jak zalozyc pierscienie na tlok w 1.9 tdi 1z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 887
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Post autor: Marcin TDI » pt paź 23, 2009 22:39

Kris-THC pisze:Nie przytrą się, wierz mi
ale ostroznosci nigdy za wiele.prawda? jezeli robi sie samemu cokolwiek to lepiej robic to z sensem i z glowa


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » pt paź 23, 2009 22:42

Zgadza się. Byłoby miło jakby każdy robił wszystko jak dla siebie :grin:


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » pt paź 23, 2009 23:58

nie wiem po co to gdybanie. panewki zawsze trzeba posmarowac przed zalożeiem . koniec i kropka. Opinia jest taka , jeśli panewki nie wyglądaja na zużyte lepiej nie ruszać. Ja sam chyba bym nie ruszał jeśli bym już musiał.



Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 887
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Post autor: Marcin TDI » sob paź 24, 2009 09:11

JABcok20 pisze:panewki zawsze trzeba posmarowac przed zalożeiem

jak amen w paciezu


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
PacekPlacki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: pn sie 28, 2006 21:29
Lokalizacja: PŁOCK

Post autor: PacekPlacki » sob paź 24, 2009 11:11

tłoki opisałem markerem na chwile obecną wiem na którym miejscu były panewiki te które są na dociskiu bo poukładałem je w pudełkach , no i jeden tłok tez został opisany ale co do następnych trzech nie mam pojecia...........



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob paź 24, 2009 11:38

PacekPlacki, zobacz na korbowodach i stopkach korbowodów,czy nie ma jakiś znaków,bo jeżeli ktoś już wcześniej coś robił,to mógł je ponumerować.Ja np.robię punktakiem punkty-ilość punktów odpowiada nr.tłoka i korbowodu.Robię to u styku stopki i korbowodu.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Post autor: J.B.S. » ndz paź 25, 2009 13:53

Zobacz dokładnie z boku jak się łączy stopka z reszta korbowodu powinny być być cyfry co jaki do czego.Wybite ori w fabryce



Davies1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: sob lut 24, 2007 11:26
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Davies1 » ndz paź 25, 2009 15:50

Mogą też być ( najczęściej ) litery alfabetu. A, B,C....


Zawsze jest ktoś przed Tobą.

Awatar użytkownika
PacekPlacki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: pn sie 28, 2006 21:29
Lokalizacja: PŁOCK

Post autor: PacekPlacki » śr paź 28, 2009 09:29

tłoki trafiły na swoje miejsce przed rozbiórka robiłem zdjęcia i udało mi sie dopasowac je na ich podstawie a pomogło mi to że na jednym tłoku miałem znak który sie nie zmazał na i panewki tez były posegregowane ....uffff jeden problem z głowy , teraz tylko czekam na głowice i ładuje wszystko do auta .



gedek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: sob paź 31, 2015 21:29

jak zalozyc pierscienie na tlok w 1.9 tdi 1z

Post autor: gedek » ndz lut 21, 2016 21:27

witam. mam pytanie do was bo sie nie orientuje...jezeli w moim tdi-ku mam sprezanie na kazdym tłoku 20-barów i nie ma za specjalnie progów na cylindrach to warto zmie iac pierscienie???jak tak to o ile wzrosnie sprezanie???z góry dziekuje.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

jak zalozyc pierscienie na tlok w 1.9 tdi 1z

Post autor: Michał_1977 » pn lut 22, 2016 07:11

gedek pisze:jak tak to o ile wzrosnie sprezanie?
Heh,to jest forum motoryzacyjne,a nie stowarzyszenie wróżek polskich. Skąd mamy wiedzieć ile wzrośnie.
Trzeba było pomyśleć i przed zdjęciem czapy,zrobić pomiar sprężania z próbą olejową. Wtedy wiedziałbyś,czy robić dół,czy czapę.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

gedek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: sob paź 31, 2015 21:29

jak zalozyc pierscienie na tlok w 1.9 tdi 1z

Post autor: gedek » pn lut 22, 2016 21:02

pytam kogos kto odp na moje pytanie a nie jak ty mi z wrózkami wyjezdzasz.zadałem pytanie bo mysle ze ktos wie ile wzrosnie sprezanie po wymianie pierscieni.po próbie olejowej ma ok 30 barów.



Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 887
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

jak zalozyc pierscienie na tlok w 1.9 tdi 1z

Post autor: Marcin TDI » wt lut 23, 2016 11:31

gedek pisze:zadałem pytanie bo mysle ze ktos wie ile wzrosnie sprezanie po wymianie pierscieni.
:pop: przecież tego nie da się powiedzieć ile wzrośnie. Sprawdziłeś zawory w głowicy czy trzymają ? Po próbie olejowej jak sprężanie masz po 30 ,to nie licz ,że jak zmienisz pierścienie ,to będziesz miał po 30. Myślę ,że max 3-4 bary może się podnieść.


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

gedek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: sob paź 31, 2015 21:29

jak zalozyc pierscienie na tlok w 1.9 tdi 1z

Post autor: gedek » śr lut 24, 2016 22:31

wydaje mi sie ze wiecej wzrosnie sprezanie.mysałem ze ktos doswiadczony mi powie ile sie podniesie sprezanie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 197 gości