[MK2 JP] Zamarza rozrusznik..

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

[MK2 JP] Zamarza rozrusznik..

Post autor: Gitner » pn lut 06, 2006 16:02

Witam
Powiedzcie mi dlaczego w MK2 JP zamarza rozrusznik? Tak wnioskuje z zachowania auta. Paliwo jest niezamarzniete, aku jak nowka.. Potrzeba kilkanascie minut krecenia kluczykiem by zaczal krecic rozrusznik.. Przy niskich mrozach lub temp dodatniej zapala od dotyku..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Pikus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: śr sty 25, 2006 17:58
Lokalizacja: RYBNIK
Kontakt:

Post autor: Pikus » pn lut 06, 2006 16:07

ja przypuszczam ze to nie rozrusznik tylko stacyjka nie fonguje tzn styki. najpierw zaczolbym od tego potem byms ie wziol za rozrusznik. Moze to byc jeszcze elektro magnes przy rozruszniku.



fibolek

Post autor: fibolek » pn lut 06, 2006 16:21

Ja fachurą nie jestem ale wiem że w rozruszniku jest jakiś smar i on właśnie ze starości zamarza ale wtedy to rzęzi chyba.



pieko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: czw sty 05, 2006 00:23
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Re: [MK2 JP] Zamarza rozrusznik..

Post autor: pieko » pn lut 06, 2006 16:46

Gitner pisze:Witam
Powiedzcie mi dlaczego w MK2 JP zamarza rozrusznik? Tak wnioskuje z zachowania auta. Paliwo jest niezamarzniete, aku jak nowka.. Potrzeba kilkanascie minut krecenia kluczykiem by zaczal krecic rozrusznik.. Przy niskich mrozach lub temp dodatniej zapala od dotyku..

Pozdro
Gitner
Mozesz miec rozwalona kostkę w stacyjce a dokładnie wypalone styki.Dziwne tylko ze jak jest ciepło to wszystko w porządku.Spróbuj jak ci nie chce zapalic poruszac kluczykiem na boki ,poprostu jednym słowem pomiąchaj nim w stacyjce podczas odpalania.Jak zapali to czyli ze jednak kostka. Pozdro



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » pn lut 06, 2006 16:47

Pikus pisze:ja przypuszczam ze to nie rozrusznik tylko stacyjka nie fonguje tzn styki. najpierw zaczolbym od tego potem byms ie wziol za rozrusznik. Moze to byc jeszcze elektro magnes przy rozruszniku
tak to predzej będzie stacyjka, rozbież ją i sprawdz styki
fibolek pisze:Ja fachurą nie jestem ale wiem że w rozruszniku jest jakiś smar i on właśnie ze starości zamarza ale wtedy to rzęzi chyba.
smary ze starości nie zamarzają tylko tracą swoje właściwości smarne, w rozruszniku jest bardzo mało smaru ,
napewno nie zamarza Ci rozrusznik, dle pewności spr. jeszcze połączenia przewodów przy rozruszniku i akumulatorze


:-k ...

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn lut 06, 2006 16:59

fibolek pisze:Ja fachurą nie jestem ale wiem że w rozruszniku jest jakiś smar i on właśnie ze starości zamarza ale wtedy to rzęzi chyba.
No wlasnie jak nie odpali to slychac takie rzezienie pod maska.. i jak dluzej potrzymam kluczyk to w koncu zalapie.. Do pozostalych: to nie stacyjka..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Pikus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: śr sty 25, 2006 17:58
Lokalizacja: RYBNIK
Kontakt:

Post autor: Pikus » pn lut 06, 2006 17:16

moze tulejka na rozruchu sie wytarla i go blokuje czy przy kazdym przekreceniem stacyjki cyka rozrusznik. cos wiecej musisz napisac.



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » pn lut 06, 2006 17:24

jeżeli jesteś pewien co do stacyjki, to spr. bendiks i połączenia przewodów do rozrusznika


:-k ...

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt lut 07, 2006 12:53

Jak wspominalem wczesniej problem wystepuje tylko i wylacznie przy temperaturach sporo ujemnych. Od -5 w gore, zapala no problem.. Efekt jakby poprostu zamarzal i wtedy wlasnie slychac te rzezenie.. Normalnie odpala od pierwszego.. Jak juz sie uda odpalic przy tegim mrozie, gdy auto pojezdzi troszke (wystarczy 20 minut) potem moze stac godzine i dwie i zapali od razu. Cos zamarza w rozruszniku..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

pieko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: czw sty 05, 2006 00:23
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: pieko » wt lut 07, 2006 12:58

Gitner pisze:Jak wspominalem wczesniej problem wystepuje tylko i wylacznie przy temperaturach sporo ujemnych. Od -5 w gore, zapala no problem.. Efekt jakby poprostu zamarzal i wtedy wlasnie slychac te rzezenie.. Normalnie odpala od pierwszego.. Jak juz sie uda odpalic przy tegim mrozie, gdy auto pojezdzi troszke (wystarczy 20 minut) potem moze stac godzine i dwie i zapali od razu. Cos zamarza w rozruszniku..

Pozdro
Gitner
W tym wypadku pozostaje ci wyjąć rozrusznik i go wyczyscic . :cool: powodzonka



kwiatekt11
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 19:58
Lokalizacja: Lubaczów

Post autor: kwiatekt11 » wt lut 07, 2006 13:05

Gitner pisze:Jak wspominalem wczesniej problem wystepuje tylko i wylacznie przy temperaturach sporo ujemnych. Od -5 w gore, zapala no problem.. Efekt jakby poprostu zamarzal i wtedy wlasnie slychac te rzezenie.. Normalnie odpala od pierwszego.. Jak juz sie uda odpalic przy tegim mrozie, gdy auto pojezdzi troszke (wystarczy 20 minut) potem moze stac godzine i dwie i zapali od razu. Cos zamarza w rozruszniku..

Pozdro
Gitner
tam nie ma co zamarzac stawiam na bendix i tulejki do wymiany i bedzie cacy. :okej:



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt lut 07, 2006 13:16

OKI w sobote go rozbiore..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Toudi666

Post autor: Toudi666 » pt lut 17, 2006 13:47

witam a ja mam pytanko dotyczace mojego golfika mk 2, apropos tego rozruszika. ostatnio mam taki problem, przekręcam stacyjke i nie rusza rozrusznik tylko słychac jeden klik cos jak by wieczko z frugo przyciskane :) co to moze byc dzieki z góry.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 118 gości