Problem udało mi się rozwiązać. Dzięki wszystkim za podpowiedzi i dobre rady.
Pozdrawiam serdecznie
Jak odpowietrzyć pompę diesla z immobiliserem golf 3 1,9D
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Może być sterownik pompy, steruje kątem wtrysku, elektrozaworem, obrotami na jałowym, dokształćcie się a nie zarzucacie pisanie bzdur
Tak czy siak powodem był zbyt słaby akumulator. Immobiliser odcina tylko paliwo, a nie rozrusznik, można kręcić silnikiem, nawet czasami odpalić, ale po chwili auto gaśnie.
Tak czy siak powodem był zbyt słaby akumulator. Immobiliser odcina tylko paliwo, a nie rozrusznik, można kręcić silnikiem, nawet czasami odpalić, ale po chwili auto gaśnie.
-
arwam
No właśnie co do luzowania przewodów, pomyślałem sobie, że skoro nie były ruszane (tylko filtr był wymieniany) to jest w nich paliwo, trzymają ciśnienie (nurniki chyba powinny być w 1.9) i jak to mówi wujek Staszek: "nie trza psuć" Pompa chyba nie nabije powietrza do przewodu z paliwem pod ciśnieniem?
Dodam że jak ostatnio u siebie zmieniałem filtr to strzykawką napełniłem przewód, filtr zalałem "pod korek" i odpalił mi normalnie.
Dodam że jak ostatnio u siebie zmieniałem filtr to strzykawką napełniłem przewód, filtr zalałem "pod korek" i odpalił mi normalnie.
-
arwam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości
