Wysokie spalanie i brak problemy ze wchodzeniem na obroty.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

BukeR
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pn maja 04, 2009 08:13
Lokalizacja: TJE

Wysokie spalanie i brak problemy ze wchodzeniem na obroty.

Post autor: BukeR » czw paź 22, 2009 19:38

Witam.
Moja szwagierka ma następujący problem ze swoją 3.
Samochód pali jej ok. (uwaga) 15l na 100km (silnik 1.4). Druga sprawa to wchodzenie na obroty. Po odpaleniu nie można normalnie ruszyć bez dodania dużej ilości gazu, bo szarpie samochodem, schodzi z obrotów i gaśnie. Problem po paru minutach ustępuje. Czasami też zdarza się, że przy gorącym silniku potrafi schodzić z obrotów i gasnąć. Ostatnio jak samochód stał odpalony na drodze zauważyłem na asfalcie dużą ilość sadzy.
Golfer w wersji CL, 1.4 1992r.


[img]http://img81.imageshack.us/img81/1870/userbar530458jk7.gif[/img]

Awatar użytkownika
dani3lo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 737
Rejestracja: sob lut 28, 2009 12:37
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Kontakt:

Post autor: dani3lo » czw paź 22, 2009 19:42

hmm. prawdopodobnie sonda <papa>



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » czw paź 22, 2009 19:49

dani3lo pisze:hmm. prawdopodobnie sonda <papa>
raczej nie ,bo na zimnym silniku nie ma wpływu na pracę silnika.



Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Vii » czw paź 22, 2009 19:51

dani3lo pisze:hmm. prawdopodobnie sonda <papa>
Mhm, zdecydowane objawy walniecia sondy lambdy ta jest, ma kolega racje ;) ewentualnie mozna takze doczepić sie silniczka krokowego.
Ostatnio zmieniony czw paź 22, 2009 19:52 przez Vii, łącznie zmieniany 1 raz.



karol27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 390
Rejestracja: wt paź 09, 2007 19:35
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: karol27 » czw paź 22, 2009 19:58

A ja mówię ze czujnik temp.cieczy.



Awatar użytkownika
dani3lo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 737
Rejestracja: sob lut 28, 2009 12:37
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Kontakt:

Post autor: dani3lo » czw paź 22, 2009 20:01

czujnik temp raczej nie bo przez niego az takiego wzrostu spalanie nie bedzie.
raczej nie ,bo na zimnym silniku nie ma wpływu na pracę silnika.
jak to nie. U mnie była kosta odłaczona i tak szarpalo ze szok.

[ Dodano: 22 Paź 2009 20:03 ]
zreszta wez odepnij czujnik temp cieczy i zobaczysz czy sie poprawi, jak tak to znaczy ze do wymiany czujnik



BukeR
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pn maja 04, 2009 08:13
Lokalizacja: TJE

Post autor: BukeR » czw paź 22, 2009 20:05

Ktoś powiedział szwagierce, że jeśli to byłaby sonda to nie miał by w ogóle wolnych obrotów. Co do korka to odkręcił mechanik i podobno dobry. A co myślicie o czujniku halla, bo też padła taka propozycja?


[img]http://img81.imageshack.us/img81/1870/userbar530458jk7.gif[/img]

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » czw paź 22, 2009 20:08

BukeR pisze:Co do korka to odkręcił mechanik i podobno dobry
jaki korek?



Awatar użytkownika
dani3lo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 737
Rejestracja: sob lut 28, 2009 12:37
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Kontakt:

Post autor: dani3lo » czw paź 22, 2009 20:23

BukeR pisze:Ktoś powiedział szwagierce, że jeśli to byłaby sonda to nie miał by w ogóle wolnych obrotów

nie koniecznie... sprawdz koste sondy moze sie wypiela(u mnie tak było)a jak jest podpieta to odepnij zobacz czy cos sie zmnieni jak nie to odepnij czujnik(wyzej wspomniany) i zobacz czy pomoze



BukeR
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pn maja 04, 2009 08:13
Lokalizacja: TJE

Post autor: BukeR » czw paź 22, 2009 20:27

No wiec tak. Silniczek korkowy ok, sonda ok, czujnik tez ok, bo byl sprawdzany.


[img]http://img81.imageshack.us/img81/1870/userbar530458jk7.gif[/img]

Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Vii » czw paź 22, 2009 20:28

gdyby czujnik halla to prawdopodobnie nie było by iskry, jak walnie czujnik halla to praktycznie nie ujedziesz na goracym silniku ani go nie odpalisz, na zimnym tak owszem, łatwiej.. myle się? Osad na rurze wydechowej, kosmicznie duze spalanie jak na 1,4 wskazuja na walnieta lambde :P
Ostatnio zmieniony czw paź 22, 2009 20:30 przez Vii, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » czw paź 22, 2009 20:29

TPS do sprawdzenia.



Awatar użytkownika
dani3lo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 737
Rejestracja: sob lut 28, 2009 12:37
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Kontakt:

Post autor: dani3lo » czw paź 22, 2009 20:30

a mozesz powiedziec jak to sprawdzałes??? :chytry:



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » czw paź 22, 2009 20:35

vagiem :bajer:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 68 gości