Gaśnie na zimnym silniku

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Misza86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt cze 16, 2009 11:01
Lokalizacja: Lublin

Gaśnie na zimnym silniku

Post autor: Misza86 » śr paź 28, 2009 12:40

Witam, mam problem mój golfik gasnie na zimnym silniku, zapala bez problemu a potem obroty spadają i gaśnie, musze go podtrzymać na gazie az się nagrzeje i potem problem ustaje, tak jakby to automatyczne ssanie się nie załączało. dzieje się tak zarówno na gazie jak i na benzynie, silnik 1.6 AEE. Co to może być, dodam że podobno mam walnięty termostat ale czy to może być przyczyną bo termostat juz jest popsuty od jakiegos miesiaca a problem mam od wczoraj. Pomozcie.



Awatar użytkownika
VRedny
VR6
VR6
Posty: 225
Rejestracja: pn lut 25, 2008 14:48
Lokalizacja: Luyksgestel,Nord Brabant
Kontakt:

Post autor: VRedny » śr paź 28, 2009 12:57

Misza86, u mnie podobne objawy ustały z chwilą kiedy zlokalizowałem urwany kabelek przy silniku krokowym.

[ Dodano: Sro 28 Paź, 2009 ]
Misza86 pisze:termostat juz jest popsuty
ale termostat nijak się ma do rozruchu silnika



Misza86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt cze 16, 2009 11:01
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Misza86 » śr paź 28, 2009 13:05

Mysle ze to raczej nie jest wina silniczka krokowego, bo problem jest i na gazie i na benzynie, a od gazu mam oddzielny silniczek krokowy. Nie możliwe zeby oba się popsuły naraz.



Awatar użytkownika
VRedny
VR6
VR6
Posty: 225
Rejestracja: pn lut 25, 2008 14:48
Lokalizacja: Luyksgestel,Nord Brabant
Kontakt:

Post autor: VRedny » śr paź 28, 2009 13:11

Misza86 pisze:od gazu mam oddzielny silniczek krokowy
no tak tyle że ten jest od dawkowania gazu, a ja pisałem o krokowcu którego zadaniem jest regulacja obrotów bez względu na rodzaj paliwa.



Misza86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt cze 16, 2009 11:01
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Misza86 » śr paź 28, 2009 13:17

ale to który to jest ten przy przepustnicy?



Awatar użytkownika
VRedny
VR6
VR6
Posty: 225
Rejestracja: pn lut 25, 2008 14:48
Lokalizacja: Luyksgestel,Nord Brabant
Kontakt:

Post autor: VRedny » śr paź 28, 2009 13:20

Misza86 pisze:ale to który to jest ten przy przepustnicy?
gdzieś tam. Poprzyglądaj się tym kabelkom dość szczegółowo.mnie strzelił w środku tej złączki :bajer: Powodzenia jade do pracy.



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » śr paź 28, 2009 13:21

Misza86, daj zdjęcie swojego silnika to Ci powiemy "który to" i czy wogóle go masz... oczywiście bez osłony :) :D
Ostatnio zmieniony śr paź 28, 2009 13:23 przez -=ren=-, łącznie zmieniany 1 raz.


vwlifestyle.pl
Obrazek

Misza86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt cze 16, 2009 11:01
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Misza86 » czw paź 29, 2009 10:08

a jesli nie krokowy to co to moze byc i jak to zdiagnozowac



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » czw paź 29, 2009 15:24

podłączałeś VAGa?? albo jakiś inny interfejs i sprawdzałeś stany błędów?

[ Dodano: 29-10-09, 14:31 ]
Misza86, powinieneś sprawdzić przepustnicę i ją wyczyścić, według niektórych źródeł należy ją wyczyścić i ponownie założyć i przeprowadzić adaptację VAGiem, z przepustnicą powinien być zabudowany silniczek krokowy, który służy do stabilizacji wolnych obrotów. W dolocie powinien być tez czujnik temperatury powietrza zasysanego, który można by było wyczyścić. I póki tego nie zrobisz to nic więcej nie da się powiedzieć na odległość.


vwlifestyle.pl
Obrazek

Misza86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt cze 16, 2009 11:01
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Misza86 » sob paź 31, 2009 13:38

bylem dzisiaj u mechanika przepustnica jest czysta działa prawidłowo, przeprowadził adaptację przepustnicy, czujnik temp tez jest dobry, stwierdził ze jest gdzies nieszczelność w układzie zapłonowym, bo na ubogiej mieszance pali idealnie a na bogatej sie meczy, mam przyjechac w poniedzialek bedzie zdejmowal kolektor ssacy i mam nadzieje ze to pomoże.



Awatar użytkownika
wolfzan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 906
Rejestracja: sob cze 23, 2007 08:43
Lokalizacja: Wrocław/Nisko
Kontakt:

Post autor: wolfzan » sob paź 31, 2009 13:54

Silnik AEE jest bardzo specyficzny. Zacznijmy od tego czy masz odpowiednio dobraną instalację gazową do tego silnika? Druga rzecz, to silnik krokowy jest zintegrowany z przepustnicą. Polecam kilka tematów na tym forum odnośnie silnika AEE, ale tu musisz się trochę wykazać i sam ich poszukać.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 292 gości