MkII dość wysokie obroty
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
MkII dość wysokie obroty
Miałem kłopoty.(Nie zapalał) Wymieniłem palec, kopułkę, przewody i to co było przyczyną czyli świece. Pali od dotyku. Wymieniałem też termostat. Płyn chłodniczy zalałem i odpowietrzyłem układ jak trzeba. Problem mały jest taki, że teraz na biegu jałowym po odpaleniu (jest -6 -10°C) mam jakieś 1700 obrotów na benzynie a na gazie normalnie tj. 1000. Co to może być?
Właśnie, możesz mi powiedzieć co to jest ta odma, do czego służy i gdzie dokładnie się znajduje. I gdzie dokładnie jest ten czujnik?kawior0 pisze:miałem to samo w swoim MK2 1.8 GT .
po pierwsze zobacz przewód odmy ja miałem delikatnie pęknięty- pomogło
po drugie przy jednopunkcie z tyłu wtrysku jest czujniczek i tam może niełonczyć
pozdro
Odma jest to gumowy przewod łaczacy skrzynie korbowa silnika najczesciej z obudowa filtra powietrza badz jest bezposrednio umieszczana w podstawie wtrysku(słuzy do odprowadzania nadmiaru cisnienia oraz oparow oleju)Dodatkowo mozna jeszcze sprawdzic przewod podcisnienia do serwa w kilku przypadkach gdy był pekniety predkosc obrotowa oscylowała.Jesli to wszystko bedzie ok to podejrzewam silniczek rokowy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 290 gości