GOLF V 1.9 TDI BXE

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pszczolek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: czw lip 23, 2009 09:58
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

GOLF V 1.9 TDI BXE

Post autor: pszczolek » śr paź 28, 2009 16:41

Witam
Posiadam golfa V 1.9TDI 135km/340Nm
Wczesniej palil mi jakies 7-7,5l w miescie teraz wyniki są bliskie 8 litrów.
Jeżdżę na odcinkach ok 10 km.Czy to są normalne wyniki?
Oczywiscie jezdze w nieszczesnej Wawie..

Interesuje mnie takze fejs do mojego Golfika czy VAG K CAN 1.4 bedzie odpowiedni?

Pozdrawiam ;)



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » śr paź 28, 2009 17:58

Silnik BXE to silnik 105 konny i o momencie 250 Nm przy 1900 obr. takie są jego parametry w wersji seryjnej czyli fabrycznej.

Jeśli moc twojej motorowni była podnoszona przez tunera to bez kompletu logów statycznych, dynamicznych i BS, oraz odczytu błędów nie da się ocenić przyczyn wzrostu spalania.

A kto robił program???

[ Dodano: 28 Paź 2009 17:03 ]
Co do programu do diagnozy to VAG tylko ten obsłuży linie CAN:
http://vag-com.pl/huc.htm
lub jakiś tester diagnostyczny z ALLEGRO który również obsłuży linie CAN.
I nie pytaj o różnice i zalety obu rzeczy bo było to już omawiane MILION razy. Poszukaj na forum. :grin:


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr paź 28, 2009 19:51

normalne spalanie dla tej mocy i pompek. wez pod uwage, ze temp sa nizsze oraz stoisz w warszawskich korkach. jak chcesz mniejsze spalanie to 1.4tdi


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10596
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: GOLF V 1.9 TDI BXE

Post autor: doggie » śr paź 28, 2009 21:16

pszczolek pisze:Witam
Posiadam golfa V 1.9TDI 135km/340Nm
Wczesniej palil mi jakies 7-7,5l w miescie teraz wyniki są bliskie 8 litrów.
po pierwsze temperatury ostatnio są niższe więc i spalanie może być delikatnie wyższe, wg mnie jak na warszawskie korki to spalanie jest normalne

po drugie - po podniesieniu mocy spalanie w PD może również delikatnie wzrosnąć, mój BRU też jest po wirusie - wcześniej średnie spalanie wynosiło 5,2 maksymalnie 5,4 litra (70-80% trasa) a po programie o jakieś 2-3 setki więcej
Ostatnio zmieniony śr paź 28, 2009 21:16 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
pszczolek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: czw lip 23, 2009 09:58
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: pszczolek » śr paź 28, 2009 22:03

Program był robiony w Kreatorze Mocy.
Ale na wstepie po pierwszym hamowaniu na serii wyszedł problem z przeładowaniem przez turbine na wysokich predkosciach ok 160km/h
Podobno jest to wina zacinajacej sie geometri łopatek turbiny.
Polecili mi wymiane turbawki w niedługim czasie na hybrydowa i podniesienie mocy na ok 180km.
Co o tym myslicie? :)



maxoff
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 753
Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:24
Lokalizacja: krk

Post autor: maxoff » śr paź 28, 2009 22:07

mi w krakowskich korkach też tyle łyka, też BXE tyle że seria :grrr:
pszczolek pisze:Polecili mi wymiane turbawki w niedługim czasie na hybrydowa i podniesienie mocy na ok 180km.
Co o tym myslicie? :)
:bigok: pozdro.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10596
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » śr paź 28, 2009 22:09

pszczolek pisze:
Ale na wstepie po pierwszym hamowaniu na serii wyszedł problem z przeładowaniem przez turbine na wysokich predkosciach ok 160km/h
dziwię się że pomimo tego zrobili program

[ Dodano: Sro 28 Paź, 2009 ]
chyba wpierw trzeba wyeliminować przyczynę a potem zawirusować



Awatar użytkownika
pszczolek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: czw lip 23, 2009 09:58
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: pszczolek » śr paź 28, 2009 22:32

Tak tylko problem dzieje sie sporadycznie..za drugim podejsciem juz sie to nie powtorzyło.
Nowa turbine z montazem i strojeniem policzyli mi na 2650zł.
Cena wporządku?



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10596
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » śr paź 28, 2009 22:33

romumiem że mówisz o nowej hybrydzie



Awatar użytkownika
pszczolek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: czw lip 23, 2009 09:58
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: pszczolek » śr paź 28, 2009 22:36

Tak mowie o hybrydzie nowej na gwarancji 6 mięsiecy
Tylko nie pamietam czy została ona przerobiona na GT20 czy GT22 juz dokładnie



Awatar użytkownika
blysk777
WĘDOKOWÓZ
Posty: 306
Rejestracja: śr kwie 18, 2007 20:59
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Post autor: blysk777 » śr paź 28, 2009 22:42

Trzeba by jakiś "normalny" moment zrobić przy tej mocy bo sprzęgło i dwumas realnie długo nie posłuży.Niestety pd +czips na krótkich odcinkach(do 10km) lubi łyknąć.To normalne. :bigok:


d14a1

Awatar użytkownika
pszczolek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: czw lip 23, 2009 09:58
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: pszczolek » śr paź 28, 2009 22:44

Planuje 180km/400Nm w tym ze od 2000-4000 zeby był w miare płaski momencik ;)



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10596
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » śr paź 28, 2009 22:44

blysk777 pisze:Trzeba by jakiś "normalny" moment zrobić przy tej mocy bo sprzęgło i dwumas realnie długo nie posłuży
masz rację, jeszcze teraz da radę, ale jak planuje 180 ps to nie ma szans



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Shmatan » czw paź 29, 2009 08:24

pszczolek pisze:Wczesniej palil mi jakies 7-7,5l w miescie teraz wyniki są bliskie 8 litrów.
Mi się zdarzyło do 9 dociągnąc nie raz, kiedy na prawde były korki, i dużo parkowałem. 8 litrów to normalne spalanie



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 29 gości