Problem udało mi się rozwiązać. Dzięki wszystkim za podpowiedzi i dobre rady.
Pozdrawiam serdecznie
Jak odpowietrzyć pompę diesla z immobiliserem golf 3 1,9D
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Może być sterownik pompy, steruje kątem wtrysku, elektrozaworem, obrotami na jałowym, dokształćcie się a nie zarzucacie pisanie bzdur
Tak czy siak powodem był zbyt słaby akumulator. Immobiliser odcina tylko paliwo, a nie rozrusznik, można kręcić silnikiem, nawet czasami odpalić, ale po chwili auto gaśnie.

Tak czy siak powodem był zbyt słaby akumulator. Immobiliser odcina tylko paliwo, a nie rozrusznik, można kręcić silnikiem, nawet czasami odpalić, ale po chwili auto gaśnie.
No właśnie co do luzowania przewodów, pomyślałem sobie, że skoro nie były ruszane (tylko filtr był wymieniany) to jest w nich paliwo, trzymają ciśnienie (nurniki chyba powinny być w 1.9) i jak to mówi wujek Staszek: "nie trza psuć" Pompa chyba nie nabije powietrza do przewodu z paliwem pod ciśnieniem?
Dodam że jak ostatnio u siebie zmieniałem filtr to strzykawką napełniłem przewód, filtr zalałem "pod korek" i odpalił mi normalnie.
Dodam że jak ostatnio u siebie zmieniałem filtr to strzykawką napełniłem przewód, filtr zalałem "pod korek" i odpalił mi normalnie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości