[GOLF MK1] by KLASSIK Anodized Aluminium
Moderator: G0 Karcio
przeciez to autko to sredniak :green_fuck: :green_fuck: i na dodatek wolne :P:P
Ostatnio zmieniony pn paź 26, 2009 20:02 przez Poncek17, łącznie zmieniany 1 raz.
Nord-vag.pl
- paw3ł mk2 GTI
- Użytkownik
- Posty: 468
- Rejestracja: śr maja 14, 2008 11:57
- Lokalizacja: hajnówka
- Kontakt:
wolne to wolne ale zrobione ze smakiem i w orginale no i ta buda zdrowa
mkII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=311901&postdays=0&postorder=asc&start=30 MK I http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=270410t=168720&postdays=0&postorder=asc&start=15 [url=http://img43.imageshack.us/i/vwer.jpg/][img]http://img43.imageshack.us/img43/350/vwer.th.jpg[/img][/url]
-
- Użytkownik
- Posty: 437
- Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
- Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice
KLASSIK, mam jak zwykle kilka pytanek
- w setupie silnika pisałeś o mocniejszych korbach z audi...mowa o tych na śrubki tak? Z jakiego to audi i czy da się te albo mocniejsze od seryjnych korb zamontować w innym 8V a konkretnie w PF ?
- wiem na czym polega frez gniazd pod zawory większe ale o co come on z tą przeróbką sport?i co z szlifem zaworów w dwóch kątach?
- dużo razy słyszałem że wałek powyżej 270 st to już typowy sport i na codzień auto gaśnie na takim...a Ty wariacie ( w dobrym tego słowa znaczeniu) masz 290 st i chyba bangla Ci wszystko dobrze,co? wytłumacz mi tą anomalię
- gdzie kupiłeś tą pompke i jaka cena (nie musisz tu odp moze byc na pw jak nie chcesz się wszystkim chwalic ;p ), to jest przepływowa...w sensie że nie wkładasz jej do baku tylko może być sobie gdzieś w komorze silnika,np ?
czekam na info i pozdrawiam
- w setupie silnika pisałeś o mocniejszych korbach z audi...mowa o tych na śrubki tak? Z jakiego to audi i czy da się te albo mocniejsze od seryjnych korb zamontować w innym 8V a konkretnie w PF ?
- wiem na czym polega frez gniazd pod zawory większe ale o co come on z tą przeróbką sport?i co z szlifem zaworów w dwóch kątach?
- dużo razy słyszałem że wałek powyżej 270 st to już typowy sport i na codzień auto gaśnie na takim...a Ty wariacie ( w dobrym tego słowa znaczeniu) masz 290 st i chyba bangla Ci wszystko dobrze,co? wytłumacz mi tą anomalię
- gdzie kupiłeś tą pompke i jaka cena (nie musisz tu odp moze byc na pw jak nie chcesz się wszystkim chwalic ;p ), to jest przepływowa...w sensie że nie wkładasz jej do baku tylko może być sobie gdzieś w komorze silnika,np ?
czekam na info i pozdrawiam
korby te wystepowaly w silnikach 1.6 GTI EG oraz w Audi GTE i innych pewnie ale nie pamietam teraz w jakichbandyta mk1love pisze:w setupie silnika pisałeś o mocniejszych korbach z audi...mowa o tych na śrubki tak? Z jakiego to audi i czy da się te albo mocniejsze od seryjnych korb zamontować w innym 8V a konkretnie w PF ?
nie beda pasowac do PF-a
to zle slyszalesbandyta mk1love pisze:dużo razy słyszałem że wałek powyżej 270 st to już typowy sport i na codzień auto gaśnie na takim...a Ty wariacie ( w dobrym tego słowa znaczeniu) masz 290 st i chyba bangla Ci wszystko dobrze,co? wytłumacz mi tą anomalię
tak mam 290 stopni i nie mam problemu z obrotami itp,wszystko jest ok
Ostatnio zmieniony pt paź 30, 2009 13:56 przez KLASSIK, łącznie zmieniany 1 raz.
www.cultstyle.pl
pompe kupilem od kolegi,jest firmy MTMbandyta mk1love pisze:gdzie kupiłeś tą pompke i jaka cena (nie musisz tu odp moze byc na pw jak nie chcesz się wszystkim chwalic ;p ), to jest przepływowa...w sensie że nie wkładasz jej do baku tylko może być sobie gdzieś w komorze silnika,np ?
wpisz w google i znajdziesz
cena nowej 120zeta
ja mam ja zamontowana w tym miejscu gdzie byla pompa w GTI
pzdr
www.cultstyle.pl
-
- Użytkownik
- Posty: 437
- Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
- Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice
- Tomek Pirelli
- Mały gagatek
- Posty: 76
- Rejestracja: wt mar 11, 2008 21:58
- Lokalizacja: Ustroń
- Kontakt:
bandyta mk1love, tylko ty masz 16v ,a nie 8-kę ... do 16-tki wałki sie inaczej liczy,dobiera innaczej trochę to jedzie
KLASSIK, kolektor pod gaźniki skąd załatwiłeś???
KLASSIK, kolektor pod gaźniki skąd załatwiłeś???
Naprawa ,serwis Motocykli Cross-owych i
skuterów
Spawanie aluminium i plastików!!
Części samochodowe nowe i używane oraz części do skuterów,motocykli i quadów!
AEROGRAF!!!!!!!!!!
skuterów
Spawanie aluminium i plastików!!
Części samochodowe nowe i używane oraz części do skuterów,motocykli i quadów!
AEROGRAF!!!!!!!!!!
- Tomek Pirelli
- Mały gagatek
- Posty: 76
- Rejestracja: wt mar 11, 2008 21:58
- Lokalizacja: Ustroń
- Kontakt:
krotki jest i chyba lepiej jedzie gora chociaz na dol nie moge narzekac bo tak mam ustawiony walek ze z dolu jakos jedzie i na gorze tez jest okTomek Pirelli pisze:Mam jeszcze jedno pytanko...Jak długi jest twój kolektor???I silnik lepiej teraz idzie górą ,czy dołem???
wiecej bede mogl napisac jak wyreguluje i pojezdze bo teraz jezdzilem raptem ze 3 razy i za wiele nie moge powiedziec chociaz dalo sie zauwazyc ze auto jedzie na wyzszych obrotach
www.cultstyle.pl
- Walus
- Gadatliwa bestia
- Posty: 660
- Rejestracja: ndz maja 07, 2006 22:34
- Lokalizacja: Piaseczno / W-wa
Czyli wsio bangla no i git. Sławek a kto Ci łape spawał ? bo nosze sie z zamiarem kupienia kolejnego MK I i w dobrym stanie sa tylko male jednostki lub diesle i szukam kogos kto dobrze to zrobi.
White Rally R16 MK I -viewtopic.php?t=67498
Pussy Wagon MK IV - viewtopic.php?p=3646082#3646082
Pussy Wagon MK IV - viewtopic.php?p=3646082#3646082
- Walus
- Gadatliwa bestia
- Posty: 660
- Rejestracja: ndz maja 07, 2006 22:34
- Lokalizacja: Piaseczno / W-wa
Juz mialem diesla wiec wiem jak to wyglada. Ciekawy jestem jak to u Sławka wyglada co prawda kiedys widzialem na majóvwce ale nie pamietam :/
White Rally R16 MK I -viewtopic.php?t=67498
Pussy Wagon MK IV - viewtopic.php?p=3646082#3646082
Pussy Wagon MK IV - viewtopic.php?p=3646082#3646082
- Tomek Pirelli
- Mały gagatek
- Posty: 76
- Rejestracja: wt mar 11, 2008 21:58
- Lokalizacja: Ustroń
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości