Elektrozawór pompy różnice

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » ndz paź 25, 2009 12:57

poszlo pw,
to jak apsik upchnal to gt20v sterowanie to ty do mniejszej nie upchniesz?


Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz paź 25, 2009 13:03

JABcok20 pisze:Michaś_1977, skąd masz tlokorozdzielacz?
był pewniak jak kupywałeś? ile dałeś?
Poszło pw.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » ndz paź 25, 2009 13:22

mrozoo,

ja nigdzie nie powiedziałem że GTB1756VK jest mniejsza od GT2052V



mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » ndz paź 25, 2009 13:31

arwam pisze:mrozoo,

ja nigdzie nie powiedziałem że GTB1756VK jest mniejsza od GT2052V
no ja wiem, ja sam to wywnioskowalem porownojac obudowe strony goracej :)


Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE

arwam

Post autor: arwam » ndz paź 25, 2009 14:06

mrozoo pisze:no ja wiem, ja sam to wywnioskowalem porownojac obudowe strony goracej :)
ale zimna jest większa



mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » ndz paź 25, 2009 14:18

arwam pisze:
mrozoo pisze:no ja wiem, ja sam to wywnioskowalem porownojac obudowe strony goracej :)
ale zimna jest większa
przy duzej goracej nei zamuli ci w obrotach :bigok:


Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE

arwam

Post autor: arwam » ndz paź 25, 2009 14:24

mrozoo pisze:przy duzej goracej nei zamuli ci w obrotach :bigok:
wiem o tym ale i tak TDI nie ma sensy kręcić powyżej 5kRPM



mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » ndz paź 25, 2009 14:26

arwam pisze:wiem o tym ale i tak TDI nie ma sensy kręcić powyżej 5kRPM
racja . . .


Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » pn paź 26, 2009 09:31

może mam tak wysoką wartośc kąta wtrysku bo mam tłokorozdzielacz z pompy gdzie rolki były takie jak w 9mm i musi sie bardzie wychylic aby sprężyc taki ilość ropy??

[ Dodano: Pon Paź 26, 2009 08:32 ]
sprężyny tłokorozdzielacza równiez były tej samej wysokości


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

arwam

Post autor: arwam » pn paź 26, 2009 11:23

JABcok20,

to zależy od kąta nachylenia krzywek na fali



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » pn paź 26, 2009 12:50

fale dostałem od Trochima podobno jedna z najwyższych. i wartość kąta zmieniła sie minimalnie...
pytam sie o te rolki bo jest pompa tdi z dupowatągłowiczka ale rolki bym z niej wział...

[ Dodano: Pon Paź 26, 2009 11:51 ]
rozmiar rolek miedzy 9mm a 10mm to pewnie różnica z 1mm w średnicy. więc na pewno by to wpłyneło na wartość kąta( właśnie ten 1mm mniejszy bym miał)


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn paź 26, 2009 14:43

Nie ma różnicy, rolki mają 15mm średnicy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości