jakbyś widział w jaki stanie było przed niespodzianką to byś nie powiedział a po drugie nie robie afery tylko stwierdzam fakt, padło? to się założy większe i po problemiezaprzal pisze:zwyczajny przypadek,
TURBINA PADLA
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
norma, nie raz turbo "w idealnym stanie" bez zapowiedzi sie wysra... a wypisywanie o "surge" przy 0,7bar i 1500obrotach to w ogole smiech bo ono wtedy nawet nie wychodzi za mape
to fakt, ps napisz na pw czy ten wysprzeglik wysylac czy zostawiasz swoj obecny patentarwam pisze:padło? to się założy większe i po problemie
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
Kto wypisal o surge line?
Powtarzam jeszcze raz...to co w TD dziala OK nie zawsze w TDI ma sens. Jesli wlaciciel chce 170KM to turbo ARL bedzie najlepsze, najprostrze i najmniej awaryjne do tego silnika
Powtarzam jeszcze raz...to co w TD dziala OK nie zawsze w TDI ma sens. Jesli wlaciciel chce 170KM to turbo ARL bedzie najlepsze, najprostrze i najmniej awaryjne do tego silnika
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
arwam w innym temacieKto wypisal o surge line?
Ostatnio zmieniony czw paź 22, 2009 17:59 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Witam
Z tego co wiem to chyba AJM to najbardziej toporny ze wszystich TDIków na chipowanie. Strasznie nie luibią tego AJMy i mysle ze najbezpieczniej dla tych silników to max 145 km. Znam 1 przypadek co ma w AJMie 190 km i wiem ze to była straszna walka.
Ale to tylko moje skrome zdanie i to turbo co jest podane w linku na bank nie pasuje do AJMa. Musi być turbawka z kolektorem.
Pozdro
ZC
Z tego co wiem to chyba AJM to najbardziej toporny ze wszystich TDIków na chipowanie. Strasznie nie luibią tego AJMy i mysle ze najbezpieczniej dla tych silników to max 145 km. Znam 1 przypadek co ma w AJMie 190 km i wiem ze to była straszna walka.
Ale to tylko moje skrome zdanie i to turbo co jest podane w linku na bank nie pasuje do AJMa. Musi być turbawka z kolektorem.
Pozdro
ZC
Witam
znalazłem Turbinke o oznaczeniach do ARL teraz pytanie:
wedle fot wklejonych co przerobić muszę w swoim AJM (co muszę to w sumie widzę) macie jakieś pomysły która stroną co pociągnąć i jakich materiałów najlepiej użyć?? proszę o wskazówki
oznaczenia na turbince: Garrett GT1749UB 038253016D
znalazłem Turbinke o oznaczeniach do ARL teraz pytanie:
wedle fot wklejonych co przerobić muszę w swoim AJM (co muszę to w sumie widzę) macie jakieś pomysły która stroną co pociągnąć i jakich materiałów najlepiej użyć?? proszę o wskazówki
oznaczenia na turbince: Garrett GT1749UB 038253016D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=252644&hilit=bora+by+scatex
to jest ta "dziwna" turbina. Nigdy takiej nie przekladalem i tylko kilka razy widzialem na oczy. Wiekszosc ARL ma normalne wyjscie na szybkozlaczke skierowane w bok. Wystarczy tam redukcja + przekrecenie muszli i sprawa zamknieta....
Tutaj bym zdjal musze (slimaka - 6 srubek) odcial ten lacznik nastepnie dospawal tak jak masz w orginale fi 40 z kolnierzem na opaske i obrocil o 180st
Tutaj bym zdjal musze (slimaka - 6 srubek) odcial ten lacznik nastepnie dospawal tak jak masz w orginale fi 40 z kolnierzem na opaske i obrocil o 180st
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
nie no znowu ktos pisze ża założysz vnt i turbo bedzie później wstwalo.rob555 pisze:zadnych GT20 nie potrzeba wstawiac bo to tylko dol sie pogorszy a z wystrojeniem beda jaja.....
poza tym założysz turbo i tak trzeba wystroić. jak zmieniasz na inne niż fabryka to nie ma wyjścia.
[ Dodano: Czw Lis 05, 2009 00:09 ]
może nieszczlny układ dolotowy i pokazalo niższe ciśnieinie. miałm tak egr większzej średnicy był zaolejony i przepuszczalzaprzal pisze:wypisywanie o "surge" przy 0,7bar i 1500obrotach to w ogole smiech bo ono wtedy nawet nie wychodzi za mape
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
troszkę o głupocie i wyniku
Wsadziłem tą turbinkę... (post wyzej Garrett GT1749UB 038253016D )
przerobiona została strona zimna (dospawane)... prawie jak fabryka od turba AJM
montaż przeszedł bez problemu... (kilka dobrych godzin bo i czyszczenie wszystkiego)
Odpalenie...
działa!!
w porównaniu do serii dość głośno gwizdała, pochodziła kilka minut i przegląd...
0 wycieków wszystko dobrze...
mała przejażdżka na zimnym około 2km powoli...
przegląd...
Wszystko świetnie... pochodził trochę i ogarnięcie warsztatu
Teraz
na miasto sprawdzić jak chodzi...
dojazd kilka kilometrów, silnik ładnie nabrał temperatury...
więc parking i delikatne sprawdzenie mocy
WSZYSTKO ŚWIETNIE
podjechałem do sklepu, autko cały czas chodziło... żadnych problemów...
wyjazd ze sklepu jakieś 500m i kontrolka STOP brak oleju
zgaszenie auta, patrze oleju brak, leci za nami
dolanie trochę i plan 3km na warsztat
jadę BRAK MOCY
przejechałem 200m i stwierdziłem że nie będę katować i mechanik podjechał
Zerwało się smarowanie TURBINY !!
szybka naprawa, zalanie i na warsztat
przez drogę BRAK MOCY dosłownie jakby auto miało 5km
na warsztacie wyciągamy Turbinę... i...
Wirniki Nie chcą się kręcić, jedynie obrót około 0,5cm (delikatnie)
na dość dużą siłę obracają się wirniki o 360
(wirniki brak luzów)
Turbo następnego dnia poszło na regeneracje i okazało się że muszla zimna była powiększana i wirnik jest większy od seryjnego, nikt nie chciał mi dać nawet chwili gwarancji na to tłumacząc się ze to fabryka tak nie zrobiła i że ma większe obciążenie a że muszla rozwiercona to powietrze może się źle kręcić
trudno, wirniki zostały jakie były i regeneracja 650zl w moto-szlif bez prawa regeneracji
naprawa wężyka do smarowania turbiny, tak że powinna wytrzymać ponad 200atmosfer
montowanie wszystkiego, wymiana oleju na 5w40 spec. 505.01
odpalenie i auto działa;] badanie wszystkiego co kilka kilometrów i jest dobrze... jedyny problem to czasami dym... ale to dlatego ze w wydechu jest go jeszcze pełno jak pierwsza turbina mi "wysrała" wszystko
narazie ponad 100km zrobionych a jutro 300km mam w planie
wrażenia po wymianie na mocniejsze turbo??
wydaje mi się jakby było mniej mocy:/ na standardowym turbo auto na 3 biegu włączało trakcje na mokrej nawierzchni tak jakby teraz płynniej nabiera mocy ale brak chwilowego kopa:p
auto laga żadnego niema zbiera się w każdym zakresie obrotów choć chyba lepiej w górnych obrotach auto się zachowuje;)
teraz niedługo kłaniają się pompowtryski... na vagu pokazuje mi wskazanie na nich ponad 120
Wsadziłem tą turbinkę... (post wyzej Garrett GT1749UB 038253016D )
przerobiona została strona zimna (dospawane)... prawie jak fabryka od turba AJM
montaż przeszedł bez problemu... (kilka dobrych godzin bo i czyszczenie wszystkiego)
Odpalenie...
działa!!
w porównaniu do serii dość głośno gwizdała, pochodziła kilka minut i przegląd...
0 wycieków wszystko dobrze...
mała przejażdżka na zimnym około 2km powoli...
przegląd...
Wszystko świetnie... pochodził trochę i ogarnięcie warsztatu
Teraz
na miasto sprawdzić jak chodzi...
dojazd kilka kilometrów, silnik ładnie nabrał temperatury...
więc parking i delikatne sprawdzenie mocy
WSZYSTKO ŚWIETNIE
podjechałem do sklepu, autko cały czas chodziło... żadnych problemów...
wyjazd ze sklepu jakieś 500m i kontrolka STOP brak oleju
zgaszenie auta, patrze oleju brak, leci za nami
dolanie trochę i plan 3km na warsztat
jadę BRAK MOCY
przejechałem 200m i stwierdziłem że nie będę katować i mechanik podjechał
Zerwało się smarowanie TURBINY !!
szybka naprawa, zalanie i na warsztat
przez drogę BRAK MOCY dosłownie jakby auto miało 5km
na warsztacie wyciągamy Turbinę... i...
Wirniki Nie chcą się kręcić, jedynie obrót około 0,5cm (delikatnie)
na dość dużą siłę obracają się wirniki o 360
(wirniki brak luzów)
Turbo następnego dnia poszło na regeneracje i okazało się że muszla zimna była powiększana i wirnik jest większy od seryjnego, nikt nie chciał mi dać nawet chwili gwarancji na to tłumacząc się ze to fabryka tak nie zrobiła i że ma większe obciążenie a że muszla rozwiercona to powietrze może się źle kręcić
trudno, wirniki zostały jakie były i regeneracja 650zl w moto-szlif bez prawa regeneracji
naprawa wężyka do smarowania turbiny, tak że powinna wytrzymać ponad 200atmosfer
montowanie wszystkiego, wymiana oleju na 5w40 spec. 505.01
odpalenie i auto działa;] badanie wszystkiego co kilka kilometrów i jest dobrze... jedyny problem to czasami dym... ale to dlatego ze w wydechu jest go jeszcze pełno jak pierwsza turbina mi "wysrała" wszystko
narazie ponad 100km zrobionych a jutro 300km mam w planie
wrażenia po wymianie na mocniejsze turbo??
wydaje mi się jakby było mniej mocy:/ na standardowym turbo auto na 3 biegu włączało trakcje na mokrej nawierzchni tak jakby teraz płynniej nabiera mocy ale brak chwilowego kopa:p
auto laga żadnego niema zbiera się w każdym zakresie obrotów choć chyba lepiej w górnych obrotach auto się zachowuje;)
teraz niedługo kłaniają się pompowtryski... na vagu pokazuje mi wskazanie na nich ponad 120
Ostatnio zmieniony pt lis 13, 2009 21:34 przez Scatan, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=252644&hilit=bora+by+scatex
- silent killer
- Ma gadane
- Posty: 161
- Rejestracja: pn paź 12, 2009 20:10
- Lokalizacja: Koszalin
rob555 jaką turbinkę polecasz do modyfikacji mojego 1,9 ARL ?? Chodzi mi o to żeby była to przyszłościowa konstrukcja. Obecnie mam 180KM a na wiosnę chce celowac w okolice 210 KM (I etap) a następnie-kiedyś w okolice 230KM (II Etap).
Wiele dobrego słyszałem (m.in od sleeper) o Tobie , na pomorzu lepszego nie ma, więc doradź mi dobrze bo potem to Ty będziesz sie bawił ze strojeniem tego (mam nadzieje)
pozdro
Wiele dobrego słyszałem (m.in od sleeper) o Tobie , na pomorzu lepszego nie ma, więc doradź mi dobrze bo potem to Ty będziesz sie bawił ze strojeniem tego (mam nadzieje)
pozdro
Ostatnio zmieniony ndz lis 15, 2009 14:20 przez silent killer, łącznie zmieniany 1 raz.
TDI The Devil Inside
TDI POWER
TDI POWER
Podłączę się do tematu. Jako że w moim autku tez turbina robi papa to postanowilem ze jak bede juz kupowal nowa to kupie cos wiekszego. Co musze kupic zmienic w moim AHF-ie zeby podeszla turbina od ARL-a?
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 140 gości