[mk3]nie chce odpalic na benzynie:-(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

polo007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt mar 04, 2005 00:21
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

[mk3]nie chce odpalic na benzynie:-(

Post autor: polo007 » pn lut 13, 2006 13:44

mam mk3 1.4 zainstalowalem gaz lovato przejechalem juz jakies 15 tys wczoraj przejechalem okolo 200km zgasilem silnik na min i juz pozniej nie odpalil myslalem ze to paliwo ale niestety:-( qmpel mnie zcholowal probowalem go odpalic i nici dopiero jak przelaczylem na gaz i ukazalo sie magiczne 2000obr/min zaskoczyl ale tylko na gazie problem jest w tym ze nie moge go odrazu odpalac na gazie jakas dziwna inst dopiero po 2000obr/min i nie wiem dlaczego nie chce odpalic na benzynie pompka dziala bo slychac ja dzisiaj odlaczylem przewod paliwa od gaznika przekrecilem zaplon i ani grama benzyny nie wylecialo slysze jak pompka pompuje ale nic z tego jutro jeszcze sprawdze filtr co moze byc przyczyna i czy mozna obejsc te paliwo tak aby odpalal odrazu na gazie
Ostatnio zmieniony pn lut 13, 2006 14:10 przez polo007, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
agusia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pn sty 23, 2006 14:39
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: agusia » pn lut 13, 2006 15:40

Ja się wogóle na tym nie znam wiem tylko, że u mnie był dokładnie taki sam problem z gazem. Przejechałam jakieś 50km i zabrakło gazu więc przełączyłam na benzynę, zatankowałam gaz i jadąc ze stacji benzynowej chciałam przełączyć i pupa zbita. Nie dało się. Pojechałam do znajomego a on posprawdzał kabelki (i tu właśnie wychodzi mój brak znajomości mechaniki) przy reduktorze albo przełączniku. Przewał się jeden z kabelków a dokładnie właśnie ten od gazu. Było wszystko w porządku do niedawna kiedy nastąpiła odwrotna sytuacja, jak u Ciebie. Naszczęście odpalił na gazie. Pewnie to znowu kabel tyle, że od benzyny. Na razie jeżdże na gazie ale jak tylko będę miała czas to skocze z tym do znajomego. Te kabelki mam w sumie "łyse" więc przydałoby się z nimi coś w końcu zrobić. Wydaje mi się, że mogło to być spowodowane mrozem, bo wtedy (przed zepsuciem) stał wyjątkowo na polu. W kabelkach trzeba chyba sprawdzić napięcie (przypominam,że nie znam się na tym...), ponoć może to być filtr..



Awatar użytkownika
pewex.olek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt sty 10, 2006 12:09
Lokalizacja: wielkopolska/aktualnie UK
Kontakt:

Post autor: pewex.olek » pn lut 13, 2006 16:11

jak nie masz magicznego przelacznika (z opcja awaryjnego odpalenia na gazie) to nie odpalisz na gazie. jak na moje to bedzie wina pompki bo to ze ja slychac to jedno a to ze nie podaje paliwa to drugie. u mnie tak wlasnie bylo.


olek

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn lut 13, 2006 22:04

ODPALISZ NA GAZIE!!!!!!!!!!!!!!!!! tylko musisz trzymać ten przycisk aż do momentu zapłonu napewno zapali! mam to samo



Awatar użytkownika
adamo122
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: pn sty 17, 2005 15:51
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adamo122 » pn lut 13, 2006 23:33

miej zawsze minimum pół baku paliwa to bedzie lepiej
(dla pompy oczywiście) :-)



Awatar użytkownika
Jasio_Zawodnik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob paź 23, 2004 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Jasio_Zawodnik » pn lut 13, 2006 23:55

racja pewnie pompka... filtr nie może być aż tak zapchany zeby nawet kropelki beznzyny nie dochodziły....
nie wiem jak jest w mk3 1.4 ale u mnie są dwie pompy paliwa..
a pompe paliwa najlepiej sprawdzic przy samym baku:)
pozdr.


Może i mały mięsień ale za to jaka dusza!!
Teraz to chyba spory biceps jest :D

Awatar użytkownika
marcin21c
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pt wrz 30, 2005 00:18
Lokalizacja: skierniewice
Kontakt:

Post autor: marcin21c » sob lut 18, 2006 17:14

hej mi też nie pali na benzynie i stało się to jakby nagle, wieczormem odpaliłem orzejechałem 50km zgasiłem chcę odpali i nic,
odkręciłem wężyki dochodzące do układu wreyskowego, paliwo normalnie leci, wyjąłem cały układ wtryskowy tak że wtryskiwcze mam wszystkie na wieżchu, podłączyłem wszystkie przewody i całą resztę więc tylko wtryskiwacze nie siedziały w kolektorze, chciałem zobaczy czy podają paliwo, i co...? i nic przekręcam stacyjke na raz, słyszę pompkę i wiem że jest paliwo i ciśnienie przed wtryskiwaczami, potem próbuję uruchomi i nawet z nich nie kapie więc wykluczam zanieczyszczenie czegokolwiek bo wszystkie naraz nie mogły się zabrudzi

powiedzcie co może by, czy jak pojadę na komputer do ASO to mi coś powiedzą, mam silniczek 1,3 NZ pełny wtrysk, golfik z 91 wersja CL, trzydrzwiowy

kto wie co może się dzia???

pozdrawiam


GOLFIK 1,3 NZ '91 de best kar

Awatar użytkownika
pewex.olek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt sty 10, 2006 12:09
Lokalizacja: wielkopolska/aktualnie UK
Kontakt:

Post autor: pewex.olek » sob lut 18, 2006 19:10

marcin21c pisze:czy jak pojadę na komputer do ASO to mi coś powiedzą
napewno powiedza ci minimum: STO ZLOTYCH :smoke: Nie masz jakiegos zaprzyjaznionego mechanika a najlepiej elektryka? jesli chodzi o ten temat to serwis jest troche drogi...
a sam komputer pokaze jedynie ze nie ma cisnienia na wtrysku (tak bylo w moim przypadku) zalozylem nowy i dalej nic i dopiero po sprawdzeniu pompy okazalo sie ze nie daje takiego cisnienia jak powinno a komputer tego nie pokazal


olek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 267 gości