Post
autor: tomajos1987 » wt gru 01, 2009 16:30
Dziś zakończyłem nie do końca walkę z opisanym problemem w pierwszym poście.
Pojechałem do autoryzowanego serwisu diesla w Poznaniu i choć trzymali auto przez 16 dni to w końcu doszli do tego co jest przyczyną.
Mianowicie,
- sprawdzili układ doładowania z demontażem, montażem,
- sprawdzenie turbosprężarki i regulacja zaworu upustowego,
- wymiana pompy olejowej i samoregulatorów luzu zaworowego.
Po tym wszystkim autko chodzi jak "pszczółka":)
To tak dla osób, które by miały podobny problem jak Ja.
Tylko jest jeszcze jedna rzecz za którą się nie brali, ponieważ turbinę mam na gwarancji i nie chcieli jej ruszać, chodzi o krzywy wiernik i błędną regulacje, moje pytanie jest takie, ile może to kosztować w jakimś innym warsztacie? Już mi się odechciewa jechać do tych "magików" co mi ją regulowali bo stwierdzam po czasie, że chyba zbytnio są nie ogarnięci w temacie.