Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
x86635
TOMEK
Posty: 283
Rejestracja: sob sie 27, 2005 19:00
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: x86635 » pt paź 23, 2009 21:36

a czy -40 to gleba?? :P



Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2049
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

Post autor: KoguT » pt paź 23, 2009 22:19

a czy -40 to gleba?? :P
jak juz ktos wczesniej pisal...
na -40 to powinny golfy z taśmy zchodzic :bigok:

-60/40 wg mnie to tak na poczatek najlepiej zalozyc :helm:



Awatar użytkownika
carrion
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 874
Rejestracja: wt sie 28, 2007 19:40
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: carrion » sob paź 24, 2009 14:47

Ja wczoraj na mojej glebie -40/-40 (ale jest niżej, nie ma bata!) zrobiłem sobie mały off-road...Kumpel się buduje i prosił o pomoc we wtarganiu czegoś tam do domu, więc ruszyłem na pomoc. Zapomniałem tylko, że tydzień padało i glinowisko wokół jego chaty zrobiło się dość nieprzyjemne...Powiedzmy, że wyrównałem mu trochę teren, ale podłoga golfa cała od spodu uwalona plus pełno gliny na kołach, przez co biły strasznie. Dzisiaj auto już wypucowane i bez uszczerbku na zdrowiu, czyli jak zaliczyłem taki teren, to wjadę wszędzie! :bigok:



mikew_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1185
Rejestracja: pn mar 16, 2009 18:26

Post autor: mikew_86 » ndz paź 25, 2009 09:13

Wszystko zależy czy robi się zawias pod sport czy pod lans. Jeśli pod to pierwsze to ok. -30 wystarczy, jeśli pod lans to gwintem do oporu byle nie podbijało na przeciętnej asfaltowej drodze.



Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: D1_PITER » ndz paź 25, 2009 23:18

Ja mam mocno off-road'owe auto na glebie 60/60 ale dzisiaj się mimo wszystko zapomniałem i urwałem tylni zderzak :helm:


Obrazek

Awatar użytkownika
A r t u r
,
,
Posty: 1583
Rejestracja: śr cze 13, 2007 19:55
Lokalizacja: Garwolin
Kontakt:

Post autor: A r t u r » śr paź 28, 2009 16:11

KoguTek pisze:-60/40 wg mnie to tak na poczatek najlepiej zalozyc

no ja właśnie 40/40 założyłem i żałuję że 60/40 nie kupiłem:-/ , no ale od czegoś trzeba zacząć by stopniowo dawkować więcej :bigok:
brzozak2 pisze:tak wyglada moja gleba :chytry:
no jak dla mnie to to już jest konkret gleba :bajer:



Awatar użytkownika
brzozak2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 18:25
Lokalizacja: woj. pomorskie

Post autor: brzozak2 » śr paź 28, 2009 21:46

mikew_86 pisze:Wszystko zależy czy robi się zawias pod sport czy pod lans. Jeśli pod to pierwsze to ok. -30 wystarczy, jeśli pod lans to gwintem do oporu byle nie podbijało na przeciętnej asfaltowej drodze.
nizsze polozenie srodka ciezkosci zawsze bedzie korzystne pod sport :D
Ostatnio zmieniony śr paź 28, 2009 21:46 przez brzozak2, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2125447#2125447

Awatar użytkownika
elpiotrek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1982
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 19:25
Lokalizacja: elblag i braniewo

Post autor: elpiotrek » czw paź 29, 2009 18:57

brzozak2 pisze:nizsze polozenie srodka ciezkosci zawsze bedzie korzystne pod sport
pod lans tez :grin:

[ Dodano: 29 Paź 2009 17:59 ]
ja mam -60/60 i bardzo zle zrobilem, ze nie kupilem gwintu, cena byla w miare podobna... a teraz mam szpare miedzy przednimi kolami a blotnikami... :grrr: ale spoko, szukam juz szprezyn do przodu -90 :green_fuck: :green_fuck:


Audi a4 b5 1.8T Quattro

sprzedany:
mk3: vento front, szeroka stal, gleba, hbm
Obrazek

Awatar użytkownika
carrion
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 874
Rejestracja: wt sie 28, 2007 19:40
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: carrion » czw paź 29, 2009 19:06

Ja się dziś wbiłem w Poznaniu na takie koleiny, że musiałem się na pasie trochę rozpychać, by jechać na koleinach, a nie w nich.
Mam komunikat dla każdego, kto myśli nad uziemieniem: To naprawdę nic strasznego. Fakt, trzeba się na obnizonym zawieszeniu nauczyć jeździć, bo nie jest to tak, że się wsiądzie i można zasuwać. Trzeba być ostrożnym, nie przeczę. Ale za kółkiem zawsze trzeba być ostrożnym :bigok:



Awatar użytkownika
elpiotrek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1982
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 19:25
Lokalizacja: elblag i braniewo

Post autor: elpiotrek » czw paź 29, 2009 19:12

carrion pisze:Trzeba być ostrożnym, nie przeczę. Ale za kółkiem zawsze trzeba być ostrożnym
dokladnie:D


mi tez troche zeszlo z "ponowna" nauka jakzdy:D


Audi a4 b5 1.8T Quattro

sprzedany:
mk3: vento front, szeroka stal, gleba, hbm
Obrazek

Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: D1_PITER » czw paź 29, 2009 20:56

brzozak2 pisze:
mikew_86 pisze:Wszystko zależy czy robi się zawias pod sport czy pod lans. Jeśli pod to pierwsze to ok. -30 wystarczy, jeśli pod lans to gwintem do oporu byle nie podbijało na przeciętnej asfaltowej drodze.
nizsze polozenie srodka ciezkosci zawsze bedzie korzystne pod sport :D
Tu bardziej koledze chodziło o prawdziwą wyczynową jazdę. Środek ciężkości - racja, z tym że bardzo niskie i twarde zawieszenie będzie mało sportowe na wybojach jakie możemy spotkać na naszych drogach bo będzie po nich poprostu lecieć gubiąc trakcję. Niskie i twarde zawieszenia są do równych asfaltów (np tor). Osobiscie twierdzę że 40/40 ma największe predyspozycje do sportowej jazdy po polskich drogach. Niżej to nie tylko lans, my to poprostu lubimy :bigok:


Obrazek

Awatar użytkownika
KrzychuGT
low green GT
low green GT
Posty: 879
Rejestracja: śr lut 04, 2009 17:52
Lokalizacja: Żmigród
Kontakt:

Post autor: KrzychuGT » czw paź 29, 2009 21:15

D1_PITER pisze:my to poprostu lubimy
a w zimie za pług śnieżny robimy :grin:

a tak na poważnie to mam pewne obawy co do swojej pierwszej zimy na glebie...zobaczymy
Ostatnio zmieniony czw paź 29, 2009 21:16 przez KrzychuGT, łącznie zmieniany 1 raz.


Panie Boże spraw by mi się chciało tak jak mi się nie chce :grin:
Od GT-ka do CL-a?!

Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: D1_PITER » czw paź 29, 2009 21:17

kris87 pisze:a tak na poważnie to mam pewne obawy co do swojej pierwszej zimy na glebie...zobaczymy
Wszyscy mamy źle w głowach, przeżyjemy, hej hej na na na na hej hej hej hej :partyman:


Obrazek

Awatar użytkownika
KrzychuGT
low green GT
low green GT
Posty: 879
Rejestracja: śr lut 04, 2009 17:52
Lokalizacja: Żmigród
Kontakt:

Post autor: KrzychuGT » czw paź 29, 2009 21:19

D1_PITER pisze:Wszyscy mamy źle w głowach, przeżyjemy, hej hej na na na na hej hej hej hej :partyman:
otóż tooo :pub:


Panie Boże spraw by mi się chciało tak jak mi się nie chce :grin:
Od GT-ka do CL-a?!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości