Gasnie po dodaniu gazu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
SuperBEE
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 16:20
Lokalizacja: Luboń /Poznań
Kontakt:

Gasnie po dodaniu gazu

Post autor: SuperBEE » sob wrz 20, 2008 19:40

Witam wszystkich ,pomozcie prosze bo ja juz nie mam sil. Golf 2 1.6 RF gaznik 2e2 , nie dawno jechalem do roboty rano to zaczal przerywac przy ruszaniu i rozpedzaniu sie , teraz odpala normalnie ale faluje na wolnych obrotach ,gasnie po dodaniu gazu (coraz bradziej schodzi z obrotow jakby mu brakowalo paliwa albo powietrza ,przed zgasnieciem pracuje bardzo nie rowno ,szarpie).
Wymienione swiece ,kopulka + palec , wymienilem prawie wszystkie wezyki podcisnienia przy gazniku , sprawdzilem pompke przyspieszacza , pompe paliwa ,zaplon. Podstawa pod gaznikiem raczej dobra -uszczelka nie jest popekana itp ,filtr powietrza ok.
Jedyne co zostalo to kable wn ktorych jeszcze nie zmienilem. Regulacja mieszanki sruba regulacyjna nic nie daje. Moje podejrzenie pada jeszcze na dysze moze sie ktoras zapchala?



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » sob wrz 20, 2008 21:01

SuperBEE pisze:rano to zaczal przerywac przy ruszaniu
Jeż w kolektorze podłączony? Pomaga on w pracy na zimno.
Ssanie dobrze ustawione , przypadkiem nie wywalone calkowicie?
SuperBEE pisze:faluje na wolnych obrotach
Dysza wolnych obrotów , musisz ja przeczyscic. Odkrec jej "maszt" pod nim jest dysza miedziana przedmuchaj ją , wyciagnij za pomoca gumy do zucia. Nie musisz wyjmowac gaznika.
Jesli przewody sa w złym stanie to musisz je wymienic. Moga byc przebicia i wtedy jest kicha , aloe ty juz sam znasz w jakim sa stanie wiec jak bedziesz mial tak bedziesz jezdził.
Ps troche bez sensu ze wymieniasz najpierw kopułke , palec a przewodów jeszcze nie.
Generalnie sprawdz czy auto nie ma wydmuchów z tłumika jesli ma to warto przeczyscic wspomniana dysze .


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
SuperBEE
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 16:20
Lokalizacja: Luboń /Poznań
Kontakt:

Post autor: SuperBEE » ndz wrz 21, 2008 14:53

Maćkooo pisze:Jeż w kolektorze podłączony? Pomaga on w pracy na zimno.
Ssanie dobrze ustawione , przypadkiem nie wywalone calkowicie?
Jez podlaczony ,ssanie dziala.
Dysza wolnych obrotów , musisz ja przeczyscic. Odkrec jej "maszt" pod nim jest dysza miedziana przedmuchaj ją
Czy to ta dysza pod sruba regulacyjna? rozkrecilem gaznik przedmuchalem wszystkie i kazda byla drozna.

Dzisiaj odpalilem go jeszcze przed zdemontowaniem gazniora chwile pochodzil i gasl ,musialem mu pulsacyjnie dusic gaz zeby utrzymac go przy zyciu.
Generalnie sprawdz czy auto nie ma wydmuchów z tłumika jesli ma to warto przeczyscic wspomniana dysze .
Te wydmuchy to chodzi Ci o takie pyrkanie z wydechu? owszem takie cos wystepuje od dawna juz. Kable wn wymienie jutro.



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » ndz wrz 21, 2008 15:44

SuperBEE pisze:Czy to ta dysza pod sruba regulacyjna?
Sruba znajduje sie w takim maszcie , musisz go dokrecic i wyjac. Pod nim bedzie cos koloru miedzianego z nacxieciem. Odkrec to śrubokretem i wyjmij dysze przy pomocy gumy do zycia(przylepiajac) . Te dysze przeczysc.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
SuperBEE
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 16:20
Lokalizacja: Luboń /Poznań
Kontakt:

Post autor: SuperBEE » ndz wrz 21, 2008 17:19

Golfik juz jezdzi :) , przedmuchalem ta dysze ,sa na niej 4 otwory po bokach i malutenka dziurka na samym dole i podejrzewam ze to wlasnie ta dziurka byla zapchana. Jak gaznik sie napelnil benzyna ,silnik odrazu odpalil , nie szarpie , nie przerywa , przyspiesza prawidlowo.
Bardzo dziekuje za pomoc.



Awatar użytkownika
lukis
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: pn cze 22, 2009 11:03
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: lukis » pt paź 23, 2009 13:12

mozna prosic o fotke gdzie dokladnie ten maszt jest?i ta dysza od wolnych?mam 2e2 i jest tam tylko dysza od skladu mieszanki



MiSzOn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 554
Rejestracja: ndz paź 07, 2007 16:29
Lokalizacja: Kraków/Ustrzyki Dolne
Kontakt:

Post autor: MiSzOn » pt paź 23, 2009 13:47

lukis pisze:gdzie dokladnie ten maszt jest?i
Na obudowie filtra masz taki korek. Jak go zdejmiesz to tam jest ten masz, taka rurka pionowa i w niej jest śrubka pod którą jest ta dysza. Na pewno znajdziesz.


Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt paź 23, 2009 13:55

to jest własnie dysza składu mieszanki, obroty ustawia sie gdzie indziej. Oczywiście ustawienie składu też wpływa na obroty wolne, dlatego obie regulacje i obrotów i składu przeprowadza się jedmnocześnie, najlepiej na analizatorze spalin.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 477 gości