subwoofer aktywny dwa razy rozladowal mi nowy akumulator????
Moderatorzy: dan124, powalla, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: pn paź 19, 2009 19:37
- Lokalizacja: Skierniewice
- Kontakt:
Panowie oddalem dzis akumulator do sklepu na gwarancje dal mi facet zastepczy uzywany jakis byl raczej ale podlaczylem kontrolki sie mocno swiecily elegancko odpalil. w szkole bylem 7 godz chce jechac do domu a auto tylko ble ble blee i nic juz nie krecil prawie. znajomy przyjechal i przez przewody urochomil po paru sekundach. jak byl cieply to zapalil bez problemu. i nie wiem wychodzi na to ze tamten moj nowy akumulator byl dobry tylko cos mi nadal prad zabiera... odlaczylem przewod masy tutaj jak sie laczy skrzynia z silnikiem cala ta koncowka byla zasniedziala az zielony syf na to wchodzil nie odginalem tych blaszek tylko wszystsko wyczyscilem. klemy odlaczylem calkiem i tak postoi przez noc i zobaczymy czy jutro odpali... jutro poszkole podlacze wszytsko i bede jezdzil w piatek mam jechac po ten moj. Jesli akumulator bedzie dobry ten przewod od masy tez i nie bedzie chcial palic po kilku dniach to ja juz nie wiem co mu dolega... potem najwyzej tylko ladowanie alternatora sprawdze u woja bo nie mam urzadzenia..
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/12e24de3c1fa0243.html][img]http://images48.fotosik.pl/265/12e24de3c1fa0243m.jpg[/img][/url] [url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6a4356189cc6cb8e.html][img]http://images50.fotosik.pl/265/6a4356189cc6cb8em.jpg[/img][/url]
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
a mierzyłeś pobór prądu?? ile Ci brał??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
witam
może troszkę nie na temat ale sprawdźcie całe autko dla pewności to jak już koledzy pisali jak podłączyć miernik, sprawdzić pobór prądu to podstawa i na samym początku powinniście to zrobić. jak podłączycie miernik to ustawcie na 10A, zamknąć autko, wcisnąć czujnik zamykania maski, i włączyć alarm poczekać chwile ( bo u mnie np jest domykanie szyb to potrafi 12A brać) jak będzie po ustabilizowaniu dużo za dużo pokazywać czyli powyżej 0,1 ( 100mA) to jest źle ( u mnie jest 0,07 ale w tym mam 0,04 komp z lpg), To jak macie za dużo to otwieramy autko i nurkujemy do bezpieczników i po kolei wyciągamy i wkładamy sprawdzamy na którym pobór będzie maleć jak znajdziemy to wyciągamy winowajce, i zamykamy autko alarm on i patrzymy czy się zmieniło ( sprawdzamy dla upewnienia bo mogliśmy trawić na bezpiecznik który ma podłączony np moduł komfortu,oświetlenie wewn,) jak alarm będzie uzbrojony to on się wyłączy i wskazanie poboru może być takie same) Tak możemy sprawdzić wszystkie bezpieczniki nawet też z wzmacniacza możemy ( jak ktoś ma). W ten sposób wykluczasz to czy przypadkiem w układzie elektrycznym się dzieje nic złego np. lampka bagażnika może świecić i my nie widzimy tego. U kumpla było radio bo głównym zasilaniu nawet po wyłączeniu ( bez panela) pobierał 140mA ( czyli 0,140 A) na tym poborze max autko mogło stać 1 tydzień to mu ustawiłem zasilanie po kluczyku . radio nowe alpine i aku też ma nowe no juz 3 kupił. po zabawie u kumpla sam z ciekawości całe autko sprawdziłem co ile pobiera, i to mi zajęło około 30 min.
pozdrawiam
może troszkę nie na temat ale sprawdźcie całe autko dla pewności to jak już koledzy pisali jak podłączyć miernik, sprawdzić pobór prądu to podstawa i na samym początku powinniście to zrobić. jak podłączycie miernik to ustawcie na 10A, zamknąć autko, wcisnąć czujnik zamykania maski, i włączyć alarm poczekać chwile ( bo u mnie np jest domykanie szyb to potrafi 12A brać) jak będzie po ustabilizowaniu dużo za dużo pokazywać czyli powyżej 0,1 ( 100mA) to jest źle ( u mnie jest 0,07 ale w tym mam 0,04 komp z lpg), To jak macie za dużo to otwieramy autko i nurkujemy do bezpieczników i po kolei wyciągamy i wkładamy sprawdzamy na którym pobór będzie maleć jak znajdziemy to wyciągamy winowajce, i zamykamy autko alarm on i patrzymy czy się zmieniło ( sprawdzamy dla upewnienia bo mogliśmy trawić na bezpiecznik który ma podłączony np moduł komfortu,oświetlenie wewn,) jak alarm będzie uzbrojony to on się wyłączy i wskazanie poboru może być takie same) Tak możemy sprawdzić wszystkie bezpieczniki nawet też z wzmacniacza możemy ( jak ktoś ma). W ten sposób wykluczasz to czy przypadkiem w układzie elektrycznym się dzieje nic złego np. lampka bagażnika może świecić i my nie widzimy tego. U kumpla było radio bo głównym zasilaniu nawet po wyłączeniu ( bez panela) pobierał 140mA ( czyli 0,140 A) na tym poborze max autko mogło stać 1 tydzień to mu ustawiłem zasilanie po kluczyku . radio nowe alpine i aku też ma nowe no juz 3 kupił. po zabawie u kumpla sam z ciekawości całe autko sprawdziłem co ile pobiera, i to mi zajęło około 30 min.
pozdrawiam
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
dziwna akcja....regulator napięcia w porządku?? na postoju bez odpalonego silnika normalnie się włącza??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- specWROC
- (()())G.O.L.F.(()())
- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
na postoju ok,a o co chodzi z tym ze jak sie auto odpali to bezpiecznik w skrzynce cyka po chwili i jakis wiekszy prad idzie
[ Dodano: 02 Lis 2009 01:20 ]
wogole jak poustawiac wzmaka, może mam coś źle ustawione?
[ Dodano: 02 Lis 2009 01:27 ]
ogólnie jak auto zimne jest i zanim cyknie bezpiecznik to skrzynka potrafi się nie załączać i jak dodam gazu to jest ok puszcze to znow to samo a kiedy bezpiecznik cyknie to miód majonez
[ Dodano: 02 Lis 2009 01:20 ]
wogole jak poustawiac wzmaka, może mam coś źle ustawione?
[ Dodano: 02 Lis 2009 01:27 ]
ogólnie jak auto zimne jest i zanim cyknie bezpiecznik to skrzynka potrafi się nie załączać i jak dodam gazu to jest ok puszcze to znow to samo a kiedy bezpiecznik cyknie to miód majonez
specWROC, a podczas słuchania muzyki nic sie nie dzieje? sprawdź wszystkie styki. Możliwe jest że po dopaleniu na akumulatorze napięcie jest poniżej 12v i wzmak się nie załączy. Winowajcą może być słaby akumulator lub regulator napięcia. Bo dopiero przy wyższych obrotach będzie podawał silniejszy impuls do akumulatora i napięcie wzrośnie. Wepnij miernik na klemy aku i odpal samochód zobaczysz jak się będzie to wszystko zachowywało. Jak będzie napięcie po odpaleniu ok 14v to prawdopodobnie wzmacniacz będzie ma zimnie późno reagował.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości