ALH - instalacja przepływki
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
ALH - instalacja przepływki
Witam
Nietypowy problem mam (sądząc po tym co wypluła "szukajka"). Na vagu pokazuje błąd 17553 przepływki, niestety jej podmianka z innego alh (na bank sprawne) nic kompletnie nie zmieniła. Komputer był wyjęty i osuszony (nie podgrzewali go). Co to może być za wynalazek? Auto nie dymi ani na zimno, ciepło - brakuje mu tak pewnie z 10koni i trochę wibracji ma (ale to inna historia). Vag nie wywala innych błędów.
Chce pozbierać trochę informacji i wybrać się do dobrego elektryka.
Z góry dzięki.
Nietypowy problem mam (sądząc po tym co wypluła "szukajka"). Na vagu pokazuje błąd 17553 przepływki, niestety jej podmianka z innego alh (na bank sprawne) nic kompletnie nie zmieniła. Komputer był wyjęty i osuszony (nie podgrzewali go). Co to może być za wynalazek? Auto nie dymi ani na zimno, ciepło - brakuje mu tak pewnie z 10koni i trochę wibracji ma (ale to inna historia). Vag nie wywala innych błędów.
Chce pozbierać trochę informacji i wybrać się do dobrego elektryka.
Z góry dzięki.
Ostatnio zmieniony czw paź 29, 2009 19:38 przez phanteon, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 467
- Rejestracja: sob kwie 26, 2008 20:13
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
kolego odłącz wtyk od przepływki i się przejedź,mam też te bezawaryjne ALH i podobne problemy,tzn. słaby ale po odpięciu przepływki robi sie taki mół że ze 30 koni mu brakuje,turbine jakiś czas czyściłem(zapieczone łopatki),wyszło mi na logach że za mało powietrza i paliwa dostaje,na tabelce sporo mu do minimum brakuje,sporo już sie naszukałem naczytałem i pewnie trzeba sie bedzie przepisać do forum sdi albo zapukać do cowboya w sprawie końcóweczek
a jaki dokładny opis błedu ?są jakieś dodatkowe informacje ??phanteon pisze:Na vagu pokazuje błąd 17553 przepływki
Jeżeli wkładałeś sprawdzoną przepływę to pozostaje 2 wyjścia
a ) przewody
b) komp
Co do przewodów to trzeba je po prostu przedzwonić -miernik na rezystancje kable wypięte od przepływki i od komputera .
1 sprawdzamy ciągłość żył to jest każdą żyłę sprawdzamy na rezystancji od początku do końca
2 sprawdzić zwarcia pomiędzy żyłami - na rezystancję i każda żyła z każdą żeby stwierdzić czy 2 kable się gdzieś nie stykają
3 zwarcie na masę -każdą żyłę z masą -pewnie jedna z nich to bedzie masa w zależności czy wszystko wypiąłeś
4 sprawdź stan pinów czy wszystkie wsuwki są ok -czy nie są porozginane i nie łączą czy nie są brudne jeżeli są tylko nie czyść wd 40
Sprawdź jeszcze błąd czasem jest napisane jakiego typu problem czy jest to zwarcie do masy czy coś innego. Przydałby się schemat czy przewody z przepływomierza nie są połączone z czymś innym po drodze i tam nie ma jakichś połączeń wprowadzających mylne wskazania zwarcia
Ostatnio zmieniony śr lis 11, 2009 15:13 przez Nabuch, łącznie zmieniany 1 raz.
Maniuta nie na darmo dołożyłem podpis u siebie ... coś musi w tym być. Po czytaniu tych wszystkich postów na forum najwięcej TDI i problemów z nimi mają pojazdy z silnikiem ALHManiuta pisze:kolego odłącz wtyk od przepływki i się przejedź,mam też te bezawaryjne ALH i podobne problemy,tzn. słaby ale po odpięciu przepływki robi sie taki mół że ze 30 koni mu brakuje,turbine jakiś czas czyściłem(zapieczone łopatki),wyszło mi na logach że za mało powietrza i paliwa dostaje,na tabelce sporo mu do minimum brakuje,sporo już sie naszukałem naczytałem i pewnie trzeba sie bedzie przepisać do forum sdi albo zapukać do cowboya w sprawie końcóweczek
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 156 gości