MkII dość wysokie obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

TommyHH
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pt lis 25, 2005 20:20
Lokalizacja: Goldap

MkII dość wysokie obroty

Post autor: TommyHH » pt lut 17, 2006 23:05

Miałem kłopoty.(Nie zapalał) Wymieniłem palec, kopułkę, przewody i to co było przyczyną czyli świece. Pali od dotyku. Wymieniałem też termostat. Płyn chłodniczy zalałem i odpowietrzyłem układ jak trzeba. Problem mały jest taki, że teraz na biegu jałowym po odpaleniu (jest -6 -10°C) mam jakieś 1700 obrotów na benzynie a na gazie normalnie tj. 1000. Co to może być?



Awatar użytkownika
Maiki X
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr lut 15, 2006 19:54
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Post autor: Maiki X » sob lut 18, 2006 17:02

Powiedz czy w momencie gdy przegazujesz kilkukrotnie silnik (na benzynie) predkosc obrotowa biegu jałowego jest prawidłowa czy jest ten sam objaw?



TommyHH
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pt lis 25, 2005 20:20
Lokalizacja: Goldap

Post autor: TommyHH » sob lut 18, 2006 17:19

Jak silnik się nieco zagrzeje to jest prawie ok.Prawie, bo jak jadę,dojeżdżam np. do skrzyżowania, zatrzymuję się i wyrzucam na luz to czasem znów mi skacze na 2500 - 3000 obrotów i spada na jakiś czas na 2000.



kawior0
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob sty 28, 2006 09:51
Lokalizacja: rzeszów
Kontakt:

Post autor: kawior0 » sob lut 18, 2006 17:23

miałem to samo w swoim MK2 1.8 GT .
po pierwsze zobacz przewód odmy ja miałem delikatnie pęknięty- pomogło
po drugie przy jednopunkcie z tyłu wtrysku jest czujniczek i tam może niełonczyć
pozdro



TommyHH
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pt lis 25, 2005 20:20
Lokalizacja: Goldap

Post autor: TommyHH » sob lut 18, 2006 17:35

kawior0 pisze:miałem to samo w swoim MK2 1.8 GT .
po pierwsze zobacz przewód odmy ja miałem delikatnie pęknięty- pomogło
po drugie przy jednopunkcie z tyłu wtrysku jest czujniczek i tam może niełonczyć
pozdro
Właśnie, możesz mi powiedzieć co to jest ta odma, do czego służy i gdzie dokładnie się znajduje. I gdzie dokładnie jest ten czujnik?



Awatar użytkownika
Maiki X
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr lut 15, 2006 19:54
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Post autor: Maiki X » sob lut 18, 2006 17:51

Odma jest to gumowy przewod łaczacy skrzynie korbowa silnika najczesciej z obudowa filtra powietrza badz jest bezposrednio umieszczana w podstawie wtrysku(słuzy do odprowadzania nadmiaru cisnienia oraz oparow oleju)Dodatkowo mozna jeszcze sprawdzic przewod podcisnienia do serwa w kilku przypadkach gdy był pekniety predkosc obrotowa oscylowała.Jesli to wszystko bedzie ok to podejrzewam silniczek rokowy.



kawior0
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob sty 28, 2006 09:51
Lokalizacja: rzeszów
Kontakt:

Post autor: kawior0 » pn lut 20, 2006 19:36

cze wam ! Maiki X -wszystko ok ale jak odczówa niewielki spadek obrotów to nie będzie silnik krokowy! a ty TommyHH masz wielopunkt jak tak to posprawdzaj wtyczki dochodzące do wtrysku.pozdro i tą odme



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 290 gości