




Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
bugalon pisze:Co innego LPG co innego benzyna. LPG działa na mikserach przepływowych (w zależności od przeplywu zwiększa sie ilość gazu mieszanego z powietrzem aczkolwiek i to nie jest takie proste żeby zapewnić właściwy skład mieszanki w każdych warunkach). Gaźnik działa zupełnie inaczej bo zwiększone zapotrzebowanie na paliwo wynikające z większego obciążenia koryguje podcisnieniami. Jak w dolocie pojawią się nadcisnienia związane z doładowaniem to gaźnik sobie z nimi nie poradzi. Były gaźnikowe silniki turbo np w Saabie ale to jest już całkiem inna bajka niż to co jest w motocyklach czy zwyklych wolnossących benzyniakach.
Czapka z 8V nie ma prawa działać na bloku z 16V bo cisnienie sprężania by było tak wysokie że od razu wywaliło by Ci uszczelkę pod głowicą. Co więcej miał bys takie spalanie stukowe ze by Ci zniszczyło tłoki i komory spalania w głowicy. Są dwie możliwości - albo nie wiesz co masz i ktoś Ci nawciskał kitów, albo masz tak słabą kompresję w silniku że połowa cisnienia sprężania idzie w odmę
Acha no i Digi 2 nie za bardzo nadaje sie do silnika Turbo, bo ma tylko przeplywomierz klapkowy. Bardzo Ciężko będzie to wystroić.
Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego ze należy odprężyć silnik do zaturbienia, że należy zapewnić właściwe smarowanie turbinie, że turbina z diesla nie nadaje sie do benzyniaka, że spalanie stukowe rozwali silnik, że niewłasciwy skład mieszanki spowoduje stopienie tłoków. Mógłbym wymieniać tak bez końca elementy o których musisz wiedzieć budując silnik turbo. Ty tego nie wiesz i nawet nie przeczytałeś podwieszonego tematu o przygotowaniu silnika pod turbo. Zacznij od lektury a potem zadawaj dopiero konkretne pytania.
Acha no i to jest moja ostatnia odpowiedź na Twój post z błędami otrograficznymi.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości