Maglownica

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jarciu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: czw sie 20, 2009 18:41
Lokalizacja: Cieszyn, woj. Śląskie
Kontakt:

Maglownica

Post autor: jarciu » pt paź 23, 2009 21:56

Koledzy. Krótkie pytanie. Czy w golfach MK4 często pada maglownica?



Awatar użytkownika
jimi1410
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: wt gru 16, 2008 01:10
Lokalizacja: mikołów

Post autor: jimi1410 » pt paź 23, 2009 21:59

znajomy ma IV z 99 r i 220 tys zrobione i jeszcze takiego problemu nie mial :grin:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt paź 23, 2009 22:34

Jak się dba o to,żeby nie jeździć z rozdartymi mieszkami,to nie powinno sie nic dziać.Gorzej jak mieszki są rozwalone i piasek się dostał.Wtedy moment i zacznie lać...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

jarciu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: czw sie 20, 2009 18:41
Lokalizacja: Cieszyn, woj. Śląskie
Kontakt:

Post autor: jarciu » wt lis 03, 2009 21:03

czyli mam rozumieć, że jeszcze nikt nie miał problemu z maglownicą w swoich MK4



Awatar użytkownika
adpap
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: sob paź 25, 2008 20:29
Lokalizacja: Sztum

Post autor: adpap » wt lis 03, 2009 22:29

jarciu pisze:czyli mam rozumieć, że jeszcze nikt nie miał problemu z maglownicą w swoich MK4

ja mialem i pisalem o tym, jakbys poszukal to znajdziesz wiele tematow o tym

w MK4, A3 i Octavi ta sama maglownica, ten sam kiepski material i rdzewienie... a do tego jeszcze nieumiejetne zakladanie mieszkow na drazkach (szczegolnie zamiennikach bo sa ciensze) i masz problem...

maglownice padaja ale nie jest to epidemia jak grypa... poszukaj troche, sam sie przekonasz i ocenisz skale problemu....



Freyu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 20:11
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Freyu » śr lis 04, 2009 19:34

Witam! Nie będę tworzył nowego wątku tylko dołączę do tego. Otóż problem jest u mnie taki że podczas jazdy ze skręconymi kołami (lewo czy prawo) czuć na kierownicy lekkie stukanie. Poza tym mam wrażenie że właśnie podczas jazdy i skręcania słychać lekki odgłos stukania. Może jestem przewrażliwiony. Nie mniej jednak jakiś czas temu wymieniłem drążki, gumy, nawet ostatnio stabilizator bo padł. Mimo to nadal podczas skręcania opisane objawy. Do tego lekko ściąga na prawo. Najpierw myślałem że to od felg Al bo może krzywe ale na stalowych to samo. Auto po wymianie drążków było na zbieżności. Mam obawy że to maglownica tylko skąd mieć pewność? Da radę jakoś ocenić że to właśnie to? Bo jak pojechałem na stację diagnostyczną to na ich maszynach niby wszystko ok.



Awatar użytkownika
jacco
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 512
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:07
Lokalizacja: village
Kontakt:

Post autor: jacco » śr lis 04, 2009 21:30

tez miałem takie objawy i obawy :crazy: po dłuzszym grzebaniu wyszło ze jeden z łaczników stabilizatora miał luz i to on był sprawca tego stukania :chytry:


www.monsterz-tt.de
Obrazek
LIFES TOO SHORT TO DRIVE A SHITTY CARS!!

Freyu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 20:11
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Freyu » śr lis 04, 2009 23:44

Wymieniałem prawy 3 tyg temu, bo się rozsypał. Chyba że lewy na wykończeniu? Tak czy inaczej objawy nie zniknęły i nie zmieniły się po tej wymianie. Jest w ogóle jakiś sposób żeby jednoznacznie albo choć w 80-90% stwierdzić czy to wina maglownicy?



Hansolo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: śr gru 03, 2008 17:33
Lokalizacja: Lębork

Post autor: Hansolo » śr lis 04, 2009 23:53

Mój Gofer ma podobne objawy, ale ja stawiam na górne mocowanie amortyzatora/ łożysko, guma i coś tam jeszcze /. Właściwie to mam nadzieję że dobrze stawiam. Jak próbowałem jechać na luzie z górki na wyłączonym silniku to słychać takie zacieranie się przy skręcaniu kierownicy,dodatkowo jak podjeżdżam pod niewielki próg w garażu to na kierownicę sie to przenosi dość mocno. Aha łapiąc porządnie za oponę od góry machając do siebie , tak na chama wyczuwam luz na kole jakby nie było dokręcone. Na bruku też nierówności się przenoszą na kierownicę, końcówki i drążki wymienione, gumy stabilizatora i same stabilizatory też.


Mój Tatusiobus ALH seria 97,5 KM & 210,6 Nm soft by Tune UP Gdańsk 120,1 KM & 280,2 Nm / był -sentyment pozostał / teraz Mondeo IV 140 KM TDCI

Freyu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 20:11
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Freyu » czw lis 05, 2009 09:17

No właśnie u mnie przy jeździe po nierównościach, tak jak u ciebie np po bruku lub jakaś polna droga, albo po prostu dziurawa mocno jezdnia. Wtedy wyraźnie na kierownicy czuć stukanie, szczególnie jak się kierownicą kręci.



lux4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: śr cze 11, 2008 17:42
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: lux4 » czw lis 05, 2009 21:51

aby nie zakładać nowego wątku opisze mój problem

na początku wyła pompa i ciężko kierownica chodziła
po wymianie pompy jest cicho i chodzi lzej, jeżdzę już tak rok, ale jednak chcę by chodziła normanie czyli jeszcze lżej

objawy są takie, że mechanik stwierdza, że pompa w super stanie ale nie wie dlaczego jest słabe wspomagania, do tego czasem musze dolac płynu do wspomagania (kilkanaście mililitrów na parę tys km) choć mech sprawdzał uszczelnienia samej pompy i stwierdził, że jest ok

szczególne ciężko kiera chodzi jak manewruje na parkingu, a jak cofam to praktycznie siada wspomaganie w pierwszych metrach, ale nie jest tak zawsze, bo czasem chodzi z normlanym oporem

obstawiam, że to musi być wina czegoś innego niż pompa. ktoś mi podpowiedział, że może maglownica?



Astronaucik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt paź 30, 2009 23:11
Lokalizacja: KLUCZBORK

Post autor: Astronaucik » ndz lis 08, 2009 13:48

kolego lux4 - ja opisywałem swój problem ze wspomaganiem tydzień temu - jestem też po wymianie pompy ale bez efektu - problem zaczął się po dolewce oleju Febi żółty mineralny - przymierzam się do regeneracji maglownicy.
Jakiego oleju Ty używasz do wspomagania w MK4.

Pozdrawiam



lux4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: śr cze 11, 2008 17:42
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: lux4 » ndz lis 08, 2009 16:29

ja swoje problemy z olejem dokładanie opisałem na forum:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=185284
ma być SYNTETYCZNY Febi S6161, kolor zielony, butelka zielona, korek czerwony.



jarciu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: czw sie 20, 2009 18:41
Lokalizacja: Cieszyn, woj. Śląskie
Kontakt:

Post autor: jarciu » ndz lis 08, 2009 18:18

koledzy ale mi to stukanie w ogole nie przenosi sie na kierownice . zadnych luzów na kierownicy nie wyczuwam tylko te stuki . niena kierownice sie nie przenosi, kierownica wryta i nieruchoma .



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 226 gości