Dwa pytania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
scaner21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 11:39
Lokalizacja: Miasto Grzejników
Kontakt:

Post autor: scaner21 » pt paź 30, 2009 12:31

A no właśnie pamiętam że jak rozbierałem licznik to nie było wężyka jedyne co to linka i dwie kości tak więc ktoś bawił się już tym licznikiem i nie złożył tego tak jak należy. A więc zaczne szukać tego wężyka od strony serva i zbadam co i jak i napisze o rezultatach. Co do czujnika halla to czy jest możliwość wymiany tego?


Kupię zegary z FIS bez CAN do Passata / Golfa 4

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt paź 30, 2009 12:55

czujnik halla to część wymienna , nie ma z tym kłopotu



Awatar użytkownika
scaner21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 11:39
Lokalizacja: Miasto Grzejników
Kontakt:

Post autor: scaner21 » pt paź 30, 2009 14:25

teraz to się wkur..... odpiąłem licznik szukam tego przewodu patrze, patrze nigdzie nie ma otwieram maske patrze na servo i widze jakiś przewód ide po nim dochodzi do przepustnicy a w między czasie jest trójnik więc ide za trzecią rurką doszedłem prawie że do stacyjki wyjąłem ten przewód koło linki od prędkościomierza i zapinam kości i przewód odpalam, przełączam funkcje mfa wszystko się wyzerowało spalanie nadal 99,9 po trzech minutach spadło do 45 i po chwili znowu do 99,9 silnik był odpalony 3 min i tyle pokazało a kilometrów nie sprawdzałem bo się samochodem nie przejechałem i moje w tym szczęście. Gazuje, gazuje nagle słysze pisk i zaczyna mrygać lampka od oleju wyłączam silnik wychodze na zewnątrz i widze...

http://img21.imageshack.us/img21/1146/67342105.jpg
http://img21.imageshack.us/img21/6104/77215447.jpg


nawiązując do naszej wcześniejszej rozmowy zaczałem wymieniać czujnik od oleju i tak wymieniłem jak widać
Ostatnio zmieniony pt paź 30, 2009 14:28 przez scaner21, łącznie zmieniany 2 razy.


Kupię zegary z FIS bez CAN do Passata / Golfa 4

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt paź 30, 2009 14:53

co to się stało ? zapomniałeś zakręcić :bajer: czy go wyrwało , a MFA pokarze Ci dobrze teraz jak się przejedziesz



Awatar użytkownika
scaner21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 11:39
Lokalizacja: Miasto Grzejników
Kontakt:

Post autor: scaner21 » pt paź 30, 2009 15:26

miś fazi pisze:zapomniałeś zakręcić
za bardzo się zająłem mfa i zapomniałem a teraz musze wymienic olej dopiero wymieniany i cały silnik znowu umyć.
A ten czas odkąd jest włączony silnik to powinien się kasować? bo się nie kasuje


Kupię zegary z FIS bez CAN do Passata / Golfa 4

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt paź 30, 2009 15:31

nie pamiętam dokładnie , jak jest w MK2 , ale w MK3 mam dwie pamięci ma 1 - kasuje się po wyłączeniu , a na 2 nie , albo odwrotnie :bajer: u Ciebie powinno być to samo
Ostatnio zmieniony pt paź 30, 2009 15:32 przez miś fazi, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
scaner21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 11:39
Lokalizacja: Miasto Grzejników
Kontakt:

Post autor: scaner21 » pt paź 30, 2009 17:46

to chyba tak jest i wydaje mi się że to jest na mfa 2 bo się nie kasuje, a jak to się przełącza?


Kupię zegary z FIS bez CAN do Passata / Golfa 4

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt paź 30, 2009 17:50

nie masz na manetce wycieraczek przełącznika 0 1 2 0



Awatar użytkownika
scaner21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 11:39
Lokalizacja: Miasto Grzejników
Kontakt:

Post autor: scaner21 » pt paź 30, 2009 17:51

a i takie pytanie do tych którzy mają MFA lub się na tym znają:

jakie macie dane zaraz po odpaleniu silnika tzn. spalanie i temp. oleju
MFA powinien mierzyć to odrazu czy może jak jednostka się zagrzeje

[ Dodano: 30 Paź 2009 16:53 ]
mam i myslałem ze jest to do zmiany biegu wycieraczek na interwale


Kupię zegary z FIS bez CAN do Passata / Golfa 4

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt paź 30, 2009 17:54

MK 3 mierzy tem. oleju dopiero powyżej 50 stopni , a spalanie nieraz po włączeniu silnika pokazuje mi 99,9 , dopiero jak zaczynam jechać to spada

[ Dodano: 30 Paź 2009 16:55 ]
to przesuń na zero w jedną , bądź w drugą i przytrzymaj chwilkę , zobaczysz co się stanie



Awatar użytkownika
scaner21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 11:39
Lokalizacja: Miasto Grzejników
Kontakt:

Post autor: scaner21 » pt paź 30, 2009 18:00

to ide zaraz zobacze, ale temp oleju i tak teraz mi nie zmierzy bo wyciekł

[ Dodano: 30 Paź 2009 17:10 ]
po przesunięciu manetki skasowało się wszystko i z 1 i z 2 pomimo tego że dałem na zero tylko w lewo (1) skasowało się również spalanie i teraz jest .0 czas jest naliczany pomimo tego że silnik nie jest uruchomiony, włączony jest jedynie zapłon


Kupię zegary z FIS bez CAN do Passata / Golfa 4

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt paź 30, 2009 18:11

to wykręć czujnik tem. oleju i podgrzej go zapalniczką :bigok:

[ Dodano: 30 Paź 2009 17:12 ]
oczywiście dotknij do masy obudową czujnika



Awatar użytkownika
scaner21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 11:39
Lokalizacja: Miasto Grzejników
Kontakt:

Post autor: scaner21 » pt paź 30, 2009 18:26

nic to nie daje a to dlatego że stary czujnik pewnie nie chodzi a nowy czujnik jak się okazuje

"czujnik temp. wody chłodnica 0,7l sharan passat golf vr6"

tak pisze na opakowaniu
pajac ze sklepu sprzedał mi nie ten czujnik


Kupię zegary z FIS bez CAN do Passata / Golfa 4

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt paź 30, 2009 18:32

coś mi się wydaje że masz tam coś nie tak podłączone , ale sprawdź jeszcze czy czujnik zadziała , oczywiście jak będziesz miał inny , ale przesunięcie na lewo do zera od jedynki , powinno kasować tylko tą pamięć



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 91 gości