[quote="tomajos1987"]Mój pierwszy post na tym forum, tak więc witam Wszystkich.
Mam dziwny problem WITAJ KOLEGO MAMY TEN SAM PROBLEM TEZ MAM TEN SAM SILNIK I TE SAME OBJAWY OD PARU DNI I TO NIE CHODZI O TURBINE CZY GWIZDY TYLKO JAK ZEJDZIE Z OBROTOW TO SA TAKIE STUKI W SILNIKU NAPISZ DO MNIE NA GG TRZEBA SOBIE POMOC
Dziwne klekotanie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kywak, jakie 2000 tys max jak dlamnie 1500 ostatnio zmienialem w ajm 115 i 6 biegow tam jest wielkie bydle 240mm koszt 1400 i sam robilem oczywiscie zalozylem caly zestaw z ARL 150 bo do ajm 1400 sam dwumas
[ Dodano: 27 Paź 2009 16:46 ]
gadzik napisz dokladnie co sie dzieja jesli chdzi o dwumas to zjadlem na tym zemby i na 99% pomoge
[ Dodano: 27 Paź 2009 16:46 ]
gadzik napisz dokladnie co sie dzieja jesli chdzi o dwumas to zjadlem na tym zemby i na 99% pomoge
gti tdi maniak
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: pt paź 23, 2009 15:51
- Lokalizacja: Poznań
Dziś zakończyłem nie do końca walkę z opisanym problemem w pierwszym poście.
Pojechałem do autoryzowanego serwisu diesla w Poznaniu i choć trzymali auto przez 16 dni to w końcu doszli do tego co jest przyczyną.
Mianowicie,
- sprawdzili układ doładowania z demontażem, montażem,
- sprawdzenie turbosprężarki i regulacja zaworu upustowego,
- wymiana pompy olejowej i samoregulatorów luzu zaworowego.
Po tym wszystkim autko chodzi jak "pszczółka":)
To tak dla osób, które by miały podobny problem jak Ja.
Tylko jest jeszcze jedna rzecz za którą się nie brali, ponieważ turbinę mam na gwarancji i nie chcieli jej ruszać, chodzi o krzywy wiernik i błędną regulacje, moje pytanie jest takie, ile może to kosztować w jakimś innym warsztacie? Już mi się odechciewa jechać do tych "magików" co mi ją regulowali bo stwierdzam po czasie, że chyba zbytnio są nie ogarnięci w temacie.
Pojechałem do autoryzowanego serwisu diesla w Poznaniu i choć trzymali auto przez 16 dni to w końcu doszli do tego co jest przyczyną.
Mianowicie,
- sprawdzili układ doładowania z demontażem, montażem,
- sprawdzenie turbosprężarki i regulacja zaworu upustowego,
- wymiana pompy olejowej i samoregulatorów luzu zaworowego.
Po tym wszystkim autko chodzi jak "pszczółka":)
To tak dla osób, które by miały podobny problem jak Ja.
Tylko jest jeszcze jedna rzecz za którą się nie brali, ponieważ turbinę mam na gwarancji i nie chcieli jej ruszać, chodzi o krzywy wiernik i błędną regulacje, moje pytanie jest takie, ile może to kosztować w jakimś innym warsztacie? Już mi się odechciewa jechać do tych "magików" co mi ją regulowali bo stwierdzam po czasie, że chyba zbytnio są nie ogarnięci w temacie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości