vr6 w mk2 ????

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
mendrek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 17:42
Lokalizacja: Podlaskie bielsk podlaski

Post autor: mendrek » wt wrz 22, 2009 17:54

to jak bedzie sie robic swapa jako dawce nie lepiej kupic baska b3 tak jak patrze to jedyne co trzeba bedzie zakupicsanki pod vr6 od mk3 a to reszta od paska, belka przednia, pedaly, teraz napisal kolega ze chlodnica. To na to wyglada ze pasek lepiej wychodzi. Hamulce tez z paska b3 mozna przeczucic tak samo. A reszte czesci na sprzedaz. Golf tez dobrze wychodzi. ale tak jak wyczytalem to pedaly nie pasuja, belka przednia tez no i chlodnica tez inna. Mozecie podradzic co lepiej na dawce. A co do samego swapu to i takstoje pod wyborem abf vs vr6 sklaniam sie ku obu lecz abf lekko wygrywa
Ostatnio zmieniony wt wrz 22, 2009 18:10 przez mendrek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Wrobel Gda
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn lut 27, 2006 23:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Wrobel Gda » wt wrz 22, 2009 20:30

po moim swapie z mk3 twierdze że passata b3 kupił i miał mniej kombinacjii no i oczywiście wózek od mk3 lub seata toledo:bigok:



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr wrz 23, 2009 09:25

toffic pisze:Z dobrej mają
Jak odwrócisz chłodnicę do góry nogami to i owszem. Z santany chłodnica pasuje idealnie i passata b2.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr wrz 23, 2009 10:08

nic nie trzeba odwracać popatrz tutaj http://allegro.pl/item729212363_vw_pass ... _wody.html

[ Dodano: 23 Wrz 2009 10:09 ]
fakt, jest źle opisana na aukcji co nie zmienia faktu, ze pasuje



Awatar użytkownika
mendrek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 17:42
Lokalizacja: Podlaskie bielsk podlaski

Post autor: mendrek » śr wrz 23, 2009 21:50

Witam dziki za informacje koledzy. Wiedz tak jak ustalilem to potrzebuje oprócz dawcy golfa 3 np przedniej belki od passata b3, pedalu podobno podchodza od golfa 3(angol takie same ma pedaly jak europa czy inne, Pompka od sprzegla pasuje od angola chyba tylko przewód jest dluzszy do silownika w skrzyni), chlodnica od passata b3 2 wentylatorami. I to jakby wszystko z innych zeczy. Wiekszosc podchodzi z golfa mk3. Hamulce i reszta gratów tez z golfa. Wydech to mysle na jednym tlumiku zrobic fi60. od poczatku do konca. Ma byc troszke glosno bo dzwiek vr6 jest fajny na wyzszych obrotach. Teraz tylko dozbierac graty te co sa potrzebne z paska i czekac na wiesci od znajomego czy znalazl odpowiedniego golfera w angli z malym przebiegiem za przyzwoite pieniadze. Dzieki za wiedze która wykladacie na tym forum.
Ostatnio zmieniony śr wrz 30, 2009 19:00 przez mendrek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Fox_00
Forum Master
Forum Master
Posty: 1752
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 17:15
Lokalizacja: Swarzędz PZ

Post autor: Fox_00 » pt paź 16, 2009 18:19

Panowie a jak to jest z licznikiem ??
Słyszałem że licznik od Golfa III 2.8 VR6 musi być wyskalowany do 240km/h aby dobrze wskazywał obroty i prędkość tak ??
Bo wszędzie gdzie widzę to są wyskalowane do 260km/h :)
Dodam że silnik jest z 96 roku...
:pub:



Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: TheBiSHoP » pt paź 16, 2009 22:34

Fox_00 pisze:aby dobrze wskazywał obroty i prędkość tak
co mają obroty do wyskalowania prędkościomierza ???? zegary muszą być pod 6 garów aby dobrze pokazywał obroty.

A prędkość hmmm. przewidłowe pokazywanie prędkości zależy od dwóch rzeczy. Skrzyni biegów i rozmiarów koła. Skrzynie biegów wkładasz z VR6, rozmiar koła łatwo dpoasować taki jaki jest w VR i zegary też z VR i nie ma prawa nic źle pokazywać.


Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Fox_00
Forum Master
Forum Master
Posty: 1752
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 17:15
Lokalizacja: Swarzędz PZ

Post autor: Fox_00 » sob paź 17, 2009 09:30

TheBiSHoP, aha no bo mam zegarki od VR6 i silnik i wszystko inne też, ale jak lekko dogazuje to obrotomierz mi się zamyka od razu ... i z pewnym gościem gadałem i mówił że do tego silnika potrzebuje licznik ale ten wyskalowany do 240km/h :/ to teraz już nic nie wiem :) no ale dzięki wielkie :pub:



Awatar użytkownika
Drifter
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 740
Rejestracja: sob mar 31, 2007 11:21
Lokalizacja: SIERADZ
Kontakt:

Post autor: Drifter » ndz paź 25, 2009 13:27

a czy tylna belka z GTI 16V moze zostać jezeli zakładam VR-a ?? Czy tez trzeba zmieniać ??

aaaa i zapomniałem, bo czytałem kilka tematów i nie znalazłem tego, mam mk II 1.8RP będe robił SWAP-a na VR6 i nie wiem czy trzeba dospawac jakąs łape i gdzie jezeli mozna wiedziec czy te które są pasują ?? Bo tego nie wiem
Ostatnio zmieniony ndz paź 25, 2009 13:48 przez Drifter, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek MK II by Drifter ----> Sprzedany

Bóg dał nam nogi żebyśmy mogli dojść tam gdzie nie dojedziemy na glebie

Awatar użytkownika
Wrobel Gda
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn lut 27, 2006 23:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Wrobel Gda » ndz paź 25, 2009 17:17

Belka tylna od jak masz tarcze to zostaje. Żadnej łapy sie nie przaspawuje tylko zmieniasz wózek na taki z mk3 lub z toledo na okrągłą poduszke silnika żeby był a przednią belke wstawiasz od passata b3 VR6 :bigok:



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » ndz paź 25, 2009 17:32

Fox_00 pisze:TheBiSHoP, aha no bo mam zegarki od VR6 i silnik i wszystko inne też, ale jak lekko dogazuje to obrotomierz mi się zamyka od razu ...
Czasem obroty silnika nie są podawane z alternatora? :)


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Viriss
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1844
Rejestracja: czw sty 08, 2009 23:09
Lokalizacja: Nienacko
Auto: Audi
Silnik: 1z

Post autor: Viriss » ndz paź 25, 2009 17:38

Dj Darecki pisze:Czasem obroty silnika nie są podawane z alternatora?
W Dieslu tak jest :bigok:



Awatar użytkownika
Drifter
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 740
Rejestracja: sob mar 31, 2007 11:21
Lokalizacja: SIERADZ
Kontakt:

Post autor: Drifter » ndz lis 01, 2009 19:41

Czyli tak tylne hamulce zostaja tarcze z 16v, przednie z passata VR6 czy moga zostać z GTI 16v 256mm ?? Do tego zakładam sanki z mk3 z okrągłą poduszką ( z jakiego silnika ?? ) wkładam silnik przeczepiam wiązke składam i odpalam ??


Obrazek MK II by Drifter ----> Sprzedany

Bóg dał nam nogi żebyśmy mogli dojść tam gdzie nie dojedziemy na glebie

Awatar użytkownika
Wrobel Gda
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn lut 27, 2006 23:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Wrobel Gda » ndz lis 01, 2009 22:00

Sanki z obojetnej trójki ale poduszki od VR, heble na przód dajesz albo z passata jeśli chcesz mieć 5x100 albo z g60 i wtedy masz 4x100, wkładasz motorek, wpinasz wiązke i jeździsz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości