usiekvr6, logi wrzuć na forum diagnostyka



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » pt paź 30, 2009 20:03

cowboy, bez pomocy pewnie nie zloguje
\Usiekvr6, napisz do kogoś z miasta ,kto ma dostęp do vaga


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 180 gości