Mk2 1.6 robota glowicy czy wymiana na "nową"

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

fibolek

Post autor: fibolek » sob lut 18, 2006 13:12

I są to silniki bezkolizyjne.
preker20 też mam MEMPHISA.
No tak prawada może mi się trafić od GTI też dobita.Chyba że od mk3 ale nie wiem czy podejdzie no i wtedy koszty.
Ale za robote swojej zapłace najmniej 350 zeta.
A za drugą dam z kolektorem 250 zeta.Co zrobić?
chyba że trafie pewniaka ale chyba tylko.
Wypowiedzcie się.

[ Dodano: Sob Lut 18, 2006 12:19 ]
Przez splanowanie głowicy sprężamy go czyli zwiększamy sprężanie i tak przed planem miałem 12 bar a teraz nie wiem.Pomierzę i zobaczy się.



fibolek

Post autor: fibolek » sob lut 18, 2006 16:08

No dobra a jak pierścionki są dobite to też zdałoby się zmienić.I czy da się pierścienie zmienić nie zciągając głowicy?

[ Dodano: Sob Lut 18, 2006 15:39 ]
Póki co dziękuję za odpowiedzi i podpowiedzi.I czekam na następne.



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » sob lut 18, 2006 21:30

Nawet kolka nie trzeba zbijac. Wystarczy sciagnac walek. a co do glowicy to polecam Ci naprawic ta. Jesli tamta jest dobita to koszty cie tez dobija. Pozdrawiam



fibolek

Post autor: fibolek » ndz lut 19, 2006 00:25

Dzieki panowie czyli najpierw trzeba zmierzyć sprężanie i obejżeć głowice od środka.
Bo oleju mi nie bierze.Pewnie te tłoczenie to też rezultat popychaczy(szklanek).
A ci mechaniorzy to trochę za dużo chcą za to.Przecież za rozkrecenie(rozmontowanie) silnika biorą 100 a tutaj wystarczy od góry wszystko zaatakować.
Dzięki bardzo za porady.



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » ndz lut 19, 2006 12:20

To nie wiem. Ja jak zdejmuje walek to nigdy nie zbijam kola, wychodzi bez problemow. A co do cen to niestety takie sa realia, tylko gdyby byla pewnosc ze za ta cene ktos to zrobi dobrze, a tu nawet tego czasami nie ma.



fibolek

Post autor: fibolek » ndz lut 19, 2006 12:40

Ci fachowcy wymieniali mi uszczelke pod głowią oraz dawali do planowania głowice.I wszystko działa ok.
Musiałbym wymienić uszczelkę nad misą olejową bo jak wlewam nowy olej to mi pocieka.
Może wstawiłbym od GTI misę ale nie wiem jakie koszty i czy pasuje.
Moja misa już raz dostała(widać wniegenia).Zobaczymy, zapraszam do wypowiedzi i dziękuję.

[ Dodano: Nie Lut 19, 2006 11:58 ]
Czy wogule warto wsadzać i pakować się w koszty ztą misą.Słyszałem ze lepiej podaje olej.
Pokrywa zaworów też stara i trchę pogięta a także rdzewieje.



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » ndz lut 19, 2006 14:27

Co do misy to w GTi jest identyczna. Zadnej roznicy miec nie bedziesz. Jedynie smok pompy oleju jest wyposazony w takie oslony ktore powoduja ze przy szybkim pokonywaniu zakretow olej sie nie przelewa tak bardzo z jednej strony miski na druga. Pozdrawiam



fibolek

Post autor: fibolek » ndz lut 19, 2006 17:29

Łe to nie warto zakładać tej z GTI.
Dzieki za podpowiedzi.

[ Dodano: Nie Lut 19, 2006 16:40 ]
A co z pokrywą zaworów.Jaka do RF by pasowała no bo moja trochę krzywa i sfatygowana.Od jakiego modelu by podeszła?



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » ndz lut 19, 2006 23:29

od kazdego modelu 8V. Nie roznia sie niczym poza systemem odolejania odmy. Czasem spotyka sie takie z takim okraglym pojemniczkiem nad odma ale podlaczenie jest to samo. No i oczywiscie tylko od silnikow 1,6 i 1,8



fibolek

Post autor: fibolek » ndz lut 19, 2006 23:54

Czyli bez problemow z odmą bym se poradził.dzięki daje pointa.
Piszcie jeżeli macie jakieś pomysły.



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » ndz lut 19, 2006 23:58

Z odma tez nie ma problemow. tyle ze troche inaczej wyglada. Ale tych innych bylo bardzo malo wiec wiekszosc jest standardowa. Takze bez problemu sobie poradzisz. Tylko zaopatrz sie w nowa uszczelke (ok 10zl) bo jest z korka a on nie lubi byc odkrecany i skrecany z powrotem.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 143 gości