7800rpm limiter

Wszystko o sterownikach silnika. Standalone, komputery oryginalne, itp...

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
k3fir
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2059
Rejestracja: pt paź 08, 2004 22:24
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

7800rpm limiter

Post autor: k3fir » śr paź 21, 2009 22:16

ktos probowal to w taki sposob robic?



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: 7800rpm limiter

Post autor: Borys » śr paź 21, 2009 23:06

k3fir pisze:ktos probowal to w taki sposob robic?
tylko to sie tyczy mechanicznego wytrysku



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw paź 22, 2009 21:54

ten sposob jest stary jak vw:P sposob tak naprawde skuteczny w kazdym ecu, zmieniasz czestotliwosc pracy systemu, skracasz sekunde rosnie limiter... ma kilka skutkow ubocznych w postaci innych zaplonow niekoniecznie lepszych.
Ostatnio zmieniony czw paź 22, 2009 21:55 przez evolution, łącznie zmieniany 1 raz.


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pt paź 23, 2009 09:28

na dodatek się mapy rozjeżdżają w digim, w k-jecie nie próbowałem, natomiast DF2 po zmianie kwarcu kręci wyżej ale jedzie gorzej :)


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt paź 23, 2009 14:03

dokladnie GTO, zawsze bedzie jechac gorzej bo wszystko trwa krocej opozniaja sie zaplony wtrysk skraca same go....


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » sob paź 24, 2009 09:41

Jest możliwość programowo przesunąć limiter w DF2???



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob paź 24, 2009 23:03

chodza sluchy ze mozna mozna tez zmienic czestotliwosc pracy lub aparat zaplonowy na inny ale sie mapy rozjada...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz paź 25, 2009 00:36

evolution pisze:chodza sluchy ze mozna
no właśnie, a ktoś może z czystym sumieniem powiedzieć, ze sie udało i działa bez problemów?? tzn przetestowane :bigok:



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pn paź 26, 2009 10:50

co do DF2 to da się w obu, tylko w jednym to większy problem i jeszcze nie wiem jak ;)
podejrzewam że trzeba ruszyć motorolke S3.

Obrazek
Obrazek

poza zmiana odcinki, zapłonu i oczywiście dawki w celu dopasowania do 16V przydało by się też zmienić RPM index.
Ostatnio zmieniony pn paź 26, 2009 10:51 przez GTO, łącznie zmieniany 1 raz.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn paź 26, 2009 12:38

GTO a możesz podać nr tego jednopłytowca??



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » wt paź 27, 2009 09:18

ciężko będzie odnaleźć, ten z fotki to dla mnie rarytas - leżakuje i czeka na jakiś mocniejszy projekt z przepływką klapkową od BMW735 , miał numery xxxx22BB - dziwne bo miałem też z takim numerem na 2 płytach.
Jedynie otwierać ECU i lukać do środka.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » pt lis 06, 2009 21:28

Ktos to testowal na MP 9-motronic?


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

ODPOWIEDZ

Wróć do „ECU forum”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości