Jak sprawdzic?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jak sprawdzic?
Witam,
ostatnio kupilem golfa mk 2 1.6 benzyna ,1990 r, wedlug papierow jest to model 19 E.Problem jest taki,ze na wolnych obrotach -przy cofaniu,zwalnianiu np przy dojezdzie do swiatel zapalaja sie kontorlki (akumulatora i oleju) i samochod gasnie,nie wydaje przy tym zadnych odglosow ani nic ,nawet swiatla nie gasna.Zdarza sie,ze gaznik strzeli przy odpalaniu.Znajomy mechanik powiedzial,ze prawdopodobnie bedzie do wymiany gaznik bo w tych rocznikach byly wadliwe.Otoz problem polega na tym,ze niechce bez 100% pewnosci pakowac kasy w gaznik (na allegro widzialem uzywane za 400zl) wiec postanowilem kupic zestaw naprawczy.Potrzebny mi dokladny model gaznika a nie wiem jak sprawdzic jaki posiadam.Moze ktos cos podpowiedziec?
ostatnio kupilem golfa mk 2 1.6 benzyna ,1990 r, wedlug papierow jest to model 19 E.Problem jest taki,ze na wolnych obrotach -przy cofaniu,zwalnianiu np przy dojezdzie do swiatel zapalaja sie kontorlki (akumulatora i oleju) i samochod gasnie,nie wydaje przy tym zadnych odglosow ani nic ,nawet swiatla nie gasna.Zdarza sie,ze gaznik strzeli przy odpalaniu.Znajomy mechanik powiedzial,ze prawdopodobnie bedzie do wymiany gaznik bo w tych rocznikach byly wadliwe.Otoz problem polega na tym,ze niechce bez 100% pewnosci pakowac kasy w gaznik (na allegro widzialem uzywane za 400zl) wiec postanowilem kupic zestaw naprawczy.Potrzebny mi dokladny model gaznika a nie wiem jak sprawdzic jaki posiadam.Moze ktos cos podpowiedziec?
Ostatnio zmieniony śr paź 28, 2009 22:46 przez wrobel01, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
19E to oznaczenie typu auta - w tym przypadku golf mkII. Nie ma to nic wspólnego z silnikiem. Przyczyną problemów prawdopodobnie rzeczywiście jest gaźnik. Przekaźniki raczej nie mają nic do rzeczy tutaj - w gaźnikowcach tylko jeden przekaźnik - podgrzewania kolektora dolotowego - ma coś wspólnego z silnikiem - i jego usterka na pewno nie spowoduje zgaśnięcia silnika.
Dzieki za wszystkie odpowiedzi.
Moze napisze ktos gdzie najlepiej szukac gaznikow? Bo na jak mam kupic za 200-400 zl na allegro uzywany i sie okaze ,ze jest w takim samym stanie to dziekuje.A normalnie sa ponoc ciezko dostepne. Myslicie,ze warto bawic sie w zestaw naprawczy?
[ Dodano: 04 Lis 2009 19:02 ]
Powoli zaczynam myslec,ze to jednak nie gazik - jak go rozgrzeje (z 2 km ostrzejszej jazdy) to nie gasnie,a dzis zgasl nawet jak na 2 biegu wchodzilem w zakret...Tak samo dzis podczas jazdy zapalily sie obie kontorlki -oleju i akumulatora ale tylko na sekundke.
[ Dodano: 09 Lis 2009 15:15 ]
Sprawa rozwiazana -samochod juz nie gasnie -wystarczylo wymienic wszystkie filtry i olej(poprzedni wlasciciel wymienial olej 37000 km temu...) Filtr powietrza wygladal masakrycznie-caly zalany ,a filtr paliwa usyfiony na maxa.Ktos musial jezdzic na resztkach z baku i caly syf z dolu dostal sie do filtra.
Moze napisze ktos gdzie najlepiej szukac gaznikow? Bo na jak mam kupic za 200-400 zl na allegro uzywany i sie okaze ,ze jest w takim samym stanie to dziekuje.A normalnie sa ponoc ciezko dostepne. Myslicie,ze warto bawic sie w zestaw naprawczy?
[ Dodano: 04 Lis 2009 19:02 ]
Powoli zaczynam myslec,ze to jednak nie gazik - jak go rozgrzeje (z 2 km ostrzejszej jazdy) to nie gasnie,a dzis zgasl nawet jak na 2 biegu wchodzilem w zakret...Tak samo dzis podczas jazdy zapalily sie obie kontorlki -oleju i akumulatora ale tylko na sekundke.
[ Dodano: 09 Lis 2009 15:15 ]
Sprawa rozwiazana -samochod juz nie gasnie -wystarczylo wymienic wszystkie filtry i olej(poprzedni wlasciciel wymienial olej 37000 km temu...) Filtr powietrza wygladal masakrycznie-caly zalany ,a filtr paliwa usyfiony na maxa.Ktos musial jezdzic na resztkach z baku i caly syf z dolu dostal sie do filtra.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 265 gości