D1_PITER, i wszsytko jasneYaro1981 pisze:na takich zaworach jak to chodzi?
Air Ride - INFO Ogólne
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1229
- Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
- Lokalizacja: śląskie
- Kontakt:
zawory chodzą ok, auto szybko wstaje, nie jest to podbicie ale nie narzekam, to samo w drugą stronęYaro1981 pisze:azizi tak z ciezarowki tez od pneumatyki nowy zbiornik powiedzmy 20 litrowy z gwarancja itp itd niecale 200zl te zawory co pokazałeś gazowe to je możesz na złom oddac a nie do pneumatyki stosowac chyba ze chcesz zeby ci sie dzwigał cały dzien szukaj dobrych komponentów do pneumatyki bo na takich tanich to daleko nie zajedziesz
co do złączek są proste w montażu, to ich niebywała zaleta, ze szczelnością muszę jeszcze popatrzeć lepiej co i jak
wczoraj byłem w sklepie z takimi bajerami to gość powiedział że jest to dobry sprzęt i to że wsadzę np metalowe nic nie zmieni
ogólnie jeśli chce się tani air zbudować to na pewno idzie to zrobić na tym!
druga sprawa poduchy, w sklepie podali mi cenę około 200zł za 1szt 3 komory, czyli chyba cena taka sobie, bo ludzie pisali w tym wątku o tańszych
ps. tu są fajne czujniki ciśnienia które można by było do butli zastosować aby z automatu załączała się jeśli ciśnienie spadnie poniżej określonego poziomu, tylko napięcia nie bardzo
http://www.pneumat.com.pl/czujniki_cisnienia
Ostatnio zmieniony śr paź 28, 2009 11:07 przez azizi, łącznie zmieniany 6 razy.
Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
-
- Forum Master
- Posty: 1229
- Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
- Lokalizacja: śląskie
- Kontakt:
Moge załatwić komplet poduszek trzy komorowych za około 450zł, znajomy tym handluje, więc jak ktos che to priw.
No jęsli an LPG to tak, złaczki do zaworów które sa godne uwagi to koszt 7zł/szt a trzeba ich dokładnie 20szt, do tego jeszcze trójniki na manometry i kilka ładnych metrów węża za 4zł/mbazizi pisze:ogólnie jeśli chce się tani air zbudować to na pewno idzie to zrobić na tym!
Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco
nie wiem skąd takie wyliczenia, ale pewnie przy instalacji o jakiej myślisz to się sprawdzawojtek_sari pisze:Moge załatwić komplet poduszek trzy komorowych za około 450zł, znajomy tym handluje, więc jak ktos che to priw.
No jęsli an LPG to tak, złaczki do zaworów które sa godne uwagi to koszt 7zł/szt a trzeba ich dokładnie 20szt, do tego jeszcze trójniki na manometry i kilka ładnych metrów węża za 4zł/mbazizi pisze:ogólnie jeśli chce się tani air zbudować to na pewno idzie to zrobić na tym!
u mnie jest tego znacznie mniej, choć musiałbym policzyć
zastanawia mnie jeszcze coś innego, jeśli np przód do każdej poduchy pójdzie po 2 elektrozawory to gdzie wpakować jeden manometr aby pokazywał Ciśnienie na całej osi? chyba się nie da tego zrobić
następna sprawa, gdzie można kupić jakieś podświetlane manometry? czy te od ciśnienia różne indiglo których na allegro jest dość dużo się nadają?
Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
-
- Forum Master
- Posty: 1229
- Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
- Lokalizacja: śląskie
- Kontakt:
do elektrozaworów LPG potrzebujesz jeszcze więcej...azizi pisze:nie wiem skąd takie wyliczenia
-8x2 szt. do elektrozwaorów,
-4 szt. do kolumn,
-4 szt. do butli,
-2 szt. do kompresora.
Suma 24 szt, oczywiście mowa o zestawie ze sterowaniem każdego koła osobno.
Przy sterowaniu kazdego koła osobno podpięcie pod jeden manometr jest chyba niemozliwe, prędzej możesz zastosować do każdej kolumny osobny czujnik i podprowadzić do wyświetlacza, samo wykonanie nie jest trudne, ale czujniki troche kosztują...
manometr jak monometrczy te od ciśnienia różne indiglo których na allegro jest dość dużo się nadają?
_________________
Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco
tak samo myślałem że nie da rady kombinować z jednym manometrem na osi przy 4 zaworach na poduchę
te manometry od ciśnienia oleju są fajne, tyle że same ciśnienia są mniejsze, bo np do 7 atmosfer tylko :/ poza tym ceny straszne są, a podświetlenie by się przydało jakieś bo obecnie po ciemku mam :/
może ktoś polecić jakiś podświetlany manometr w ludzkiej cenie?
następne pytanko odnośnie problemu z odwodnieniem układ, wystarczy zapięć filtr w obieg, np przy butli czy stosuje się jeszcze jakieś inne rozwiązania?
te manometry od ciśnienia oleju są fajne, tyle że same ciśnienia są mniejsze, bo np do 7 atmosfer tylko :/ poza tym ceny straszne są, a podświetlenie by się przydało jakieś bo obecnie po ciemku mam :/
może ktoś polecić jakiś podświetlany manometr w ludzkiej cenie?
następne pytanko odnośnie problemu z odwodnieniem układ, wystarczy zapięć filtr w obieg, np przy butli czy stosuje się jeszcze jakieś inne rozwiązania?
Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
też mi się tak wydajewojtek_sari pisze:Szczerze to tego nie rozkminiałem, ale mysle ze miedzy butlą, a zaworami wysarczy.azizi pisze:
następne pytanko odnośnie problemu z odwodnieniem układ, wystarczy zapięć filtr w obieg, np przy butli czy stosuje się jeszcze jakieś inne rozwiązania?
Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Jak najbardziej sam taki instalowałem w W115, są jeszcze Thomasy, WABCO itd ale nie widzę ich w ładnej zabudowie bagażnika raczej trzeba gdzieś je ukrywać bo za piękne nie są.lukas.g60 pisze:WAISS, nic nie wspominasz o komponentach firestone.Mój air bedzie na poduszkach,kompresorze,butli tej firmy.Co do Viair to czesto słysze ze padaja te kompresory,po 17 zestawach mozesz juz chyba cos powiedziec?
Na viair czy Zenithy jak do tej pory nie mieliśmy w firmie reklamacji ale kto wie może kiedyś się trafi. Pewne zdarzenie którego byłem światkiem. Kolega na zlocie dał do zabawy pad sterujący swojemu siostrzeńcowi który przez prawie 3 h męczył auto podnosił i opuszczał i tak w kółko. Nagle zaczęło coś syczeć. Okazało się że przewód pneumatyczny zasilający koło dotykał pod zabudową przewód łączący kompresor z butlą i w końcu od temperatury się rozpuścił. Dla tego nie bez powodu w tych kompresorach są metalowe peszle które łacząc się ze zbiornikiem chłodzą kompresor.
Złączki polecam zdecydowanie skręcane, nawet najdroższe i ponoć najlepsze wtykowe puszczają z różnych powodów, szkoda nerwów
Ostatnio zmieniony czw gru 03, 2009 23:45 przez WAISS, łącznie zmieniany 2 razy.
Tak jak pisałem wyżej chce coś zadziałać w temacie air no i tak puki co zbudowałem zawias na tył (z tego wzgledu że wydaje sie łatwiejszy w budowie) wykorzystałem do budowy poduszki od siedzenia z liaza takie jak przykładowo kologa1 6 D ma na przodzie, wybór padł własnie na nie gdyż mają wiekszy skok niż te od SCANI o które pytałem wyżej no i po drugie są tansze ( jeśli ktoś by chciał to mam do nich dostęp w dobrej kasie). http://img694.imageshack.us/img694/6403/20091229058.jpg Poduchy współpracuja z amorami KONI które mają regulacje twardosci a wczesniej miały tależyki do regulacji wysokosci na spreżynach, no wiec jeśli spręzyny było można regulowac to czemu nie poduszke wiec podstawke dolną tak wymysliłem żeby było mozna to regulowac ( nie wiem czy to zda egzamin bo narazie w praktyce nie testowałem) http://img215.imageshack.us/img215/7054/20100103089.jpg (rysunek jest bardziej pogladowy tu przy toczeniu musi troche inwencji dać z siebie tokarz), z tego tez wzgledu m.in. poduszka jest zasilana powietrzem od góry, tak mi sie wydaje lepiej. http://img215.imageshack.us/img215/1272/20091229074.jpg Narazie układ jest zasilany z butli około 15l ( która starcza na około 4 cykle) no i tu pytanie do was jaką sprężarke zastosowac żeby było tanio, nie musi być ona bardzo wydajna gdyż zawias nie robie dla robienia szow, no i szału faktycznie on nie robi gdyż jest zbudowany na zaworach LPG, system poprostu jest tani i dobrze pracuje przy czym nie jest super szybki bo nie był taki w moim zamierzeniu. Zastosowane szybkozłącza są plastikowe jedynie te przy amorach są skrecane metalowe i wszystko narazie sprawuje sie okej.Jeżeli chodzi o warunki jezdne na takim zawiasie to narazie nie jest on jeszcze do końca wytestowany ze wzgledu na warunki atmosferyczne, co moge powiedziec to to ze jest ono napewno lepsze niż seryjne zawieszenie z GTD MK3 no i jest twardo mniej wiecej tak jak na tych amorach z zestawu puki jeżdziły z czerwonymi springami koni -60, tu moge jeszcze troche zmienić gdyż narazie jezdze na amorach skręconych prawie na maxa twardo, jedyny minus owego zawieszenia jest taki że im auto stoi wyżej tym jest twardsze zamiast odwrotnie. Więcej zdjęć z prac w linkach niżej
http://img686.imageshack.us/gal.php?g=20091229058.jpg
http://img222.imageshack.us/gal.php?g=20091229073.jpg
http://img101.imageshack.us/gal.php?g=20091229046.jpg
W razie pytań walcie śmiało bede sie starał rozwiać wszelkie wątpliwości
http://img686.imageshack.us/gal.php?g=20091229058.jpg
http://img222.imageshack.us/gal.php?g=20091229073.jpg
http://img101.imageshack.us/gal.php?g=20091229046.jpg
W razie pytań walcie śmiało bede sie starał rozwiać wszelkie wątpliwości
Może bedzie jakaś zmiana
fajnie to wygląda, jaką masz średnice poduszki? jest mniejsza czy równa talerzowi? nie ma problemu z mieszczeniem się tego potem w kielich mocowania górnego amorka?
druga sprawa szybko złączki, nie uchodzi Ci powietrze?
druga sprawa szybko złączki, nie uchodzi Ci powietrze?
Ostatnio zmieniony ndz sty 03, 2010 22:16 przez azizi, łącznie zmieniany 1 raz.
Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Poduszka ma średnice około 130mm przy czym trochę ona się powiększa po napompowaniu do około 135mm, więc talerzyki (podstawki) są troszkę większe. Niby nie ocierają ale pomiędzy nimi a nadkolem jest minimalna luka i będe je jeszcze podtaczał. Do góry kielicha jest wszystko okej z tego co zauważyłem. Jeżeli chodzi o szybko złączki to nie zauważyłem jakiś ubytków zresztą kupowałem je w sklepie z pneumatyką do ciężarówek i koleś mówił że takie są używane w ciężarówkach.
Może bedzie jakaś zmiana
http://moto.allegro.pl/item890259544_ai ... yczne.html
Ponawiam temat airride w aucie z resorem jak to rozwiązać ma ktoś jakis pomysł ?
zbieram graty i jesli znajde dobrą baze do zabawy (golf mk2 lub jetta a2) to zaczne sie bawic chyba że znajde sposób jak to uruchomic w trabancie no to rusze pudło z pod plandeki
Ponawiam temat airride w aucie z resorem jak to rozwiązać ma ktoś jakis pomysł ?
zbieram graty i jesli znajde dobrą baze do zabawy (golf mk2 lub jetta a2) to zaczne sie bawic chyba że znajde sposób jak to uruchomic w trabancie no to rusze pudło z pod plandeki
Pozdr eMTi
Mk2 2,0 ABA "nie jedzie"
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=462519&p=5570699#p5568519
Mk2 2,0 ABA "nie jedzie"
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=462519&p=5570699#p5568519
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości