MK3 1,9 TD NIE RÓWNO PRACUJE PO ODPALENIU
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
MK3 1,9 TD NIE RÓWNO PRACUJE PO ODPALENIU
WITAM WSZYSTKICH
Mój problem polega na tym, że gdy odpale swojego golfika to ma obroty z rzędu 800 i bardzo nie równo pracuje. kopci w kolorze siwo niebieskawym. gdy sie silnik nagrzeje to pracuje równo lecz obroty ma na poziomie 1000. Wiem że tez cieknie olej gdzieś koło turbiny. Swiece ma nowe i pali bez problemu. Bierze olej. Może mi ktos powiedziec co z ta nie równą pracą silnika
Mój problem polega na tym, że gdy odpale swojego golfika to ma obroty z rzędu 800 i bardzo nie równo pracuje. kopci w kolorze siwo niebieskawym. gdy sie silnik nagrzeje to pracuje równo lecz obroty ma na poziomie 1000. Wiem że tez cieknie olej gdzieś koło turbiny. Swiece ma nowe i pali bez problemu. Bierze olej. Może mi ktos powiedziec co z ta nie równą pracą silnika
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Używaj przyspieszacza kąta wtrysku jeśli masz.Poza tym może być słabe ciśnienie na którymś z garów.Jak świece żarowe wymieniłeś to możesz je sprawdzić bo jak któraś padła to też będą takie objawy...joshi73 pisze:Może mi ktos powiedziec co z ta nie równą pracą silnika
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
A rosną ci obroty jak wyciągniesz przyspieszacz?Bo powinny ,chociaż w niektórych pompach nie rosły.Przyspiesz trochę kąt wtrysku powinno pomóc ...
Ostatnio zmieniony pt paź 30, 2009 10:49 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Do momentu az silnik zacznie rowno chodzicjoshi73 pisze:jak długo trzeba miec włączony przyspieszacz???
To jak najbardziej moze byc przyczyna .joshi73 pisze:albo słaba kompresja na cylindach.
Mozejoshi73 pisze:Czy turbina może brać duzo oleju??
Ostatnio zmieniony sob paź 31, 2009 09:45 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Jak nie masz dużych progów w tulejach to pomożejoshi73 pisze:Powiedz mi czy wymiana samych pierscieni pomoze,
Kąt wtrysku trzeba przyspieszyćjoshi73 pisze:dochodzi do tego kopcenie. Na przyspeszaczu mniej kopci
Na poczatek przyspiesz kąt wtryskujoshi73 pisze:jakie naprawy muszę zrobic
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Zaznaczasz pierwotne położenie pompy wtryskowej ,luzujesz śruby mocujące pompę i dajesz 1-1,5mm w strone silnika .Jak będzie lepiej to masz przyczynę .Ale tak na pewno idealnie nie ustawisz ,do tego potrzebny jest zegar .joshi73 pisze:ak mam zwiekszyc ten kąt wtrysku???
Tak by było najlepiejjoshi73 pisze:czy do fachowca trzeba jechać??
Na to pytanie nikt ci jednoznacznie nie odpowie bo równie dobrze możesz mieć zużyte pierscienie na tłokach czy uszczelniacze na zaworachjoshi73 pisze:czy to kopcenie to przez turbo jest??
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
-
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: wt kwie 01, 2008 19:47
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
No ja dzisiaj za to sie wkoncu zabrałem, miałem w aaz wtryski 2-sprezynkowe i jakos nie dałem rady nic wyregolowac by było ok wiec postanowiłem zmienic wtryskiwacze na te od 1Y ktore mam z jedna sprezynką i koncówki te co miałem w AAZ ale to akurat nic do szarpania nie miało nawet po ustawieniu dobrego cisnienia na 150.
Świece też ok, a dalej szarpie.
Po ruszeniu kątu wtrysku na silnik tzn po przyspieszeniu szarpanie ustało nawet bez przyspieszacza i nawet lepiej sie zbiera.
Wiec mysle ze w wiekszosci przypadków nie ma co panikować tylko tak jak kolega wyzej pisze: wtryski, świece i kąt wtrysku.
Myslę ze w większosci przypadków pomoże.
Świece też ok, a dalej szarpie.
Po ruszeniu kątu wtrysku na silnik tzn po przyspieszeniu szarpanie ustało nawet bez przyspieszacza i nawet lepiej sie zbiera.
Wiec mysle ze w wiekszosci przypadków nie ma co panikować tylko tak jak kolega wyzej pisze: wtryski, świece i kąt wtrysku.
Myslę ze w większosci przypadków pomoże.
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: pt mar 13, 2009 19:45
- Lokalizacja: Tarnów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości