wężyk kolektor ssący audi 80

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

wężyk kolektor ssący audi 80

Post autor: piter_s » śr paź 21, 2009 21:48

witam.
audi 80 silnik 1z.
od czego wężyk ma ma być podpiety do króćca kolektora ssącego??.



arwam

Post autor: arwam » śr paź 21, 2009 22:18

o ile się nie mylę to ten wężyk powinien być podpięty do ECU



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » czw paź 22, 2009 06:39

arwam pisze:o ile się nie mylę to ten wężyk powinien być podpięty do ECU
czyli masz an myśli map sensor??.
jesteś pewien??



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » czw paź 22, 2009 09:17

jeśli nie ma wyjścia na wężyk przy IC to ten z króćca kolektora o nr 028 129 635 E musi iść do MAP sensora choć ETKA podaje, że ma iść do czujnika ciśnienia o nr 046 130 385 i na rysunku trochę dziwnie to wygląda :

Obrazek
Ostatnio zmieniony czw paź 22, 2009 09:26 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

arwam

Post autor: arwam » czw paź 22, 2009 09:30

piter_s pisze:
arwam pisze:o ile się nie mylę to ten wężyk powinien być podpięty do ECU
czyli masz an myśli map sensor??.
jesteś pewien??
tak mam na myśli map sensor



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » czw paź 22, 2009 09:48

przeglądając jednak foty na motoallegro widzę, że na króćcu kolektora ssącego są pozakładane zaślepki - takie jak króciec zaślepka wężyków przelewowych przy ostatnim wtryskiwaczu, sam zobacz na przykładzie tego : http://motoallegro.pl/item785285077_aud ... ys_km.html
poza tym, na schemacie z ETKI przewód nr 37 - (taki numer nie istnieje w katalogu).


Obrazek

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw paź 22, 2009 09:52

arwam pisze:o ile się nie mylę to ten wężyk powinien być podpięty do ECU
mylisz sie


w audi 80 B4 ten wezk nie jest wykorzystywany, wezyk do ECU idzie z innego miejsca dlatego jest zaslepiony kruciec


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

arwam

Post autor: arwam » czw paź 22, 2009 10:24

Adamm pisze:mylisz sie
byś może dla tego nie pisałem że jestem pewien ale jestem otwarty na wiedzę.
w golfie jest chyba z tego miejsca podpięty więc myślałem że w Audi jest tak samo w końcu to przecież jeden koncern



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw paź 22, 2009 10:52

arwam, spoko spoko to nie bylo z jakas zlosliwoscia :D ja tez sie caly czas ucze :D, nie wszystko od razu wiedzialem


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » czw paź 22, 2009 17:19

no to już wszystko jasne, bo właśnie jest zaślepione.
dzięki panowie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości