membranka gaźnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
membranka gaźnika
witam
miałem problem z odpalaniem na benzynie . dławił się dławił , zeby po 10 sek odpalić
potem zacząłem czuć benzynkę do czasu az pojechalem z problemem do mechanika
wiekszość obstawiała pompę paliwa ,palec, przewody,kopułkę - więkoszc z tego wymieniłem co i tak sądze ze dobrze, ale po wizycie usłyszałem przy odbiorze auta ze wyciekała benzyna przewodami paliwowymi i byl problem z MEMBRANĄ GAZNIKA - poprostu była podziurawiona
przewody załatane\wymienione , i wstawili inną membraną ale też nie do końca idealną , mala dziurka , wiec radzili kupić
a ja mam pytanie do WAs ile to moze kosztować i gdzie moge to nabyć ??
u gaźnikowca da rade podjechać i on moze to miec ? i od razu wymieni ???
pozdrawiam
strzałka zaznacza miejska pęknięć
miałem problem z odpalaniem na benzynie . dławił się dławił , zeby po 10 sek odpalić
potem zacząłem czuć benzynkę do czasu az pojechalem z problemem do mechanika
wiekszość obstawiała pompę paliwa ,palec, przewody,kopułkę - więkoszc z tego wymieniłem co i tak sądze ze dobrze, ale po wizycie usłyszałem przy odbiorze auta ze wyciekała benzyna przewodami paliwowymi i byl problem z MEMBRANĄ GAZNIKA - poprostu była podziurawiona
przewody załatane\wymienione , i wstawili inną membraną ale też nie do końca idealną , mala dziurka , wiec radzili kupić
a ja mam pytanie do WAs ile to moze kosztować i gdzie moge to nabyć ??
u gaźnikowca da rade podjechać i on moze to miec ? i od razu wymieni ???
pozdrawiam
strzałka zaznacza miejska pęknięć
czasem trzeba odkręcić górną pokrywę gaźnika , na górze masz napis , np , pierburg , i coś tam , chodzi o coś , może być napis Solex
Ostatnio zmieniony pt paź 30, 2009 18:16 przez miś fazi, łącznie zmieniany 1 raz.
A JEŚLI BĘDZIE STARTE ?? I NIC NIE BEDZIE ZAŁÓZMY WIDAC ?miś fazi pisze:czasem trzeba odkręcić górną pokrywę gaźnika , na górze masz napis , np , pierburg , i coś tam , chodzi o coś , może być napis Solex
tzn chodzi o to jaka jest różnica jaki to gaźnik bo w sumie część widać prawda i nie ma w niej chyba nic skompikowanego ???
wymiary znam
a skąd ja mam wiedzieć , czy to jest przepona pompki przyspieszającej , czy przepona siłownika , modeli gaźników było od cholery , tak samo przepon do nich , ale nic , przepony takie można dostać w lepszych sklepach z częściami do samochodów specjalizujących się w modelach VW , ale tam tak samo będziesz musiał znać typ gaźnika , bo różnice bywają niewielkie , ale znaczące , są całe zestawy naprawcze
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
MARLUK, niepotrzebny ci tu typ gaźnika, dostaniesz w sklepie motoryzacyjnym lub w necie tą część, nazywa się "membrana pompki przyśpieszającej" do gaźnika Pierburg 2E3 lub 2E2. I teraz najważniejsze - zanim pójdziesz musisz dokładnie zmierzyć długość trzepienia metalowego który wystaje z tej gumy, bo sa różne długości, sama membrana jest zawsze identyczna do gaźników Pierburg z Mk2. Najlepiej abyś zmierzył trzpień starej membrany którą ci wymienili, bo teraz mogli założyć niewłaściwą.
[ Dodano: Pią Paź 30, 2009 6:19 pm ]
Ta ostatnia fotka http://gaznik.pl/membrany_pompki_przyspieszajacej.html
[ Dodano: Pią Paź 30, 2009 6:19 pm ]
Ta ostatnia fotka http://gaznik.pl/membrany_pompki_przyspieszajacej.html
Ostatnio zmieniony pt paź 30, 2009 19:20 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
ale z tego co ja zrozumialem i chyba dobrze zrozumialem to mechanik nie wymienił mi trzpienia metalowego tylko samą membrankę bo byłą pęknięta jak widać na zdjęciach i paliwo się wylewalo -- z tym ze on wymienil na troche lepsza - trochę bo i ta ktora teraz siedzi nie jest idealna jak powiedzial , dlatego mam zainwestować w nową .Paweł Marek pisze:MARLUK, niepotrzebny ci tu typ gaźnika, dostaniesz w sklepie motoryzacyjnym lub w necie tą część, nazywa się "membrana pompki przyśpieszającej" do gaźnika Pierburg 2E3 lub 2E2. I teraz najważniejsze - zanim pójdziesz musisz dokładnie zmierzyć długość trzepienia metalowego który wystaje z tej gumy, bo sa różne długości, sama membrana jest zawsze identyczna do gaźników Pierburg z Mk2. Najlepiej abyś zmierzył trzpień starej membrany którą ci wymienili, bo teraz mogli założyć niewłaściwą.
[ Dodano: Pią Paź 30, 2009 6:19 pm ]
Ta ostatnia fotka http://gaznik.pl/membrany_pompki_przyspieszajacej.html
wiec chyba chodzi o samą membranę ??
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
taa, ale to rzadkie gaźnik na ogół są Pierburgi 2E3 w 1.3, zresztą nie widzę kłopotu z porównaniem na gaźniku.MARLUK, to jest w zasadzie nierozbieralne, oczywiście Polak wszystko potrafi, i stąd dziurka po trzpieniu w membranie z Twoich fotek. Ale oczywiście najlepej idąc do sklepu poznaj typ gaźnika, albo sam porównaj z fotkami w necie czy to Pierburg 2E3
Ostatnio zmieniony pt paź 30, 2009 20:06 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 325 gości