Witam,
mam problem z gasnacym silnikiem. Byłem w kilku warsztatach i nikt nie wie co to .
Silnik gasnie gdy jest zimny praktyczne zawsze . Wymieniłem silnik korkowy . Zamierzwm wymienić potencjometr przepustnicy i przepływomierz. Gdy jest nbagrzeny tez sie zdaża mu zgasnac . Dotyczy to gazu i benzyny. Tak samo przy zimnym silniku . Rozebrałem już cały układ dolotowy i przejrzałem wszystkie podzespoły i nadal nie wiem co Delega mu .
Prosze o jakaś pomoc lub wskazuwke .
Pozdrwiam
SILNIK 2e Gasnie na wolnych obrotach
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
odlacz wtyczke od cz. temp jak ok to znaczy ze zepsuty
sprawdz doloty wlacznie z odmą
ja mialem odme sparciałą od spodu i też się bujałem z takimi problemami
sprawdz doloty wlacznie z odmą
ja mialem odme sparciałą od spodu i też się bujałem z takimi problemami
Ostatnio zmieniony czw paź 22, 2009 19:37 przez dnadna, łącznie zmieniany 1 raz.
Co do czujnika to nie sądzę bo na gazie jest to samo a gaz ma swoj komputer ( chyba że sie mylę )
Odma i polaczenia sprawne sprwdziełm - na jednej rórce była mała dziurka ale zakleiłem .
Po nagrzaniu silnika jest lepiej ale zdarza się ze też zgasnie. Czesto jest tak, że gdy się nagrzeje to obroty schodza niżej i z dwa razy sie bujają . tak ja by się zadławił i silnik wolnych obrotów dopompował za dużo powietrza. Sa takie dni że jak sie troche nagrzeje to normalnie chodzi ( lecz żadko )
Czy jeszcze jakieś pomysły ? Ale mysle że czujnik sprawdze .
Odma i polaczenia sprawne sprwdziełm - na jednej rórce była mała dziurka ale zakleiłem .
Po nagrzaniu silnika jest lepiej ale zdarza się ze też zgasnie. Czesto jest tak, że gdy się nagrzeje to obroty schodza niżej i z dwa razy sie bujają . tak ja by się zadławił i silnik wolnych obrotów dopompował za dużo powietrza. Sa takie dni że jak sie troche nagrzeje to normalnie chodzi ( lecz żadko )
Czy jeszcze jakieś pomysły ? Ale mysle że czujnik sprawdze .
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Trzeba żebyś opisał jak sprawdziłeś przepływomierz. Czy pewien jesteś szczelności dolotu? Ustawienia zapłonu i rozrządu? W sumie dużo rzeczy może dać takie objawy
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ja czytałem to co napisałeś i jestem świadomy że to samo masz na gazie i na benie i gdybym nie wiedział że to może być niebieski czujnik to bym o nim nie pisał :pkowluk pisze:Co do czujnika to nie sądzę bo na gazie jest to samo a gaz ma swoj komputer ( chyba że sie mylę )
[ Dodano: Czw Paź 22, 2009 23:47 ]
fajnie jakbyś napisał co sprawdzalikowluk pisze:Byłem w kilku warsztatach i nikt nie wie co to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 358 gości